Jump to content

TRIO krstarica on the way - Toyota Supra 3.0 MA70


Recommended Posts

Od danas nema tablice, poslate su za BGD, stoji u Lucaru, ugradjuje se plin, ali ce biti tako dobro sakriven, da ako ne znate, necete ni videti da ga ima.. :D

Enterijer je u odlicnom stanju, za vikend najverovatnije(vec sam se najavio kod Robike, Gogo ima da cekas... :twisted::twisted: ), menjamo zadnje amortizere...

A pride da vidim sta cu sa kardanom, to me najvise nervira, onda ide letva na redu, porucena i gornja garnitura, tada cu i servis odraditi, pa malo da se vozim... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ne treba, ako auto nije produvao, a moj nije, samo cu zavrnuti srafove jace, u odnosu na fabricku specifikaciju.

Znaci, stock garnitura, redovna nega, i jace zatezanje glave, i radi posao. HKS dihtung i ARP srafovi su dobra kombinacija, ako se pojacava motor, a posto moj ostaje teski stock, nema potrebe.

Link to comment
Share on other sites

Naravno.

Samo, ja sam racionalan, koliko je to moguce, tako da mi nije preokupacija da stavim felne, nabavim polovne opruge itd. da bi bio opasan tuner, vec mi je cilj pre svega da mehanicki utegnem ovaj auto, da sve bude na svom mestu cakum pakum, pa cu onda da predjem na estetiku(Goran je vec gledao auto i pohvalno se izrazio, ima malo da se odradi, sto je i logicno za 24 godine star auto, generalno je u odlicnom stanju), pa cu tek na kraju da razmisljam o aftermarket detaljima..

Ono sto me muci je sto ce zima, trebaju zimske, 225/55/16, to je ok, i to ce verovatno sve 4 nove na stock felnama, ali mi ostaju 650 evra vredne, 4k km potrosene i svega godinu dana stare Michelin Pilot Exalto u 225/50/16 dimenziji, koje bi fakticki bacio, ako uzmem 18"....

Za sada mislim da cu ostaviti to za malo dalja vremena, jer cu imati ulaganja i u Mazdu 1500...

Kad smo kod redovnog odrzavanja, nesto je stiglo... :mrgreen:

DSC01763.jpg

Link to comment
Share on other sites

Trio u potpunosti se slažem sa tobom.

najbitnije je da ti auto središ da on bude cakum pakum što se tiče mehanike, trapova, kočnica..., a posle možeš da ga ulepšavaš.

što se tiče guma Michelin, ili ih vozi još jednu sezonu, pa onda 18, ili ih prodaj, pa na proleće odmah 18.

Ja bi iskreno voleo da ga na proleće vidim sa 18-ticama i da izgleda kao sa one prve slike.

Uzeo si odličan auto sa velikim potencijalom za doterivanje, ali da sam na tvom mestu, preko zime bi ga doveo da on bude mehanički besprekoran, a kad dodje lepo vreme, onda kreni sa ulepšavanjem.

P.S.Ovo čudo moram da probam, sledeći put kad se vidimo.

Pozdrav

Link to comment
Share on other sites

Kayaba? Lepo lepo. Nego, misliš li da je vreme da menjaš sliku? :mrgreen:

Jok, to je za uspomenu... :D

Bez obzira sto je Hyundai, i sto su ga mnogi osporavali, postigla je svoj cilj, za 4 godine koliko sam u poslu i koliko je vozim, za moju firmu se mnogo vise culo, a dovoljno je da kad ukucate na googlu TRIO Elantra, koju poziciju zauzima i na kojoj strani...A i presao sam bez brige 80k km sa njom, i vezu me mnoge uspomene za nju..

No, kralj je mrtav, ziveo kralj!!! :D

Link to comment
Share on other sites

TRIO ce da radi sve samo da sto vise bude japanski vozila, a ne budjavih nemackih kanti....Ne volim ih, ali uopste, sto se toga tice, izuzetno sam iskljuciv, a ako neko udje u diskusiju, odmah mu vadim milion atributa... :twisted:

Da budem iskren, MK IV je najmocnija i najpoznatija Supra, 2JZ motor je apsolutno ludilo, u poslednju seriju MA70, koja je isla samo RHD i Japan(zasto mi to zvuci poznato), JZA70, isao je 1JZ, iliti single turbo motor od 2.5 litra...Sto znaci da u tu sasiju je skoro bolt-on swap 2JZ, a onda nastaje igranje... :P

No, meni se ne svidja uopste, a i ne volim ono sto svi vole...NSX mi je mnogo zanimljiviji, kao i GTR, ako pricamo o superautomobilima japanske proizvodnje iz devedesetih...

