Jump to content

Recommended Posts

Posted

Citao sam o njemu pre neki dan. Mazda hoce da konkurise Porsche Caymanu. Nagadja se da bi trebao imati minimalno 300 ks i da bi se mogao pojaviti u prodaji 2017. Neke price kazu da ce se zvati RX-7, a druge RX-9.

Posted

Bas su o tome pricali na salonu automobila u Tokiju kad su predstavili ovaj RX-Vision. Kazu da su imali 3 cilja sa novom generacijom rotacionih motora - da smanje potrosnju, da smanje meru izduvnih gasova i da povecaju kvalitet.

  • 2 weeks later...
Posted

Lici na staru Sports 800. Svidja mi se. U Americi bi se opet verovatno prodavao kao Scion.

Samo mi nije jasno ko je u Toyoti zaduzen za imena ... S-FR??? Skoro pa je lose kao Scion FR-S (Front Engine, Rear Wheel Drive - Sport).

  • 2 weeks later...
Posted

Nebi da pljujem Hondu, ali bolje bi bilo da su vreme i pare koje su ulozili u Ridgeline posvetili na neki drugi model koji ima sanse za uspeh. Jer Ridgeline ga nema. Prednja vuca i unibody konstrukcija sa minivana su smesne karakteristike, a posebno mi nema smisla poredjenje sa Toyotom Tacomom. Tacoma je pravi body-on-frame pikap i ima jako visoku reputaciju visokog kvaliteta bez obzira koliko se ljudi izivljavali na njoj - zato i ima vecu preprodajnu vrednost nego bilo koji drugi pikap. Ne sumnjam da Ridgeline moze da povuce tereta koliko i Tacoma, ali je poenta da se takav teret vuce svaki dan i da opet pikap dugo traje. Secam se jednog promo videa koji je Honda radila pre par godine gde su pokazivali kako Ridgeline moze da vuce vecu kamp prikolicu, ali svaki put kada bi malo jace zakocio Ridgeline bi se ljuljala kao po ledu, prakticno prikolica kontrolise pikap, a ne obrnuto. Neko ce reci "pa nece niko kupiti Ridgeline da svaki dan nesto vuce sa njom" - istina, ali kupci i dalje zele karakteristike pravih pikapa, zato vecina prodatih pikapa i ima 4x4 iako on nije potreban u pola Amerike.

Ridgeline ima jednu prednost, a to je sto ce verovatno biti udobna i lagana za voznju jer je prakticno auto sa skoljkom pikapa. Ali kupci koji zele tako nesto su u manjini, sto potvrdjuje prodaja 1. generacije Ridgeline.

Prva Ridgeline mi je dizajnerski bila daleko lepsa. Ova nova izgleda kao Pilot sa prikolicom (sto ustvari i jeste). 

Posted

Nemam sta da dodam sem da se slazem sa tobom... 

 

Kljucna stvar karte na koju igraju ocigledno je:

 

"Ridgeline ima jednu prednost, a to je sto ce verovatno biti udobna i lagana za voznju jer je prakticno auto sa skoljkom pikapa."

 

Mozda po njihovom istrazivanju trzista postoji neka kriticna masa i ciljna grupa koja trazi gore pomenuto, po novom "merenju".

 

Ja svakako ne pripadam njoj, no videcemo sta ce da se dogodi na trzistu. Ja sam pesimista (ili realista) i cela prica iz teksta iznad mi zvuci nekako "anemicno".

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...