LLP Posted October 18, 2020 Author Report Posted October 18, 2020 500 do 600 e za set kocnica nisam lud da dajem kad su kocnice apsolutno ispravne. Sisao vesla nisam. Bice da ce samo prednje plocice biti blagovremeno zamenjene i cao. A sto se zujanja ispod sedista tice, meni je jasno da je to prisutno na vecim obrtajima kad dolaze jace vibracije od motora, ali to da se na nizim cuje i to samo u odredjenom opsegu obrtaja, i samo ponekad, to mi je krajnje zanimljivo.... Quote
hundreder Posted October 18, 2020 Report Posted October 18, 2020 To je rezonanca, i normalna je stvar da novčić nekad vibrira, nekad ne, u zavisnosti od frekvencije motora. Može da bude na 500, 1500, 10500rpm, zavisi od ko zna čega sve.Ma nesto ti je upalo. Proveri šine od sedišta. Quote
Dzoonnii Posted October 18, 2020 Report Posted October 18, 2020 Vezano za cviljenje pločica, ovo sam čuo nisam pokušavao, ako je meso pločice u jednom komadu onda treba po sredini urezati jedan vertikalni kanal... To cviljene valjda prouzrokuje vazduh i prah od pločica koji se nalazi između pločice i diska i pri početku kocenja teba mu malo vremena da se istisne i to valjda izaziva cviljenje kočnica a ovaj vertikalni kanal trebao bi da spriječi to tako što će vazduh brže izaći tim kanalom.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
LLP Posted October 18, 2020 Author Report Posted October 18, 2020 5 hours ago, hundreder said: To je rezonanca, i normalna je stvar da novčić nekad vibrira, nekad ne, u zavisnosti od frekvencije motora. Može da bude na 500, 1500, 10500rpm, zavisi od ko zna čega sve. Ma nesto ti je upalo. Proveri šine od sedišta. Gledao sam danas sine ai ne nadjoh nista. Malo sam ispomerao one kablove ispod od grejaca sedista pa videcemo sta kaze sutra ujutru kad ga upalim i provozam... A sto se plocica tice, znaci sledece kad budem uzimao obavezno da imaju kanal u sredini jel? Quote
jocak90 Posted October 18, 2020 Report Posted October 18, 2020 Ne moraju da imaju. Ja sam stavi ate i ne cvile. Sve zavisi kakve si srece. Bitno da koci to sto malo cvili nije problemSent from my YAL-L21 using Tapatalk Quote
LLP Posted October 24, 2020 Author Report Posted October 24, 2020 Ove nedelje legose i zimske gume sa 17-incnim felnama. Odlucio sam se da pratim fabricke preporuke i drzao se izbora pneumatika 215 55 r17, a izbor guma je pao na Hankook. Gume su same po sebi super, tihe na autoputu cak i pri nesto vecim brzinama. Ne znam kako drze na mokrom, po snegu i bljuzgavici, na suvom su super a za ostalo ce vreme pokazati. Posto je bocni zid gume dosta velik, momentalno sam osetio kako je auto mnogo udobniji, gume daleko lepse apsorbuju neravnine na putu ali se takodje zbog toga sto je guma uza direkno oseti kako je upravljac malo indirektniji i "labaviji" . To je svakako dobro za manevrisanje po uskom prostoru i u gradu, ali ne bas toliko dobro za brzu voznju kroz zavojite puteve cega nazalost kod mene sve redje ima. U svakom slucaju dok sam u kabini, gume su bas kulturica, ali kad se izadje napolje i pogleda auto, tacno se vidi da fale ta 2 centimetra sirine na gumi i nekako pozelim da sam za zimu ipak uzeo 235 45 r18 i montirao na fabricke felne. Ali eto covek dok ne proba ne moze da bude siguran... indigo, biciklista, neshwill and 1 other 4 Quote
biciklista Posted October 24, 2020 Report Posted October 24, 2020 Ma, ako nisi "Fandjo" ovo ti je odlična dimenzija po više osnova. Quote
