veljaBandit Posted November 22, 2008 Report Posted November 22, 2008 - V8 Le Mans engine - 4.000 ccm NA - 515 ks / 9.500 Rpm - 519 Nm /7.500 Rpm - rear wheel drive Quote
Guest Posted November 22, 2008 Report Posted November 22, 2008 Jel ovo neki prototip ili...? V8 od 4000kubika da se vrti na 9500 obrtaja?????????????????????? Quote
veljaBandit Posted November 22, 2008 Author Report Posted November 22, 2008 Ta masina se koristila u LM seriji i JGTC sampionatu pa je Mugen odlucio da je napakuje u legenda cisto kao show car. U JGTC-u je razvijala jos 70-ak ks vise... Brutalaaaa... Sifra masine je - Mugen MF 408 S Quote
TRIO_driver Posted November 22, 2008 Report Posted November 22, 2008 pa je Mugen odlucio da je napakuje u legenda cisto kao show car. Covece, kad je njima dosadno, pa odrade ovo "cisto" radi reda...Kakva demonstracija ima se-moze se-ZNA SE!!! Znaci, ja sam odusevljen, savrseno!!!!!!!! Quote
Guest Posted November 22, 2008 Report Posted November 22, 2008 Bljak. Da se lozim na ovo nebi bio na hondinom forumu :S V8, to je za penzionere i kompleksase. Mi valjda treba da se lozimo na 4L i max 6L motore, tu i tamo koji turbic. A ne na osmake itd muscle cars. Quote
TRIO_driver Posted November 23, 2008 Report Posted November 23, 2008 Aha, a gde pise da pravi Hondasi moraju da se loze na te motore? Verujem da bi promenio misljenje, samo da si te srece da se provozas u ovom cudu.... Evo, ja se prvi prijavljujem za penziju, sa svoje 23, ako mi to doprinosi cinjenici da cu ga voziti... Quote
Guest Posted November 23, 2008 Report Posted November 23, 2008 Pa sto mora da pise. Ljude koje znam ponaosob nikada nebi rekli... uuuuuuu v8 honda. aaaaaaaaaaaa. Nego bljak, ali da su videli 4l hondu koja se vrti na 9500rpm svi bi popadali na dupe. Quote
Vedran Posted November 23, 2008 Report Posted November 23, 2008 Zasto se svuda treba voditi rasprava na sta ko mora da se lozi? Nekome se svidja, nekome ne... Meni je autic zlo Quote
veljaBandit Posted November 23, 2008 Author Report Posted November 23, 2008 Bravo, upravo je to fora da nam se ne svidjaju iste stvari. Pa sta bi bilo kad bi svi vozili ista, isto sredjena kola? I kakve veze ima sto je V8, ne razumem? Prosao je Mugen tretman, vrti se koliko hoces a zvuk mogu samo da zamislim....!!! Quote
Guest Posted November 23, 2008 Report Posted November 23, 2008 Jel ima ovaj motor neke veze sa novim NSX-om? @BGILLEGAL: Zasto uporno pises 4L, 6L, ako mislis na cetvrtaka onda I4, sestaka I6. Ovako kako si ti napisao ljudi misle da treba da se lozimo na 4000 ili 6000kubika masine. Quote
TRIO_driver Posted November 23, 2008 Report Posted November 23, 2008 Hm, meni koliko se cini, bitno je da je Honda. Zatim, Mugen je. Posle toga, tuniran je veoma ozbiljno, i ne sumnjam da ide veoma ozbiljno. To sto se V8 inace vezuje za americka i nemacka kola, po meni nema nikakve veze. 4 cilindra moze do 2.5 po meni da bude ok, vec preko treba ici na 6 cilindara. Ujedno, sramota je sto u novom Accordu je 200 ks maximum, uz sve aspekte, top model bi treba da ima V6, eto ovaj iz Legenda, sa 295 ks, i onda mozemo da idemo u pravu klasu. Ja bi ga opremio iskljucivo sa automatikom, i da je pun luksuza. Za one poput Ilegalnog, ja bu mu stavio neku 2.5 6 cilindara, ali da se vrti do 9k obrtaja, zatim da se olaksa, izbace nepotrebne fency stvarcice, ali da karbon, kompozit, i slicne trkacke delove ugradi se u serijsku opremu. A konkretno za ovaj Legend, da mi je da vidim video klip kako ide, licno me bas briga sta je pod haubom, bitno je da je mocna Honda. Quote
skyline Posted November 23, 2008 Report Posted November 23, 2008 Jel ima ovaj motor neke veze sa novim NSX-om? i meni to smrdi (mirise) na pripremu NSX-a, mada NSX bi trebao da ima desetku Quote
veljaBandit Posted November 23, 2008 Author Report Posted November 23, 2008 Nema veze sa NSX-om, motor datira iz 2002g, 2004g je vozen u JGTC, ovaj legend predstavljen 2005g... Quote
Vuki Posted November 24, 2008 Report Posted November 24, 2008 eto jos jedna mogucnost swapa u jaje Quote
veljaBandit Posted November 25, 2008 Author Report Posted November 25, 2008 Ovo je neki pocetak igranja koliko sam skapirao, samo za Japan, oko 100 ks su mu nabacili na serijsku masinu, valjda kompletan izduv i jos neke stvarcice... Quote
Guest Posted November 26, 2008 Report Posted November 26, 2008 Na 10000rpm pocinje crveno a na 12000 izgraviran... Jedva cekam da cujem taj V8 na tim obrtajima! Quote
NSX Posted November 29, 2008 Report Posted November 29, 2008 Ijao još zadnja vuča a ne SH-AWD, a taj V8 se može čuti proguglaj malo u kojim se gore mašinama koristio i čućeš ga. Quote
novica Posted August 28, 2009 Report Posted August 28, 2009 izvinite,mala ispravka u vezi mugen legend,mugen legend ima 590 ks Quote
Johnny B lude Posted August 28, 2009 Report Posted August 28, 2009 faaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk AMG, M5 i ostali back to NO COMMENT!!! Illegal Ne se*i... perabuzilo 1 Quote
givan Posted August 29, 2009 Report Posted August 29, 2009 Uzasan je!! 590 konja i to na 9500rpm Quote
Kabe Posted September 21, 2009 Report Posted September 21, 2009 Postovacu ovde da ne otvaram novu temu - Legend Mugen M1 . Da li bih kupio BMW? - kategoricno NE Quote
barda Posted September 21, 2009 Report Posted September 21, 2009 JBT na koji fazon 590ks iz 4.0L bez turbina...? Quote
Vedran Posted September 21, 2009 Report Posted September 21, 2009 To ni oni ne znaju Joooj zivote, kakav je Quote
Savke VTI Posted September 21, 2009 Report Posted September 21, 2009 koliko kosta ovakvo zadovoljstvo? Quote
sale vti Posted September 21, 2009 Report Posted September 21, 2009 Znaci auto je prelep kompletno!!!E da neko moze da uveze i da bude unikat...cek...odo da uplatim loto... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.