Niti se moze uvesti, niti me zanima, tako da sto se tice Supre i Toyote, ovo je moj cilj..

Fali mi Datsun 240Z, Honda Ridgeline i Subaru Impreza WRX STI, i ja sam kompletirao svoj vozni park(lepo je sanjati, ali dug je zivot, treba imati motiva... :mrgreen::mrgreen: ).

Ako nista, nek ostali uzivaju sa mnom, ja stedeti reci i slika necu... ;)

Link to comment
Share on other sites

Supra je k'o FAP. I cuje se tako, i vuce tako :mrgreen: Morao bih da se slozim sa Levelom.

Jes da je japanac i obrtaji i sve, ali ocekivao sam vise responsivnosti na gasu, i vise obrtnog obzirom da je cudoviste od 3k kubika. Kad ga zaletis i dajes gas ide, ali to je i za ocekivati. Volan - ta nije nesto velik, al mek ko dusa, znaci stvoren za drift. Steta samo sto su inzenjeri u Toyoti izgleda po defaultu ugradili dva dzaka cementa u gepek tako da nema ni "f" od filinga koji se dobija recimo u jeBEMVEu kockici od 2k kubika i navishe ( drugim rechima, dzabe cepash gume, kao sto su neki i videli, a nije da nisam vozio rwd i da ne znam kako se pandurima prave domace krofne ).

Exterijer - stvar ukusa, enterijer - ima malo cvrchaka, obzirom na godine nije strasno, a i ispeglace to Zivota kad opsije plastike kozom od muda Kolibrija 8-)

Ono sto bih izdvojio su transformers sedista, koja imaju gomilu setovanja (od "highway lumbal" do "fuck in the woods"), tako da ce se gazda opruziti po prvi put ljudski u kolima.

A sto se tice vas koji pricate o MkIV i bacakate se nekim 2JZ-fast-and-furious skracenicama, pozdravljam vas uz pesmu Ace Lukasa: "Nije ti ovo Amerika" :mrgreen:

Pre ce nekome leci neki ocvali Ferrari nego sto ce se ovde pojaviti MkIV 2JZ....ili manje 8-)

Link to comment
Share on other sites

Prvo čestitam na novom autu i nadam se da će te lepo služiti jer si kupio „ večan auto“ (nema šanse da ćeš jednog dana moći nekome da ga prodaš). :D

Moje mišljenje je da si se debelo zaj... što si dao auto 2001. u top stanju u koji si toliko uložio za auto star 24 god u koji već ima dosta da se uloži a s obzirom kako slabo ide (fabrički on bi trebalo da ide 7.3 sec) tek kad malo zagrebeš videćeš šta tu sve ima da se radi.

Ako si već hteo baš taj auto, bolje da si prodao Elantru za 3 k evra pa našao neku Supru do soma evra (ima ih koliko hoćeš po oglasima i niko to ne kupuje pa bi sigurno našao neku u dobrom stanju) i za ostatak je doveo u top stanje, a ovako kad staviš sve na papir ...

Na stranu to što se meni lično ne sviđa niti mi se ikada sviđao takav model jer je to stvar ukusa, ali mislim da je auto solidno održavan i utegnut za svoje godine i sve to što ima od opreme je super pogotovo za te godine.

Registraciju i potrošnju neću ni da spominjuem a sa plinom ne znam koliko ćeš to korigovati jer će trošiti do 20l plina po gradu sigurno a osetno će slabije ići jer je jako težak ali kad si već hteo ovaj auto bolje da si trazio neki sa duvaljkom pa kad stisneš gas da ti bar nije žao bačenih para.

Stvarno sam očekivao da ćeš uzeti nešto drugo (Acuru, Lexus ...) i onda napraviti neku exotiku od auta jer realno imaš mogućnosti i uslova za tako nešto al’ dobro sad, ima vremena. :)

Izvini što sam ti smorio temu i što nisam kao svi samo hvalio auto ali ja stvarno to što sam napisao i mislim a ova "taraba" i služi za to da napiše svako šta misli :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...