LLP Posted October 24, 2020 Author Report Posted October 24, 2020 Naravno da nisam. To jest bejah Fandjo jedan dan pre 2 meseca i pokupih tacno 150 eura kazne i jedan bod u saobracajnoj. Sto je najsmesnije od svega, tu gde sam ga cepao nikakvih radara ili bilo sta slicno, a kaznu pokupih na delu puta gde nisam obratio paznju na ogranicenje. Fino me ohladila cestitka kad je stigla. Svakako ne lozim se da sam nekakav ulicni rejser, niti mi to treba u zivotu. Fino je znati da auto moze lepo da potegne pa cak i kad je natrpan stvarima, radi pod klimom i ide uzbrdo. Neke ekstremne performanse od putnickog automobila je skoro pa besmisleno vijati.... biciklista 1 Quote
biciklista Posted October 24, 2020 Report Posted October 24, 2020 Oko dimenzije tvojih zimskih guma ( 215/55 X 17 ), sad gledam, sadašnji Ford Mondeo Titanium, serijski nosi 215/60 X 16 ( bez obzira da li je 150 ili 190 ks ), a opcione su mu 215/55 X 17 (kao i 235/45 X 18 ). A identičan slučaj je i sa sadašnjim passatom. A što se tiče kazne za prekoračenje brzine, svi nekada "stradamo", pa i ako inače dosta pazimo. Jbg, dešava se ... LLP 1 Quote
LLP Posted October 24, 2020 Author Report Posted October 24, 2020 Jeste, i ja sam skontao da dosta vozila D segmenta u tom nekom standardu, pogotovo za evropsko trziste, nose 215 55 17. Naravno, svaki proizvodjac konstrukcijski daje opcije da se vozi jos uza a visa guma zarad jos bolje udobnosti, ili sira a plica zarad boljih performansi u ekstremnim uslovima voznje. Kao sto rekoh, Kizashiju vizuelno najbolje pristaju njegove serijske 235 45 na 18 cola i to ce mi svakako biti letnja opcija. Vidim na netu da su mnogi isli i u krajnost pa montirali i 19 cola sa gumama 40 ili 35 visine bocnog zima, ali meni je to iskreno glupost raditi na putnickom autu jer to skidanje mesa na gumi ide direkt na ustrb udobnosti, a dobija se bolje drzanje u krivinama kod slucajeva gde se auto tera do ivice svojih mogucnosti, a i tada ce pre odreagovati sistem elektronske kontrole stabilnosti pre nego sto autu pobegne zadnji kraj. Nesto sam se nosio mislju da prodam te i gume i felne nakon zime i da uzmem sire zimske gume za 18 ali me brzo prosla ideja. Dobro se vozi, udoban je i tih na putu, a opet i dalje ne izgleda lose sa ovim felnama iako je auto za nijansu suptilniji i pitomiji zbog uzih guma... Quote
LLP Posted November 7, 2020 Author Report Posted November 7, 2020 Juče beše lepo vreme, desetak stepeni ali zato lep i sunčan dan, pa reših da operem i namažem viskom auto. Međutim, pošto sam po prirodi malo perfekcionista (nažalost i na sreću), to moje pranje auta se pretvorilo i dvočasovno lickanje. Hteo sam samo da ga lepo operem i obrišem spolja, ali onda sam počeo da krpu zaglavljujem na teško dostupna mesta, ivice i budžake na karoseriji koje ne čestim često, pa onda usisavanje auta, pa čišćenje felni i mazanje guma, zaštita i mazanje svih dihtung gumica na vratima i gepeku, i dok sve to pozavršavah više nisam imao ni volje a ni vremena da krenem sa voskiranjem jer bi za neka 2 sata pao mrak, a nisam siguran da bih uspeo sve da završim pre mraka, imajući u vidu to što kad nekad nešto počnem, trudim se što bolje da radim, pa onda to traje li traje. No bilo je greota ne slikati auto ovako čist, pa makar i sa zimskim gumama. Od kad je kod mene neka 3 meseca, prešao sam sa njim oko 6000 km, Bogu hvala bez ikakvih problema. Za to vreme sam mu izmenjao ulje u motoru i filter ulja, vazduha, filter kabine i svećice. Pošto mi je na trapu pozadi nešto malo lupkalo dok sam prelazio preko neravnina, iako sam sumnjao na zadnje amortizere ispostavilo se na kraju da su samo gumice