Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cao Trio,

Opet ja, i opet isti problem. U proslom postu sam te pitao vezano za ECU. I ispostavilo se da nije problem do kompjutera.

 

Poenta mi je da razumem problem da ne bi  dosao u situaciju ponovo da mi majstori naprave problem. Zato bi opisao ponovo problem. Ne verujem ni da se secas. 

Dakle, kada vozim i pritisnek kvacilo, skazaljka obrtomera se prvo pomeri na gore, a onda padne ispod 680 obrtaja, i auto zadrhti. To mi se desava po ugradnji plina. 

 

Naime, da objasnim, izmene koje sam uradio na automobilu su: ugradio plin i zamenio svecice i ocistio dizne.

Prvo sam ugradio plin i tu nisu lepo vratili dizne i nasta je problem sa vakumom(Pocinju da mi padaju obrtaji- mislim)

a vozio sa mojim starim svecicama. Pa sam na nagovor majstora ipak zameni svecice, jer "sa NGK su imali probleme, i sistem za paljenje je napet, potrebna veca voltaza za varnicu itd... "

Pa sam stavio Brisk silver svecice.

Tada pocinjem da primecujem problem sa obrtajima.(ovde sam siguran da je problem postojao)

Odlazim do njih i oni mi menjaju gumice, i ujedno kao gratis mi ciste dizne. Tada vise nema vakuma. I ja tako vozim prvo na benzin, pa onda na plin sve ukupno oko 1000 km. 

Problem ne nestaje. Odlazim kod njih ponovo i onda ostavljam auto na 3 dana da napokon rese problem. Sve sto su uspeli da odrade je da ociste usisne klapene, i da zamene dizne za plin. Na trenutak se problem kao ublazio, ali se posle opet pojavljuje. 

Problem i dalje postoji. 

 

Pitanje: Ono sto meni pada na pamet, je da je problem ili do dizni ili do svecica? Da napomenem da je auto sasvim ok radio pre plina. 

Molim vas pomozite mi barem da vidim ide li moja logika u pravom smeru. Da li je moguce da neoriginalne svecice mogu da mi naprave ovakav problem. 

Jos jedna stvar. Kada palim auto nekad mi nece odma da upali, nekako se produzi ovo paljenje. 

 

Pozdrav,

Niksa

Posted

Druze, tesko da se auto moze popraviti preko foruma. Mozemo da pricamo o nekim osnovnim stvarima, ali za bilo koju ozbiljnu rabotu, valja auto detaljno pregledati u servisu i krenuti od 0.

 

Ne vidim u tvom profilu lokaciju, ali mislim da bi valjalo da odes kod nekog "krstenog" majstora kako bi krenuo redom od simptoma do resenja problema.

 

Na osnovu svega sto si izneo, ako ja auto normalno radio pre plina, postoji mogucnost da je sa njime nesto zeznuto prilikom ugradnje (svesno ili nesvesno), te treba ici u tom pravcu. Postoji mogucnost da je problem sa paljenjem, ali to je sada kompleksnija prica, od struje preko ubrizgavanja itd. 

Posted

Upravu si Kabe,

Kad imam bolesnu glavu. :D

Iz Beograda sam, i bio sam kod Mugena. I kod Mite. Ali poprilicno sam razocaran majstorima. Mugen je cudan, on hoce kad on hoce da popravlja auto. A - je decko jako pedantan. I najverovatnije cu kod njega da oteram auto. Pa cemo da vidimo.  

Posted

Nista , mora da se namesti da na benzinu radi kao doxa , a onda da se proveri sta je sa plinom.. Ne znam , iskreno , sta bih drugo mogao da ti predlozim da uradis , a vidim da se mucis , jbg u q....

Posted

Pitanje za TRIO motors.. treba mi zadnji lezaj tocka za celicu TS, ne znam tačno dal je levi ili desni ali se čuje od pozadi. Jel bitno koja je strana ili su identični. Zanima me da li postoji samo ležaj (wheel bearing) da se poruči, da ne mora cela glavčina (wheel hub)? Koja je cena i vreme isporuke? 

