TRIO_driver Posted December 7, 2010 Author Report Posted December 7, 2010 Do sada mi je ugradnja plina bila totalno nepotrebna, nisam presao ni 1000 km za mesec dana...A igrom slucaja, nesto nisam dobro podesio oko plina, pa sam do sada potrosio tek jedan rezervoar plina, i tri benzinska...I nesto mi nije zao, iako trosi 14 litara na 100 km umerene voznje...
Jale Posted December 7, 2010 Report Posted December 7, 2010 Tako je Živko...kakav plin u supri, teraj to napolje...nemoj da se kompromituješ. Kad voziš supru onda na benzin,pa to je SUPRA, nije karavan ili neka limuzina pa i da ti oprostim,.... kad želiš da se voziš jeftino uzmi swifta ili nešto drugo, Ovaj auto je ipak redak posebno na našim drumovima i ceo fazon auta je sport-kupe-namunjen fabrički,vrh ponude toyote u toj klasi...nije to za plin...nema štednje na gorivu kad voziš takav auto, a posebno što si ti u fazonu da ga dovedeš u vrhunsko stanje i da bude jedinstven primerak kod nas. Samo još da neko ugradi plin u nsx ili tako nešto, zovem Japan pozzz
TRIO_driver Posted December 7, 2010 Author Report Posted December 7, 2010 Nabijacu kilometrazu od februara, marta, kad krenu sezone dogadjaja i putovanja, pa cu brze otplacivati sam uredjaj.. Svakako, hocu Supru da mi ostane, a plin mogu i hocu da prebacim na sledeci daily driver kad dodje vreme za njega, a ja svakako nisam covek koji gleda na plin kao iskljucivo zbog ustede, ne bojim se voznje na benzin, tako da na svaka 2-3 rezervoara sunem i jedan benzina, cisto da dizne i pumpa ne zaborave sta je to benzin..
Jale Posted December 7, 2010 Report Posted December 7, 2010 Ajde sad si se izvukao.... Svakako prebaci plin na neki dugi autić, a ovaj koristi kako mu i dolikuje, ipak je to Supra mnogima od nas dečački san, a tad nije bilo ugradjivanja plina, ako me razumeš!!! čekam da je vidim na proleće live pozzz
TRIO_driver Posted January 13, 2011 Author Report Posted January 13, 2011 U decembru sam bio u Zagrebu na sajmu svog dobavljaca, i imao sam priliku da popricam sa glavnim export menadzerom K&N filtera za Evropu, gde smo ostvarili jako lep kontakt: Popricali smo na temu potencijalne saradnje, jer oni NEMAJU oficijelnog predstavnika za Srbiju(Dragan iz NS vuce to iz USA nezvanicno), tako da sam postigao da mi covek posalje K&N promo paket kao potencijalnom zastupniku, cekao sam ga mesec dana(magacin za Evropu je na Sejselskim ostrvima.. ), i konacno je stigao: A u paketu, pored K&N Airflow demonstratora: http://www.knfilters.com/video/KN_Airflow_Dem.htm http://www.knfilters.com/news/news.aspx?ID=1378 zastava i ostalog promo materijala: Stigli su mi i promo filteri, tako da sam resio da castim Supru sa filterom ulja i panel filterom, dobio sam 5 filtera ulja i jedan panel: Filter ulja izgleda odlicno, prvi put ga drzim, izuzetno je masivan, sto je odlika kvalitetnih filtera, vidi se da ima gusto naslagane nivoe materijala unutra koji cisti i upija prljavstinu, dok je filter vazduha kao leteci tanjir... Sve u svemu, nista posebno se ne dobija ovim, jer filtere treba posmatrati kao deo celine, npr. da ja imam ojacanu pumpu ulja, koja tera jace od stock, ovakav filter je zlata vredan, itd. Sve u svemu, u 2011. necu uzeti sigurno zastupnistvo, jer imam druge investicije, ali sto duze istrazujem K&N brand, sve vise sam impresioniran, od 1969 se ljudi time bave, tako da videcemo u buducnosti sta nam je ciniti...
TRIO_driver Posted February 14, 2011 Author Report Posted February 14, 2011 Nisam mogao da izdrzim, pa sam probao da vidim kako ce da legnu Kosei 18"(treba da se ofarbaju, a mislim da ce ici i distanceri od 20 mm), evo malo slika...
vladimir90 Posted February 14, 2011 Report Posted February 14, 2011 ekstra felne!!!! very nice koliko je k&n filter ulja ako nije tajna?
TRIO_driver Posted February 15, 2011 Author Report Posted February 15, 2011 Za filter ne znam, sve sam ih dobio na poklon od K&N centrale u Holandiji. Sto se tice felni, bice farbane u zlatnu, nisam jos odredio nijansu, a verovatno cu uzeti polovne gume, da imam da je vozam za skupove, i mozda preko leta malo, ove felne cu voziti na Supri leti, dokle god ne dodje Accord, onda Supra dobija nazad stock felne(jer mi je cilj da bude u nedirnutom stanju). I ja jedva cekam da ih provozom, ovde deluje kao divokoza, a kad legne na gume, bice kao dupe na nosu!
