veljaBandit Posted November 13, 2008 Report Posted November 13, 2008 Aj kad je vec otvoren deo za motocikle da predstavim jedan biser iz Hondine ergele ciji sam ponosni vlasnik... VFR 800 v.tec Ovaj model se pravi od 2002g, blagi restyling je uradjen 2006g iz koje je i ovaj primerak. 800 ccm, 110 ks, vrti se do 13.000/rpm, v.tec otvara na 6.800/rpm i u opadanju obrtaja ostaje u tom rezimu do 6.100/rpm. 4 cilindra u V rasporedu, zvuk prelep, pogotovo posle 6.800 kada dobija poseban metalni zvuk. Inace motor spada u sport-touring klasu, dakle namenjen za duze ture, dobra zastita od vetra, zadovoljavajuca udobnost, odlican polozaj za upravljacem. Kvalitet izrade - zna se, Honda je br.1, to svi priznaju. Samo da jos pomenem da se inace model VFR pravi od 1986g i prava je legenda na moto sceni. Prvi i drugi modeli po redu su bili 750 ccm, zatim sledi 800 ccm od 1998-2002 a onda 800 v.tec do danas. Postoje neka nagadjanja da ce naslednik biti 5 cilindara i 1000 ccm, tj. neka modifikacija RC 211 masine iz moto GP-a. Quote
marko321 Posted November 14, 2008 Report Posted November 14, 2008 Ajde daj neki klip, da cujemo i vidimo to cudo na delu. Quote
veljaBandit Posted April 24, 2011 Author Report Posted April 24, 2011 .... posle ove Honde vozio sam jednu sezonu Suzuki V-strom 1000 ali.... VFR vtec 2004 g. full pack, dual CBS, fabricki koferi... Quote
Kabe Posted April 24, 2011 Report Posted April 24, 2011 Pa gde si Veljo zmaju Svaka cast na lojalnosti. Opravdavas nick u pravom smislu te reci... Sprava mi izgleda BRUTALNO u ovom pakovanju jos boja . Divno... Puno km u sezonama koje su pred nama Quote
veljaBandit Posted April 25, 2011 Author Report Posted April 25, 2011 Ovo godiste je oko 5 soma... Quote
miljance Posted April 26, 2011 Report Posted April 26, 2011 Da, toliko sam i mislio, jos je to i solidno povoljno. Uvoz? Quote
Serdjo Posted April 26, 2011 Report Posted April 26, 2011 Veljo, mene zanima kako se ponasa motor kada u krivini dodje do vtec prelaza? Quote
veljaBandit Posted April 27, 2011 Author Report Posted April 27, 2011 Serdjo, uteram ga ja pre krivine u vtec nije strasno, dobre gume i dobro podesen motor i nema zime... obicno se vozaci ne bave stelovanjem ogibljenja i tu puno grese... ja se cudim kako je prethodni vlasnik vozio motor sa onim podesavanjima, premekanim, pliva kroz krivinu... strasno... ustvari, jasno mi je, zadnja guma se ukockastila, drajvovao je samo pravo, hehehe... Quote
TRIO_driver Posted April 27, 2011 Report Posted April 27, 2011 Volim ove krstarice, ali mom stasu i karakteru najvise lezi Varadero 1000, ali necu da se navucem, to je opasna droga.. Quote
veljaBandit Posted April 27, 2011 Author Report Posted April 27, 2011 moj drug koji vozi Varadera i koji ima 130 kg kad je seo na VFR-a u ovakvom ful pakovanju, nije se video sa ovim koferima motor izgleda ogromno, ali mnogo dobro kad se krene na more koferi ce posluziti, za sada su u garazi... a bez njih izgleda Quote
veljaBandit Posted July 12, 2011 Author Report Posted July 12, 2011 ... rastali smo se posle nekih mesec dana druzenja i 2.000 km... pojavio se decko koji je hteo da se menjamo i nisam razmisljao ni sekunde..... vratio sam se na masinu koju sam nekada terao jer je jednostavno ludilo od motora i dok ne budem imao lovu za novi VFR 1200 necu menjati ovo cudoviste CBR 954 RR ... A MOGLI BI I MODERATORI DA MI PROMENE NICK mozda... velja.RR, hehehe... pozdrav drustvo... Quote
veljaBandit Posted July 12, 2011 Author Report Posted July 12, 2011 Upravo tako brate, motor koji ima svoju posebnu pricu... licno za mene, a i mnoge druge sto sam video iz razgovora, najlepsi Hondin motor... jednostavno ima ga, sirok, dobar polozaj, mogucnost za dosta podesavanja, a ipak dovoljno kratak tako da ubija krivine... snaga kad se pogleda na papiru izgleda da nije dorasla novijim motorima ( 954 se pravio 2002 g i 2003 g-moj je 2003 g.) ali njegovih 152 konja na samo 168 kg je zaista dobitna kombinacija, povlaci vec od 3.000 obrataja kao lud... na 8,9.000 je dovoljno vratiti gas i zabosti ga ponovo i eto te na tocku Inace, malo se cackalo pa je stavljen Power commander i ucitana nova mapa, Yosimura izduv, tako da smo negde u odnosu 1 kg:1 ks Jednostavno OLD SCHOOL Quote
Pinhead Posted July 12, 2011 Report Posted July 12, 2011 Odl'čan 5 I tata bi sine, jednog dana 'vaku makinu Uživaj! Quote
Jale Posted July 26, 2011 Report Posted July 26, 2011 Odličan motor, moj drugar ga vozi samo god 2006-07....i po meni mnogo bolji motor za drajv nego VFR.....mnogo je veliki, on je za cruze fazon, putuovanja...,a ovo je ubica makina, i za grad i za drum. Gde si uzeo Yosihmuru? Uživaj....... Quote
veljaBandit Posted August 12, 2011 Author Report Posted August 12, 2011 ne postoji ovaj model u tom godistu... pravio se 2002-2003 g . Quote
Jale Posted August 12, 2011 Report Posted August 12, 2011 Ok, moja greska njegov model je CBR 1000RR , 2006 godiste, ali je iste boje kao tvoj. pozzzzzzzzz Quote
veljaBandit Posted April 11, 2013 Author Report Posted April 11, 2013 ...ovaj 954 je odsluzio svoje bez greške i otišao kod novog vlasnika a ja sam opet kupio proverenu spravu isti model, isto godište, ista boja, stanje - nov nije Yoshimura ovog puta ali je Scorpion, hehehee... u prvu pa pun gas... MK Stižem dušo - Srbija Vedran 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.