Jump to content

Recommended Posts

Posted
1 hour ago, biciklista said:

Ako je došlo do tackaste korozije (zbog prethodnog mehaničkog oštećenja boje/laka), tada tamo gde se spolja vidi samo "tačka" (promera 1-2 mm), ispod laka vremenom bude korozija par puta većeg promera, čiji kvalitet (i dubina) raste progresivno. Lako je sa laka obrisati  taj sitni vidljivi  trag korozije (može to traljanjem da očisti i krpa napomena u malo motornog ulja), ali, bez da se reši stvarni problem, to je bez ikakvog praktičnog smisla na duže staze (osim kratkotrajnog vizuelnog efekta). A da li će čovek zaista da rešava problem korozije "kako Bog zapoveda" ili se samo bavi šminkom, stvar je ličnog izbora  :)

    Kod mene su samo tačkice sitne na nekim mestima... na površini laka... Čini mi se kao da bih i noktom mogao da ih skinem ali neću tako grubo to da skidam. Bolje na fin način ;)

Posted

U pravu si, nisam bio jasan u onome što sam napisao. Mislio sam na WD kao na sredstvo za samo "otapanje" tih fleka. Ne i da se posle sve ostavi masno od WD-a (pa da se na njega i lepi prašina). Mada, sa druge strane, koliko puta se desi da se pri sipanju goriva malo "zalije" karoserija benzinom ili dizelom (a da to ne operemo odmah posle toga). Nisu lakovi danas tako osetljivi kao nekada, kada je bilo jako opasno da na njih prospeš, recimo, kočiono ulje. Neće WD oštetiti savremeni lak. Bar ja to mislim (onako empirijski).

Posted

I ja sam tog nekog misljenja. U svakom slucaju valjda niko nije lud da wd-om leci koroziju na autu. Ono da se vrh krpe poprska sprejom, pa onda proba da se malo razbije ta oksidacija, pa ako  steti da se odmah nakon toga opere malo nekom penom i vodom, kontam cak i da ne pomogne, nece da steti....

Posted

Kod nas u firmi koristimo neku hemiju mpclean 100(nesto da komadi duze izdrze da ne pocnu oksidovati) za pranje keramickih komada. Ne znam kako bi uticalo na farbu auta :). Ali tehnolog iz firme mi rekao da je savrsen za pranje dizni :)

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

Posted

Zato se i koriste ta bezkontaktna sredstva za dekontaminaciju da uklone to sa laka da ne bi prilikom pranja i brisanja posle tu istu kontaminaciju utrljavali dublje u lak i njome pravili nove ''oziljke''na laku

Pre poliranja je MUST HAVE jer prilikom poliranja mozete dobiti kontra efekat da umesto ispoliranog dobijete izgreban lak

PS WD nece naskoditi laku ali ipak je njegova primena za neke druge stvari ne mackanje po laku(iako cuda cini protiv ogrebotina i swirlova jer ih popunjava pa daje efekat kao da ih nema:assassin:)

PSS:Nesto najtvrdje sto moze da vam ogrebe lak su bube koje se razbiju o auto.Zato kad god ih imate na autu dobro ih natopite i sto bolje skinite mlazom vode pre nego krenete da trljate.A imate i sprejeve namenske za njih :majstor

https://www.detailingoprema.rs/pocetak/61--ironx.html

A nije ni skupo ni tesko za nabaviti

 

Posted
13 hours ago, LLP said:

Hm.. Meni baš nekako jasno liöi na rđu. Najbolje će biti da ja to lepo slikam i postavim pa da prodiskutujemo je li stvarno rđa ili oksidacija....

Pa, daj slike   :)

Posted

Ako je to gde se javlja korozija celom dužinom spoja one dve metane površine (a nije ono spoj metala i plastike), tada moguće da je zaista korozija na samom spoju (i da je to "iznutra ka spolja"). Ali, ne deluje to meni ništa dramatično. Ja bih to obrisao trljanjem krpom natopljenom sa  WD-40 (ili sličnim sredstvom), oprao, pa, posle" pratio" neko vreme. Možda možeš probati da to ukloniš i nekom polir pastom. No, ako je korozija ("iznutra ka spolja"), bez da se to "sastruže" i očisti sam metal, nema tu trajnog kvalitetnog rešenja. Ali, ne verujem da planiraš da ta kola držiš "deceniju".

Posted

   Svašta sam ja viđao... zato i pitam. Lično sam jedan Accord "odveo" do Saleta jer mi bio sumnjiv... a Sale isčačkao sve ono što mi bilo sumnjivo i potvrdio... a inače i pored tog slučaja sam nalazio raznorazne. Evo sad na oglasima ima bar 4 komada CU Accorda koji su bili izraspaljivani i lepo upakovani za prodaju....

Posted

Kada sam kupovao auto trudio sam se da otvorim cetvoro ociju. Pazljivim pregledom smo kolega i ja utvrdili da je auto definitivno bio cuknut/ocesan o suvozacka vrata pa prelakiran taj deo. Sto se zadnjeg dela teca zavlacio sam glavu gde god sam stigao. Mnogi srafovi na gepeku su mi delovi da nisu skidani, sa bojom karoserije u koju su ofarbani a lak na njima nije ispucao od upotrebe kljuca. Takodje linije gepeka su mi delovale savrseno simetricno. Ako i jeste naguzen, tako je dobro uradjen da ja to nisam uspeo da provalim. 

Svakako, ne smatram dramaticnim te tragove korozije jer sam i onako planirao neka sitnija ulepsavanja na karoseriji pa cu sve to odraditi o istom trosku.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...