Savke VTI Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 Nek je sa srecom i da te sluzi ladja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moskalovic Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 Zeleo bih i ovde javno da uputim najlepse cestitke na izboru auta! Veliki pozdrav Zivko! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted October 4, 2010 Author Report Share Posted October 4, 2010 Krece utezanje kola, poruceni zadnji amortizeri i gornja garnitura glave, ovaj motor ima boljku sa dihtungom glave, pa da sredimo to na vreme... Filteri i ulje spremni, pa da radimo servis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polke Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 Svaka čast, ima da se vozis kao gospodin čovek i da uživaš u svakom predjenom kilometru! Neka te verno služi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted October 4, 2010 Author Report Share Posted October 4, 2010 Inace, sestra mi je u Dubai-ju, pa je zamolila drugara da prevede sta pise na plocici vrata: Made by: Toyota Motors Corporation Date of Manufacturing: 1986 This car matches all Arab Gulf car standards Serial Number: 1986 ...Type: Passengers car Link to comment Share on other sites More sharing options...
prashinar Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 Žile šeik Link to comment Share on other sites More sharing options...
foRce Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 Zivko, Toyota je prelepa, vidim sivena tabla, ovo ono Neka te lepo sluzi, uzivaj!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted October 4, 2010 Author Report Share Posted October 4, 2010 Od danas nema tablice, poslate su za BGD, stoji u Lucaru, ugradjuje se plin, ali ce biti tako dobro sakriven, da ako ne znate, necete ni videti da ga ima.. Enterijer je u odlicnom stanju, za vikend najverovatnije(vec sam se najavio kod Robike, Gogo ima da cekas... ), menjamo zadnje amortizere... A pride da vidim sta cu sa kardanom, to me najvise nervira, onda ide letva na redu, porucena i gornja garnitura, tada cu i servis odraditi, pa malo da se vozim... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoGo Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 ce da cekammmmmm.... hebem ti NS Gang i izvrsne direktore.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
p1x1 Posted October 5, 2010 Report Share Posted October 5, 2010 Spremi oma i metalni dihtung glave i neke bolje vijke (ako vec nije odradjeno) - to im je boljka. Ekstra autic, ja sam se raaspitivao za onu crnu sa duvaljkom, ali bila je u ocajnom stanju, pa sam odustao u startu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted October 5, 2010 Author Report Share Posted October 5, 2010 Ne treba, ako auto nije produvao, a moj nije, samo cu zavrnuti srafove jace, u odnosu na fabricku specifikaciju. Znaci, stock garnitura, redovna nega, i jace zatezanje glave, i radi posao. HKS dihtung i ARP srafovi su dobra kombinacija, ako se pojacava motor, a posto moj ostaje teski stock, nema potrebe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
prashinar Posted October 5, 2010 Report Share Posted October 5, 2010 Valjda ćeš joj srediti malo izgled? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted October 5, 2010 Author Report Share Posted October 5, 2010 Naravno. Samo, ja sam racionalan, koliko je to moguce, tako da mi nije preokupacija da stavim felne, nabavim polovne opruge itd. da bi bio opasan tuner, vec mi je cilj pre svega da mehanicki utegnem ovaj auto, da sve bude na svom mestu cakum pakum, pa cu onda da predjem na estetiku(Goran je vec gledao auto i pohvalno se izrazio, ima malo da se odradi, sto je i logicno za 24 godine star auto, generalno je u odlicnom stanju), pa cu tek na kraju da razmisljam o aftermarket detaljima.. Ono sto me muci je sto ce zima, trebaju zimske, 225/55/16, to je ok, i to ce verovatno sve 4 nove na stock felnama, ali mi ostaju 650 evra vredne, 4k km potrosene i svega godinu dana stare Michelin Pilot Exalto u 225/50/16 dimenziji, koje bi fakticki bacio, ako uzmem 18".... Za sada mislim da cu ostaviti to za malo dalja vremena, jer cu imati ulaganja i u Mazdu 1500... Kad smo kod redovnog odrzavanja, nesto je stiglo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jale Posted October 5, 2010 Report Share Posted October 5, 2010 Trio u potpunosti se slažem sa tobom. najbitnije je da ti auto središ da on bude cakum pakum što se tiče mehanike, trapova, kočnica..., a posle možeš da ga ulepšavaš. što se tiče guma Michelin, ili ih vozi još jednu sezonu, pa onda 18, ili ih prodaj, pa na proleće odmah 18. Ja bi iskreno voleo da ga na proleće vidim sa 18-ticama i da izgleda kao sa one prve slike. Uzeo si odličan auto sa velikim potencijalom za doterivanje, ali da sam na tvom mestu, preko zime bi ga doveo da on bude mehanički besprekoran, a kad dodje lepo vreme, onda kreni sa ulepšavanjem. P.S.Ovo čudo moram da probam, sledeći put kad se vidimo. Pozdrav Link to comment Share on other sites More sharing options...
