Jump to content

Recommended Posts

Posted
Ma bre ovde je pobedio auto sa velikim gumama i torkom na niskim obrtajima/odgovarajucim prenosom, meni se auto davio na 2000 rpm u drugoj posle svake krivine, a ko ce da vozi u prvoj :) Treba nam prava staza na kojoj ce Civici i CRXovi da kidaju, a to je jedino Navak u bliskoj buducnosti.

Bas cemo da vidimo na kojoj ce to stazi crx da pobedi :) Da je nov, pa i da razmislim..

Mislim da nisi u pravu :packa:packa:packa CRX nije auto za potcenjivanje,druze.Kao sto rece neko na skupu da je CRX auto koji je podigao i proslavio Hondu,tj.da nije bilo CRX-a nebi bilo ni ostalih modela.Pitanje je sta bi bilo da se CRX proizvodi danas tj da su mladji od 20 god :aaaa:aaaa:aaaa

Ipak je na skupu bilo dosta CRX-ova i to u pristojnom stanju bar vizuelno.A Dr Mugen i njegov CRX? :lol:

  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
Prosle godine su bila bolja vremena jer se vreme merilo iz leteceg starta ;)

Da, s;tim sto su cunjevi povlacili nekoliko sekundi - otprilike taman koliko i start.

Cinjenica je da je staza u dosta losijem stanju nego pre.

Posted

Ljudi, Accord je pobedio, ne samo sto vozac zna da volanise, vec zato sto je auto utegnut i nov, za dve godine nije stiglo nista da se pokvari, samo redovan servis i cao!Jedostavno, koliko god auto bio/imao potencijal, nov auto je nov auto, a CRX je prestao da se pravi(ne Del Sol), 1992. godine...Znaci, kako auto od 17 godina u najboljem slucaju, da parira utegnutom Accord 2008?

Shvatite, mi smo vikend trkaci, za ozbiljne stvari, treba kesa, i pripremljen auto...To sto sam dao sebi oduska na stazi 4 kruga, kostalo me je dolivanja ulja(1000 din litra od Motula, od AcaS.), obrubljivanje sve cetiri gume(135 evra komad preko veze), ubrzano trosenje ganc novog seta kvacila, novih diskova i novih plocica, i da ne pominjem da se culo par zanimljivih zvukova iz motora, posle trkanja...A vozio sam na benzin..

Jednostavno, izadjes, potrkas se malo za dusu, bolje da se tu divlja, nego u saobracaju i zdravo...Verujem da bi trkacki Yugo od 90 ks cirka, olaksan, slikovi i pripremljen za trke, oprao i CRX VTEC-a na Huji...

Ne dao bog nikom, ali ja ne zelim da znam sta ostane od 800 kg teskog CRX-a, pri sudaru bilo koje vrste....Setimo se decka sa foruma, sta je ostalo od njega, kad je tamo u Nisu udario sa 120 km/h u tvrdu barijeru...Dobijas na performansama, ali gubis negde drugde, kad je lagan auto...Nisam CRX hejter, ali budimo realni... ;)

Posted

Trio, to znamo sto se tice tezine auta.

Za huju su najvaznije gume,vozac pa tek onda trap. Ja sam daleko losije vozio SVOJ auto, nego sto ga je vozio momak sa kojim sam dosao na skup. Kad me je provozao u mom autu, kao suvozac nisam mogao da dodjem sebi! Imam jos puno da ucim.

Setite se juga koji se jurio sa eM-om.. svaka mu cast kako je vozio, iako je jugo podignut i .. jednostavno Jugo ;)

Posted

Kad vec cepidlacite, hajmo :mrgreen:

Prvo:

...Za huju su najvaznije gume,vozac pa tek onda trap...

A zatim :

...ja sam daleko losije vozio SVOJ auto, nego sto ga je vozio momak sa kojim sam dosao na skup...

Meni sad nije jasno sta si hteo da kazes? :) Sta je bitnije, vozac ili gume?

Posted

Kako ti nije jasno?

Da su gume dosta vazne za trakciju, a ja bih bolje izvozio da sam imao bolje gume + da sam bolji vozac = drug bi napravio bolje vreme od mene i sa losim gumama. Napisao sam da jos moram da ucim da vozim.

Ovde se ne radi o meni, vec o tome da crx moze bolje.

Posted

Hahqahahahah interesantna tema, vrhunska.

