TRIO_driver Posted September 10, 2014 Author Report Posted September 10, 2014 Pozdrav, ako je novosadski auto, onda je crvene boje pretpostavljam.. Ima ih 10-15 u Srbiji, da ja znam.. Sto se tice delova i servisa, mi gajimo posebnu ljubav prema retro vozilima, mada ja licno imam i stariju Hondu od Jazza.. Posalji mi na PP broj sasije Honde, ime i prezime i kontakt telefon, te spisak delova/usluga, pa cu ti napisati sve sta i kako. Nije nikakav problem da bude kod nas Jazz, ima mesta, neka kola nazalost budu iz raznoraznih razloga i po godinu dana... Quote
NesBG Posted September 13, 2014 Report Posted September 13, 2014 Postovani,trba mi mala konsultacija oko jednog dela u pitanju je deo koji se na englesko zove "air intake Resonator Chamber" jedna crna kutija u braniku sa leve strane ispod podkrila. Kako se taj deo zove na srpskom i ako ga imate koja je cena. U pitanju je Accord 2.0l 2008 god. Noviji model. unapred hvala i pozdrav Quote
mladjan Posted September 13, 2014 Report Posted September 13, 2014 Ma moze i bez toga, lepsi zvuk ima Quote
NesBG Posted September 13, 2014 Report Posted September 13, 2014 Jel povecava potrosnju, jel mogu staviti neki dodatni sportski filter, odvalih ga na neki jarak i jel moze da povuce neku vodu u motor, i hvala puno. Quote
Vedran Posted September 13, 2014 Report Posted September 13, 2014 Na naski se zove rezonator. Sluzi da utisa usisavanje vazduha ka motoru. Quote
mladjan Posted September 13, 2014 Report Posted September 13, 2014 Pa odozdo ne bi trebalo da povuce vodu, to je samo rezonator. Vazduh ide odozgo kroz filter, dole do rezonatora, pa nazad gore do gornjeg dela motora. Ali se izbegava filter, pa moze da uleti nesto drugo. Meni je malo pomerena/odskrinuta ta cev koja odozdo ide iz rezonatora, pa je bas lepo tih do 3k obrtaja, a posle ima bas rezak zvuk. E sad potrosnja, verovatno i trosi malo, ne znam koliko zbog boljeg usisa, ali sigurno jer te vise lozi da ga stisnes Quote
poisonfree Posted November 4, 2014 Report Posted November 4, 2014 Pozdrav, koje diskove i plocice savetujete za civic 8g hatch, 2010god?Ujedno i koja bi bila cena Quote
TRIO_driver Posted November 5, 2014 Author Report Posted November 5, 2014 Uh, pitanje od milion dolara.. Elem, mi mozemo svasta da nabavimo od brendova po zelji klijenata, ja licno za svoj lager biraj najbolji kvalitet za najmanje para. U doba globalizacije vise nema nikakvih pravila, pogotovo brendovi nisu sto su bili..Posto sam stalno van kancelarije ove nedelje, okreni molim te direktno prodaju na 021/529-278 ili 021/47-20-956, spremi broj sasije pa ce ti reci sta imamo na stanju. Quote
schonenk Posted November 17, 2014 Report Posted November 17, 2014 Ne dobih odgovor u drugoj temi pa da pitam ovde Koliko Honda PSF staje u upravljacki sistem modela accord cl7, kada se radi zamena servo tecnosti? Interesuje me i misljenje o metodama zamene. Na internetu se mogu naci uputstva koja promovisu metod zamene gde se za kompletno praznjenje sistema preporucuje paljenje motora i blago okretanje volana sa jedne na drugu stranu, kao i punjenje sistema sa upaljenim motorom gde jedna osoba okrece volan, a druga brzo sipa ulje kako pumpa ne bi ostala bez ulja na duze vreme. Da li u servisu koristite ovaj metod i koliko je zaista opasan za zdravlje servo pumpe? Quote
TRIO_driver Posted November 17, 2014 Author Report Posted November 17, 2014 Ide 1.1 litra, treba da se raskace creva i da se izduva ulje iz sistema, zatim sve nazad se vrati, sipa se ulje u posudu, upali auto i kako pumpa vuce ulje dosipa dopropisanog nivoa, i mota volan levo desno. Ako budes radio sam na ovaj princip, ne snosimo nikakvu odgovornost za potencijalnu stetu. Quote
schonenk Posted November 17, 2014 Report Posted November 17, 2014 Hvala, nisam ni mislio sam da radim, nisam bas talentovan. Vise me je interesovalo da znam koliko tecnosti staje i da uporedim vasu sa metodom koju bi primenio drugi serviser. Auto sada ima 140k na satu. Nema cudnih zvukova, sem blagog cvilenja unutar stuba volana kada motam pun u mestu. Servo tecnost u posudi je bila na donjem nivou pa sam kupio hondinu psf i dolio do gornje crte. Proverio jos jednom pritisak u gumama. Deluje mi da je sada situacija dosta bolja, tj da servo dobro radi i nakon sto se zagreje, ali se pitam da li manjak tecnost neminovno znaci da postoji mesto gde tecnost curi iz sistema. Ne primecujem bilo kakvo curenje tecnosti na crevu koje ide od rezervoara ka pumpi, niti na povratnom crevu. Quote
trojanac Posted November 17, 2014 Report Posted November 17, 2014 Žile, pitam ovde jer verovatno i druge Hondaše interesuje. Da li imate u ponudi Eneos Sustina ulja? Quote