Fala u napred :)

Posted

Pozdrav Trio,

 

Trenutno sam u potrazi za farom sa suvozaceve strane (obican, ne ksenon) za Accord 2.0 2007 (restyle).

 

Prvenstveno pokusavam da nadjem polovan OEM  far ali nisam imao srece... (pokusali da mi prodaju polovan TYC-ov kao polovan OEM i sl.)

 

Sve sam blizi da uzmem u razmatranje i Tajvanske proizvodjace DEPO ili TYC, ali naravno tada bih uzimao nov (jer i kosta otprilike ko polovan OEM), recimo kod vas :) (danas sam slao upit prodaji).

 

Da li imate neka iskustva sa njima u unformacije kako su se pokazali? Majstor me plasi da magle, a i sam sam naleteo na neke review-e koji se zale na svetlo koje bacaju takvi farovi i sl...

 

Unapred hvala na pomoci.

 

Srdacan pozdrav,

Marko

Posted

Znam, ja sam prosledio email prodaji..:)

 

U sustini, vise nego zadovoljavajuci. OEM far niko ne kupuje cim auto izadje iz garancije, ili ako nije kasko osiguran, ja sam mozda prodao 1% originalnih farova u tim situacijama.

Sama plastika i kvalitet jesu nijasnu slabije u odnosu na original, ali razlika u ceni je tolika da se apsolutno isplati, i zato 99% uzima zamene ako zeli novo.

Original jeste uvek najbolja solucija, ako nadjes odlicno ocuvan primerak po ceni aftermarket novog fara.

Posted

Pozdrav Žile, 

Da li postoji mogucnost da se doveze neki automobil da ga pregledate pre kupovine, voleo bih da cujem Vase misljenje o automobilu pre nego sto bih ga kupio?

Rec je o Nissan Note 1.6 2013 god.  

Hvala unapred, veliki pozdrav.

Posted

Postoji naravno, to je cak stavise jedna od cestih usluga koje nudimo.

To se zove pregled pred kupovinu, kosta 1300 dinara i dobijes kompletan izvestaj o uocenim nedostacima, kao i predracun odmah za popravku tih istih, sto ti je onda realna osnova za obaranje cene.

Naravno, pod uslovom da je auto uopste za preporuku, jer ukoliko vidimo da treba previse ulaganja, mi uvek kazemo da li se upustati ili ne u tu pricu. 99% klijenata nas poslusa i ne pokaje se.


Pregled zakazujes direktno u servis: 021/504-441 ; 069/504-4411.

  • 2 weeks later...
Posted

Doslo je vreme da se menja ulje, u pitanju je Honda Jazz 2008. sa 70000km. Konkretno treba da razresim dilemu oko izbora Eneos ili Motul i da li gradacija 5w30 ili 5w40 ili nesto trece.

Predlozite nesto.

Posted

Eneos 5w40, to mi sipamo i nemamo problema. Ako przis u obrtaje i vadis mu dusu, Motul ce biti bolja solucija posle 7k km, ali kosta vise.

Rado bih dosao do vas ali nikako ne mogu u narnih mesec dana a zamenu ulja bi trebalo uraditi za nekih 100-200km, dobih i savet od clana Stalkera da je i 0w40 dobra varijanta ako se ima para. Ima li te gradacije kod Eneosa ili mozda Mobile 1?

Inace ne vrtim auto u obrtaje, posteno ga nisam ni izvezao iz grada za ovih par meseci koliko je kod mene.

  • 3 weeks later...
Posted

Pozdrav za Trio,

Imao bih par pitanja tj. da mi date neke savete za Hondu Civic 1.4iS 2003 66KS D14Z6 145.000 km:  

1. Koji ulje za motor : Eneos 5w40 sintetičko ili Eneos 10w40 polusintetičko ?

2. Filter goriva: na koliko se menja i preporuka, ukoliko trebam da menjam, možda Blue Print ?

Hvala unapred

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...