Da se ne ponavljam, c/p iz PP poruke koju sam poslao na istu temu:
Pratim ja sve upite sta primi servis/prodaja.
Nije stvar da ona nece da se cima (btw, ona i radi u servisu, kao i Goran sa kime si cini mi se vec pricao na temu Vitare), vec je njima naredjeno po proceduri da MORAJU da traze sasiju.
Kad imamo broj sasije, delovi su precizno odredjeni, vozilo uneto u sistem, sve spremno, i ne gubi se vreme, posto je kod nas uvek guzva.. Sigurno te ne bi zadovoljilo da ti kazem da je mali servis izmedju 7-20k dinara okvirno iz glave..
Pogotovo sto nije cesto vozilo, i sto ima tu blesavu kombinaciju evropskog motora i menjaca i japanske sasije..
Cim javis broj sasije, istog dana dobijes u paru predracun koliko sta kosta..
Mozda izgleda suludo, ali tako radimo vec 25 godina, i tako je najtacnije, nego da se frljamo po modelima.. Sto se tice servisa i delova, sve zavrsavas sa njima, posto ja radim neke druge poslove, i samo pratim sta se desava iz pozadine, ali oni to primarno rade, i imaju sve autorizacije. Pozdrav,
Zivko