TRIO_driver Posted November 17, 2014 Author Report Posted November 17, 2014 Imamo. U praksi, to je top of the line za ENEOS, cenom je bar 30% jace u odnosu na obicno recimo 5w30, sigurno daje neke rezultate, ali tek na duze staze. Kod nas imam cisto neku kolicinu koju sam probao, ali 99% su standardna ulja.Dmax koristi posebno low saps ulje, koje ide na 10k km, tako da ne koristi ova sofisticirana ulja, koja bi po meni imala najbolju primenu u najnovijim modelima.Medjutim, takva vozila su od 3-5 godina u garanciji (ili dok kljent ne po..zdi, pa izadje i ranije), tako da ja retko imam potrebu jos uvek za tim uljima.A posto je svaki dinar bitan, onda stock 10w40, 5w40, 5w30 piju vodu za 99% klijenata. Ako pitas za svoj Civic, nema potrebe da menjas dosadasnje ulje.. Quote
trojanac Posted November 17, 2014 Report Posted November 17, 2014 Da, za moj Civic pitam, pošto se bliži vreme da ti dođem u goste. Znam da je klasičan Eneos 5W30 sasvim odgovarajući, ali sam dobio preporuku da probam Sustina, pa rekoh da pitam ima li ga uopšte. I dalje mi troši 200-300ml na 1000km, ali neću ništa da diram dok ne raste potrošnja više od toga. Tako troši otkad je kod mene. Quote
marko_serb Posted November 25, 2014 Report Posted November 25, 2014 ćao Žile, vidi mi kad stigneš da li imaš razvodnu kapu za mene, vidi ako ima i varijanta sa onim rotorčićem B-) Quote
TRIO_driver Posted November 25, 2014 Author Report Posted November 25, 2014 Ja sam u nekoj fest guzvi, tako da sam napravio upit, a javice ti se moja prodaja sa svim info. Quote
marko_serb Posted November 25, 2014 Report Posted November 25, 2014 Ok, hvala! Cimnucu ih ja da promene broj telefona u bazi Quote
vlnikolic Posted December 5, 2014 Report Posted December 5, 2014 Honda Jazz 1.4 LS 2008 presla je 68000, interesuje me da li je potrebno stelovanje ventila na toj kilometrazi? Prethodni vlasnik koji je kupio novu kaze da do sad nista nije radjeno po tom pitanju, samo su menjane svecice na 60000 i to je to. Koje ulje koristite za Jazz-a? Quote
TRIO_driver Posted December 5, 2014 Author Report Posted December 5, 2014 U praksi, do 100.000 km ne treba, a i onda kad se nasteluju, retko bude nesto drasticno. Za stelovanje znaci imas jos lufta. Ako je interval do 15k km, 5w40 ENEOS. Generalno, Honde imaju interval propisan u Srbiji na 10k km, a po meni je 12k km prava mera uz full sintetiku, posto je gradski autic. Quote
vlnikolic Posted December 5, 2014 Report Posted December 5, 2014 Sta mislite o Motul uljima na primer 8100 X-cess 5W40 ili 8100 Eko-nergy 5W30, nisam ih do sad koristio ali sad je prilika da se proba? Koji interval zamene bi bio za njih? Quote
Vlaki Type S Posted December 5, 2014 Report Posted December 5, 2014 Zile izvini ali moram da dodam coveku nesto.Ja sam bio sipao bas taj Motul 8100Xcess.Lepo je radio auto i sve je bilo ok ali ga je trosio.Isti rezim voznje sa Eneosom i ne trosi ga.Tj Motula mi potrosio od menjanja do menjanja (10000km) do minimuma pa cak i ispod,a Eneosa 2dcl.E sad ja nisam bas lak sa nogom na gasu pa mozda to kod tebe nece vaziti ali eto cisto da znas... Quote
vlnikolic Posted December 5, 2014 Report Posted December 5, 2014 A Eneos Sustina? Sad videh da ga preporucuju kao ulje sa najnovijom formulom. Quote
nessatsport Posted December 6, 2014 Report Posted December 6, 2014 Meni je Yaris TS sa Eneosom 5w40 sintetika na 10.000 trosio oko 1,5L. Sada sa Mobile synt 3000 5w40 na 10.000 100-200gr. Nikada nisam shvatio u cemu je fora. Isti stil voznje. Eneos je bio original, ne sa pijace Quote
trojanac Posted December 6, 2014 Report Posted December 6, 2014 Što se Sustina ulja tiče, pitao sam ja na prethodnoj strani. Evo odgovora: Upraksi, to je top of the line za ENEOS, cenom je bar 30% jace u odnosu na obicno recimo 5w30, sigurno daje neke rezultate, ali tek na duze staze.Kod nas imam cisto neku kolicinu koju sam probao, ali 99% su standardna ulja.Dmax koristi posebno low saps ulje, koje ide na 10k km, tako da ne koristi ova sofisticirana ulja, koja bi po meni imala najbolju primenu u najnovijim modelima. Medjutim, takva vozila su od 3-5 godina u garanciji (ili dok kljent ne po..zdi, pa izadje i ranije), tako da ja retko imam potrebu jos uvek za tim uljima.A posto je svaki dinar bitan, onda stock 10w40, 5w40, 5w30 piju vodu za 99% klijenata. Ako pitas za svoj Civic, nema potrebe da menjas dosadasnje ulje.. Inače nema pravila po pitanju potrošnje ulja, ali to je za drugu temu... http://www.hondaclub.rs/forum/topic/4242-koja-ulja-za-hondu/ Quote
fakord mane Posted December 7, 2014 Report Posted December 7, 2014 Trio ,možeš li mi ovde odprilike reći cene za set kvačila i set kaiša i španera za akorda cg9 ,99 god da ne šaljem upit Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.