Jale Posted February 15, 2011 Report Posted February 15, 2011 Ne znam,.... kako hoćeš, ali ja bi je DIRAO sa ovim felnama samo tako...a accord kad dodje možda će imati type s felne i onda nemaš šta da diraš njega, a ovaj debeljko sa ovim felnama će izgledati tako da nećeš hteti da ga vraćaš u stok stanje. Samo napred... pozzz
TRIO_driver Posted February 15, 2011 Author Report Posted February 15, 2011 Spustena je vec 4 cm Eibach oprugama, ide mozda distanci, nece previse flush da bude, ali ce lepo da ispadne, i zlatna na plavu ide kao dupe na nosu tako da...
goranEE9 Posted February 16, 2011 Report Posted February 16, 2011 Prelepa felna . Ovako bi otprilike trebalo da izgleda sa gumama, nije ista felna ali je veoma slicna: Zlatne ce biti OK, ... mozda da uzmes i "bronze" opciju u razmatranje (mozda dobijes neku ideju: http://www.tirerack.com/wheels/results.jsp?filterSize=17&filterFinish=All&filterBrand=Focal&filterWeight=All&autoMake=Toyota&autoModel=Supra&autoYear=1986&autoModClar=&sort=Brand&filterNew=All&filterSpecial=false, obavezno klik na "View on Vehicle" ).
TRIO_driver Posted February 16, 2011 Author Report Posted February 16, 2011 Bravo, Gorane, to je to!! Felne ce sacekati jos par meseci, Mazda ima prioritet sto se tice srafljenja, ali sam servis je najveci prioritet ove godine...
Kabe Posted February 24, 2011 Report Posted February 24, 2011 Ah ko me terao da otvaram moj arhivski folder Svasta tu ima... 02.01.2005. godine Lokacija: jebemliga Lokacija: Kosutnjak
TRIO_driver Posted February 24, 2011 Author Report Posted February 24, 2011 Crna tuga, bela ok. Oba su 86-88 model, kao moja, s tim da je bela za EU trziste, a crna je isto poput moje, arapsko, USA, itd. Uvek su me zanimale price vozila koja nisu za nasa trzista, nazalost, retko koji vlasnik zna kako je dosao auto u Srbiju.. Ali, ima izuzetaka, deda koga sam vijao za Celicu oldtimer, mi je detaljno ispricao kako ju je uzeo u Iraku 1977. godine, dok je radio na naftnim busotinama...
TRIO_driver Posted March 21, 2011 Author Report Posted March 21, 2011 Radilo se malo na Supri, dosao je red na zamenu zadnjih diskova, i prednjih plocica: Prvo sam digao zadnji most na nosace i skinuo tockove: Stari diskovi: Stare plocice: Onda sam uzeo nove diskove, ocistio ih od zastitnog sredstva protiv rdjanja, pa na auto: Naravno, SERVICE Manual, nista bez njega: Ja imam nazad kocione pakne za rucnu: Disk dole: I novi sportski diskovi nazad: I tockovi nazad, gotovo!
Kabe Posted March 21, 2011 Report Posted March 21, 2011 Fino legli diskaci. Bas su mi zanimljive pakne za rucnu nazad .
sale vti Posted March 21, 2011 Report Posted March 21, 2011 Diskovi, koja marka? Btw, posto je auto za gradsku i opustenu voznju trebao si ih okrenuti drugacije, levi na desni (slotovi da budu kontra) i obrnuto zbog trosenja plocica...
TRIO_driver Posted March 22, 2011 Author Report Posted March 22, 2011 Nek se trose brze, nemas frke, nije strasna cifra, a i ko je rekao da sam ja stalno u gradu sa njom, i da se opusteno vozim..? Poprzim ja nju cesto, ali nisam trkac, priznajem, nije mi merak da stanem na semafor, Miseluk, i slicno, i da se peglam, meni to deluje kao da odmeravamo ciji je duzi... Diskovi su Speedmax Spirit of Japan, tako im je oznaka..
miljance Posted March 30, 2011 Report Posted March 30, 2011 Sto si skidao zastitno sredstvo od rdje? Zbog boje?
TRIO_driver Posted March 31, 2011 Author Report Posted March 31, 2011 Zato sto se to uvek radi, skida se jer bi onda plocice proklizavale, diskovi zardjaju samo od stajanja, dok ako se auto vozi, nema brige, konstantnim kocenjem ti skidas i promile rdje. Zato kad vidis na novom autu da su zardjali diskovi, to je samo povrsinska rdja, par jakih kocenja i kao novi. A fabrike premazuju iz prostog razloga, zamisli da ja pred kupcem otvorim kutiju NOVOG diska, a ono rdjavo, kao da sam ga ukrao iz prevrnutog slepera..
Recommended Posts