prashinar Posted October 5, 2010 Report Share Posted October 5, 2010 Kayaba? Lepo lepo. Nego, misliš li da je vreme da menjaš sliku? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted October 5, 2010 Author Report Share Posted October 5, 2010 Tako ce i biti, ima jos bar 500 evra izdataka da se utegne mehanicki, tek sam krenuo... Ali evo nesto da se zna cija je krstarica: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jale Posted October 5, 2010 Report Share Posted October 5, 2010 Lepo, lepo.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted October 5, 2010 Author Report Share Posted October 5, 2010 Kayaba? Lepo lepo. Nego, misliš li da je vreme da menjaš sliku? Jok, to je za uspomenu... Bez obzira sto je Hyundai, i sto su ga mnogi osporavali, postigla je svoj cilj, za 4 godine koliko sam u poslu i koliko je vozim, za moju firmu se mnogo vise culo, a dovoljno je da kad ukucate na googlu TRIO Elantra, koju poziciju zauzima i na kojoj strani...A i presao sam bez brige 80k km sa njom, i vezu me mnoge uspomene za nju.. No, kralj je mrtav, ziveo kralj!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoGo Posted October 5, 2010 Report Share Posted October 5, 2010 Samo napred Zileeeeee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Propeler Posted October 5, 2010 Report Share Posted October 5, 2010 Ode TRIO motors da sponzorise TCS... ccc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladeta Posted October 5, 2010 Report Share Posted October 5, 2010 Super mašinica, mada je 4. generacija sa 2JZ motorom po meni najbolja i najlepša Supra, ali ima vremena i za to, jel da? offtopic: boli te uvo, tebi nude Supru a meni vidi šta čovek nudi danas: Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted October 5, 2010 Author Report Share Posted October 5, 2010 TRIO ce da radi sve samo da sto vise bude japanski vozila, a ne budjavih nemackih kanti....Ne volim ih, ali uopste, sto se toga tice, izuzetno sam iskljuciv, a ako neko udje u diskusiju, odmah mu vadim milion atributa... Da budem iskren, MK IV je najmocnija i najpoznatija Supra, 2JZ motor je apsolutno ludilo, u poslednju seriju MA70, koja je isla samo RHD i Japan(zasto mi to zvuci poznato), JZA70, isao je 1JZ, iliti single turbo motor od 2.5 litra...Sto znaci da u tu sasiju je skoro bolt-on swap 2JZ, a onda nastaje igranje... No, meni se ne svidja uopste, a i ne volim ono sto svi vole...NSX mi je mnogo zanimljiviji, kao i GTR, ako pricamo o superautomobilima japanske proizvodnje iz devedesetih... Niti se moze uvesti, niti me zanima, tako da sto se tice Supre i Toyote, ovo je moj cilj.. Fali mi Datsun 240Z, Honda Ridgeline i Subaru Impreza WRX STI, i ja sam kompletirao svoj vozni park(lepo je sanjati, ali dug je zivot, treba imati motiva... ). Ako nista, nek ostali uzivaju sa mnom, ja stedeti reci i slika necu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinhead Posted October 6, 2010 Report Share Posted October 6, 2010 Supra je k'o FAP. I cuje se tako, i vuce tako Morao bih da se slozim sa Levelom. Jes da je japanac i obrtaji