Na red je dosla i Honda Civic sa 1.8 motorom R serije, ovo je FD sasija sa 4dr japanske proizvodnje, motor je R18A1, a vlasnik gosn' Jale sa HCS..
Kad se radi kvacilo, uvek mora da se pocupa dosta delova (koje logicno vratimo nazad.. ):
Slicno Accordu CL, i Civic FD ima prednju traverznu na koju mu se kaci skoro sve, od trapova do letve volana, a koja mora dole:
Stigli smo do zamajca, ovo je pre Jaleta bio sluzbeni auto, a ima manje od 100.000 km na satu, sto je opet dovoljno da nemarnim koriscenjem papucice vec stigne da osteti zamajac, srecom tek u pocetnoj fazi, ali dovoljno da prouzrokuje sitne vibracije pri kretanju..
Sam menjac sto ide uz R motor:
Stara korpa, poprilicno su se peraja iskrivila, sama korpa je pregrevana:
Stara lamela, dosla skoro do nitni, jos uvek celovita, ali sa tragovima paljevine, prethondi vlasnik je ocigledno nemarno koristio papucicu kvacila, sto je prouzrokovalo spaljivanje lamele, te usled povecane temperature, i krivljenje korpe, a posredno i na zamajac...
Nema lazi, nema prevare, EXEDY je prva ugradnja za Civic 1.8 benzin FK/FD 2006-2012:
Naravno, ide identican nov set:
Zajedno sa korpom i druk lezajem:
Na kraju gotov auto, a Jale ne mora vise da bilduje levu nogu..