balans štangle. U Srbiji su mi za to tražili 25 eura s tim da se čeka minimum 2 nedelje, za šta nisam imao vremena. Zbog toga sam to naručio u Suzukiju kada sam došao u Nemačku, i oba su koštala nepunih 15 eura. Zamenismo i to i ponovo se vozi malte ne kao nov auto. U planu je još da se kozmetički limarija dovede skoro do perfekcije, da se saniraju nekoliko sitnih ogrebotinica na zadnjem i prednjem braniku za koje moja žena kaže da ih samo ja vidim. Inače, ono što me je malko iznenadilo, pojavile su se veoma male ali ipak vidljive tačkice korozija na poklopcu prtljažnika iznad tablice. Ne bi trebalo da se pojavljuje s obzirom da auto još uvek nema 10 godina ali jbg, šta je tu je. I obavezno ću o istom poduhvatu skinuti tu ružnu crnu foliju sa gornjeg dela branika za čiju svrhu i smisao nisam siguran da uopšte postoji. Od mehaničkih ulaganja, prilikom sledeće zamene ulja menjaću i prednje pločice jer malo cvile i to me nervira. Takođe će morati da se proveri da li je poterbno da se došteluju ventili. Generalno, auto Bogu hvala bespogovorno služi. Vozi se skoro svaki dan. Što se potrošnje ulja tiče, za sada ako i postoji nije merljiva ali od zadnjeg servisa pređoh tek 3000 km tako da je rano da se o tome priče. Videću kada bude blizu sledećeg servisnog intervala. Potrošnja benzina sasvim OK za 2.4 motor. Prošlog meseca sam ga vozio samo i isključivo po gradu jedno 2 nedleje, i sve neke kratke relacije kreni stani, od minimum 3 do 10 km u cugu. Sa prosečnom brzinom od 22 km na sat je bord beležio 10,2 litara. Čim se izađe na otvoren put, to naravno drastično pada... To je to za sada, bude li me služio, nećemo se još skoro rastajati.... biciklista, Dadas, OldGeorgie and 2 others 5 Quote
kolombaja Posted November 7, 2020 Report Posted November 7, 2020 Mislim da je smisao te crne folije na zadnjem braniku da zaštiti branik od grebanja pri ubacivanju/izbacivanju kofera ili drugog kabastog tereta. Bolje bi bilo da je za tu namenu stavljena providna folija koja bi podjednako dobro obavljala funkciju.Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk Quote
LLP Posted November 7, 2020 Author Report Posted November 7, 2020 Verovatno si u pravu, s tim da verujem da velika vecina drugih automobila nema tu zastitnu foliju na braniku, pa opet im nista ne fali i branici im nisu ultra izgrebani. To pod uslovom da se naravno u auto ne prevoz reeovno i konstantno nesto kabasto i tesko. Svakako, probao sam da odlepim tu foliju ali cim sam skinuo 1 cm video sam da je taj lepak ispod uzegao na braniku i morace to nekom polirkom da se skida.... Quote
jocak90 Posted November 7, 2020 Report Posted November 7, 2020 Meni je dosta izgreban taj deo. Ja sam razmisljao da zalepim tu prozirnu kao sto rece u postu iznad. Boja je jos uvek tamo ali je lak izgreban do... Sent from my YAL-L21 using Tapatalk Quote
Dzoonnii Posted November 7, 2020 Report Posted November 7, 2020 Te tačkice što spominješ na gepeku da su kao korozija, to obično nije krozija nego nekakva oksidacija metala na farbi i ima se kupiti sprej kojim se to našprica i opere, a može se skinuti i glinom za poliranje.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
dule75 Posted November 8, 2020 Report Posted November 8, 2020 https://www.silux.rs/proizvodi/dodatna-oprema/auto-kozmetika/sredstva-za-odrzavanje-i-servisiranje/274792/sprej-za-uklanjanje-re-750-ml-513400 Da li je to o čemu pričaš ova stvar? I ja imam na CRV-u iste takve tačkice na par mesta pa ako je to ovo za skidanje da uzmem i rešim problem? Quote
