Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jel ovo neki prototip ili...? :shock:

V8 od 4000kubika da se vrti na 9500 obrtaja?????????????????????? :shock:

Posted

Ta masina se koristila u LM seriji i JGTC sampionatu pa je Mugen odlucio da je napakuje u legenda cisto kao show car. U JGTC-u je razvijala jos 70-ak ks vise... Brutalaaaa...

Sifra masine je - Mugen MF 408 S

aV1rJm5J.jpg

aV1rJr50.jpg

Posted
pa je Mugen odlucio da je napakuje u legenda cisto kao show car.

Covece, kad je njima dosadno, pa odrade ovo "cisto" radi reda...Kakva demonstracija ima se-moze se-ZNA SE!!! :shock:

Znaci, ja sam odusevljen, savrseno!!!!!!!!

Posted

Bljak. Da se lozim na ovo nebi bio na hondinom forumu :S

V8, to je za penzionere i kompleksase. Mi valjda treba da se lozimo na 4L i max 6L motore, tu i tamo koji turbic. A ne na osmake itd muscle cars.

Posted

Aha, a gde pise da pravi Hondasi moraju da se loze na te motore?

Verujem da bi promenio misljenje, samo da si te srece da se provozas u ovom cudu....

Evo, ja se prvi prijavljujem za penziju, sa svoje 23, ako mi to doprinosi cinjenici da cu ga voziti... :D:D

Posted

Pa sto mora da pise. Ljude koje znam ponaosob nikada nebi rekli... uuuuuuu v8 honda. aaaaaaaaaaaa. Nego bljak, ali da su videli 4l hondu koja se vrti na 9500rpm svi bi popadali na dupe.

Posted

Bravo, upravo je to fora da nam se ne svidjaju iste stvari. Pa sta bi bilo kad bi svi vozili ista, isto sredjena kola? I kakve veze ima sto je V8, ne razumem? Prosao je Mugen tretman, vrti se koliko hoces a zvuk mogu samo da zamislim....!!!

Posted

Jel ima ovaj motor neke veze sa novim NSX-om? :D

@BGILLEGAL: Zasto uporno pises 4L, 6L, ako mislis na cetvrtaka onda I4, sestaka I6. :)

Ovako kako si ti napisao ljudi misle da treba da se lozimo na 4000 ili 6000kubika masine. :)

Posted

Hm, meni koliko se cini, bitno je da je Honda. Zatim, Mugen je. Posle toga, tuniran je veoma ozbiljno, i ne sumnjam da ide veoma ozbiljno. To sto se V8 inace vezuje za americka i nemacka kola, po meni nema nikakve veze.

4 cilindra moze do 2.5 po meni da bude ok, vec preko treba ici na 6 cilindara.

Ujedno, sramota je sto u novom Accordu je 200 ks maximum, uz sve aspekte, top model bi treba da ima V6, eto ovaj iz Legenda, sa 295 ks, i onda mozemo da idemo u pravu klasu.

Ja bi ga opremio iskljucivo sa automatikom, i da je pun luksuza.

Za one poput Ilegalnog, ja bu mu stavio neku 2.5 6 cilindara, ali da se vrti do 9k obrtaja, zatim da se olaksa, izbace nepotrebne fency stvarcice, ali da karbon, kompozit, i slicne trkacke delove ugradi se u serijsku opremu.

A konkretno za ovaj Legend, da mi je da vidim video klip kako ide, licno me bas briga sta je pod haubom, bitno je da je mocna Honda.

Posted

Na 10000rpm pocinje crveno a na 12000 izgraviran... :shock::shock::shock:

Jedva cekam da cujem taj V8 na tim obrtajima!

  • 8 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...