Imam klipova koje necu kaciti, eM-a i Cocola od pre 100 godina. Njih dvojica imaju po 1.6 ispod haube i jure se ceo zivot na braniku. Problem je ljudi najvise bio u tome sto ljudi nisu bili sigurni u svoje automobile. Gde je MaxB prolazio pun gas svi su isli bez gasa ili neshto seckali. Isto tako i decko sa VTI englezom i Paja sa VTI-em, jes da su oni drag momci, ali nisu se najbolje snalazili po krivinama. Neka neko izmeri eM-u krug i sigurno ce videti kolko je on brze vozio od svih ;) Zasto? Pa ovo je mala staza, toliko mala da su zanemarljive razlike u snazi, razlike u tezini, kao i gumama. Najbrze ce da odvoza bilo ko ko zna da vozi onu stazicu. Skoro je bila slika sa idealnom putanjom staze, neko je okacio, a koliko je ljudi zaista islo tom putanjom. Iskreno niko...

Mnogo ste se istripovali na wtcc ako mislite da na ovoj stazi su bitni mehanicki faktori.

A ja nisam bas cuo ni da su nekom skripale gume u krivini, a kamoli neshto drugo...

Posted

okkk

Ako ce nekom da bude lakse, stazu sam pre manje od mesec dana odvozao za 47 sec 500km starim Renault Megane 1.5dCI 110hp, stock gume, traction control. Sve isto samo sto sam kretao iz mesta tamo gde se nalazi box...

Posted

Ijaoooooo, upravo sam se zaljubio u tebe i tvoje performanse :sisica:

Ko te bre pitao za koliko si i cime odvozao stazu, shta se shepurish tu ko curan :mrgreen:

Uzgred, da ja tebe pitam sto ti je na ludi dimnjak uvek bio chadjav? Srpske rezerve koksa, a? :D Jesi probao nekad preko 3 'iljade da je zgazish? :mrgreen:

Kako ide ona poslovica, koji je auto najbrzi? ;)

Posted

Evo ja cu da ti platim stazu da izvozas 10 krugova sa tim autom ili nekim slicnim i da jos jedanput za svaki slucaj premerimo to vreme ;)

Iako, dosta se dobija na tome sto nisi krenuo na pravcu nego pred krivinu gde se inace sporo vozi...a na pravcu moze da se dobije dosta na vremenu.

Posted
Verujem da bi trkacki Yugo od 90 ks cirka, olaksan, slikovi i pripremljen za trke, oprao i CRX VTEC-a na Huji...

E sada svarno lupetas...

Ako bi oprao rexa oprao bi i maxb-ovog accorda ;)

Ne dao bog nikom, ali ja ne zelim da znam sta ostane od 800 kg teskog CRX-a, pri sudaru bilo koje vrste....Setimo se decka sa foruma, sta je ostalo od njega, kad je tamo u Nisu udario sa 120 km/h u tvrdu barijeru...Dobijas na performansama, ali gubis negde drugde, kad je lagan auto...Nisam CRX hejter, ali budimo realni... ;)

Glupo razmisljanje skroz, pricas kao da ces svaki drugi dan da se sudaras sa nekim. ;)

Moje misljenje je da se potrefilo tako da ni iz jednog CRX-a nije izvucen maksimum:

Tihomir-decko prvi put vozio na stazi

Jesa-isto kao Tihomir + lose gume

Mare-lose gume

Bilo je jos par rexova za koje ne znam...

Posted

Zasto sebe predstavlajte kao profi vozace kad i sami znate da to niste?

Ko god je hteo da se isproba, pokazao je za kratko vreme sta ume i koliko sme. Mislim bilil smo bre prisutni. ;)

Ovo na huji se zove HOBI VOZNJA!

Koje je vreme imao Kulundzic u njegovoj emisiji sa Opel trc... mrc... race...?

Ilil jos bolje, jel neko merio prosle i preprosle godine kad je vozio S2000 i Legend?

Posted
Ko god je hteo da se isproba, pokazao je za kratko vreme sta ume i koliko sme. Mislim bilil smo bre prisutni. ;)

Bas tako,..bi bilo da je svako od nas vozio vec nekoliko puta stazu,vec par god... Nikada nisam smatrao sebe profi ili neznam ni ja sta ,ali naj vreme su skoro pravili ljudi koji su vec vozikali stazicu ;)

I svako sme,e sad sve zavisi sta i sa cime.Jer predpostavljam da niko ovde prisutan nebi smeo da ide nekim novim putem kojim 1 put prolazi pun gas,NIKO. Zato ovo "sta ume i koliko sme" mislim da nije bas realno al aj sad ;)

Ja sam ca..a nesmemmm da vozim :D:D:D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...