LLP Posted November 8, 2020 Author Report Posted November 8, 2020 Hm.. Meni baš nekako jasno liöi na rđu. Najbolje će biti da ja to lepo slikam i postavim pa da prodiskutujemo je li stvarno rđa ili oksidacija.... Quote
Dzoonnii Posted November 8, 2020 Report Posted November 8, 2020 https://www.silux.rs/proizvodi/dodatna-oprema/auto-kozmetika/sredstva-za-odrzavanje-i-servisiranje/274792/sprej-za-uklanjanje-re-750-ml-513400 Da li je to o čemu pričaš ova stvar? I ja imam na CRV-u iste takve tačkice na par mesta pa ako je to ovo za skidanje da uzmem i rešim problem?Ne znam, drug je imao ti problema i išao je kod limara i kaže da je koristio nekakav sprej našpricao i ostavio par minuta da djeluje i onda oprao, ispolirao i bili kao novo.E sad koji je sprej koristio to ne znam.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
dule75 Posted November 8, 2020 Report Posted November 8, 2020 Meni su nudili da skinu to u jednoj perionici ali za neverovatnih 150e... Delovalo mi nešto baš sumanuto mnogo pa sam odustao... i rešio da rešenje potražim sam. Mada iskreno to skoro nije ni vidljivo sem kad se baš približiš... i nema na mnogo mesta pa sam se taman sad setio toga i taman da rešim problem i kod sebe što se tiče tih tačkica.... Quote
dule75 Posted November 8, 2020 Report Posted November 8, 2020 Čak sam pitao ljude sa limarije u "Delti" za mišljenje da li skidati te stvari i oni mi tada odgovoriše da može biti i rizično pošto se to zalepilo i da je pitanje koliko duboko je ušlo u lak pa ako se posle skidanja ošteti lak pitanje je šta će biti sa bojom posle nekog vremena tako da ni sam nisam pametan šta raditi i da li uopšte to dirati sem ako neko ima proveren recept kako se bezbedno uklanja. Mada vidim da na ovom proizvodu piše da je blagog dejstva i da nije agresivan... Quote
DuleBP Posted November 8, 2020 Report Posted November 8, 2020 Ja imao isto tako dve tacke na Kediju, bela boja isto, skinuo sa polir pastom, a mislio sam da je rdja izbila. Sad je kao novo, nema nista. Quote
biciklista Posted November 8, 2020 Report Posted November 8, 2020 Ako je došlo do tackaste korozije (zbog prethodnog mehaničkog oštećenja boje/laka), tada tamo gde se spolja vidi samo "tačka" (promera 1-2 mm), ispod laka vremenom bude korozija par puta većeg promera, čiji kvalitet (i dubina) raste progresivno. Lako je sa laka obrisati taj sitni vidljivi trag korozije (može to traljanjem da očisti i krpa napomena u malo motornog ulja), ali, bez da se reši stvarni problem, to je bez ikakvog praktičnog smisla na duže staze (osim kratkotrajnog vizuelnog efekta). A da li će čovek zaista da rešava problem korozije "kako Bog zapoveda" ili se samo bavi šminkom, stvar je ličnog izbora Quote
19ljuba82 Posted November 8, 2020 Report Posted November 8, 2020 To je normalna pojava,mislim na kontaminaciju laka,narocito ako se kolima prolazi pored pruge,gvozdjare,gradilista a i prilikom samog kocenja sitni komadici vrelog celika se oslobadjaju u vazduh a neki od njih se zabodu u mekan lak i tu rdjaju Ima gomila proizvoda za dekontaminaciju od sprejeva,gelova do gline Na belom autu se najlakse vidi ali svaki auto to ima manje ili vise LLP and dule75 2 Quote
DuleBP Posted November 8, 2020 Report Posted November 8, 2020 Fora je u tome sto ovo nije rdja ispod farbe, vec na farbi neka reakcija koja izgleda kao rdja, koja se skine i nema problem vise. U slucaju da je rdja ispod farbe izbila na povrsinu, tu ne pomaze nikakvo poliranje i maskiranje. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.