i sve, ali ocekivao sam vise responsivnosti na gasu, i vise obrtnog obzirom da je cudoviste od 3k kubika. Kad ga zaletis i dajes gas ide, ali to je i za ocekivati. Volan - ta nije nesto velik, al mek ko dusa, znaci stvoren za drift. Steta samo sto su inzenjeri u Toyoti izgleda po defaultu ugradili dva dzaka cementa u gepek tako da nema ni "f" od filinga koji se dobija recimo u jeBEMVEu kockici od 2k kubika i navishe ( drugim rechima, dzabe cepash gume, kao sto su neki i videli, a nije da nisam vozio rwd i da ne znam kako se pandurima prave domace krofne ). Exterijer - stvar ukusa, enterijer - ima malo cvrchaka, obzirom na godine nije strasno, a i ispeglace to Zivota kad opsije plastike kozom od muda Kolibrija Ono sto bih izdvojio su transformers sedista, koja imaju gomilu setovanja (od "highway lumbal" do "fuck in the woods"), tako da ce se gazda opruziti po prvi put ljudski u kolima. A sto se tice vas koji pricate o MkIV i bacakate se nekim 2JZ-fast-and-furious skracenicama, pozdravljam vas uz pesmu Ace Lukasa: "Nije ti ovo Amerika" Pre ce nekome leci neki ocvali Ferrari nego sto ce se ovde pojaviti MkIV 2JZ....ili manje Link to comment Share on other sites More sharing options...
musictalk Posted October 6, 2010 Report Share Posted October 6, 2010 puno km-a i neka te sluzi Zivko... svaka cast na Vozilu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zemunac Posted October 6, 2010 Report Share Posted October 6, 2010 Prvo čestitam na novom autu i nadam se da će te lepo služiti jer si kupio „ večan auto“ (nema šanse da ćeš jednog dana moći nekome da ga prodaš). Moje mišljenje je da si se debelo zaj... što si dao auto 2001. u top stanju u koji si toliko uložio za auto star 24 god u koji već ima dosta da se uloži a s obzirom kako slabo ide (fabrički on bi trebalo da ide 7.3 sec) tek kad malo zagrebeš videćeš šta tu sve ima da se radi. Ako si već hteo baš taj auto, bolje da si prodao Elantru za 3 k evra pa našao neku Supru do soma evra (ima ih koliko hoćeš po oglasima i niko to ne kupuje pa bi sigurno našao neku u dobrom stanju) i za ostatak je doveo u top stanje, a ovako kad staviš sve na papir ... Na stranu to što se meni lično ne sviđa niti mi se ikada sviđao takav model jer je to stvar ukusa, ali mislim da je auto solidno održavan i utegnut za svoje godine i sve to što ima od opreme je super pogotovo za te godine. Registraciju i potrošnju neću ni da spominjuem a sa plinom ne znam koliko ćeš to korigovati jer će trošiti do 20l plina po gradu sigurno a osetno će slabije ići jer je jako težak ali kad si već hteo ovaj auto bolje da si trazio neki sa duvaljkom pa kad stisneš gas da ti bar nije žao bačenih para. Stvarno sam očekivao da ćeš uzeti nešto drugo (Acuru, Lexus ...) i onda napraviti neku exotiku od auta jer realno imaš mogućnosti i uslova za tako nešto al’ dobro sad, ima vremena. Izvini što sam ti smorio temu i što nisam kao svi samo hvalio auto ali ja stvarno to što sam napisao i mislim a ova "taraba" i služi za to da napiše svako šta misli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts