Jump to content

Recommended Posts

  • 1 month later...
Posted

Dok nisam bio tu, istekla je taman i registracija na Supri, pa smo se bavili administrativnim glupostima, tako da je poslednji update registracija:

18052011235.jpg

Prosla ga je perfektno, bez greske, no to sam i ocekivao.

Vozaci Civica 2001-2005, mrzite me..:)

19052011238.jpg

Cekam sad kockastu zadnju tablicu, jer nova nema ni teoretske sanse da stane, a to ce mi naplatiti kao dve potpuno nove.. :(

Inace, pitali su me mnogi, evo racunice:

Osnovna registracija 3.0 sa 150 kw, 1990 godiste, sa uracunatom zelenom kartom, je 46152 dinara.

Na to ide 1500 dinara usluge da mi sve zavrse kljuc u ruke, 2571 dinara premije zarad osiguranja stakla na 30000 dinara, osiguranje putnika jos 473 dinara, tako da me je na kraju sve izaslo 50696 dinara.

Eto, najpreciznije info, ko hoce da vozi 3.0 po ovim lopovskim tarifama...

Posted

Matoriiii gari moj, ubija supra po novcaniku. A umesto bezolovni osecam da jede samo one crvene novcanice na 100km. ako ne i manje. Narano para ima , a i valja sve svoje zamisli ostvariti :klanjamse:

Posted

Imam i plin, ali cesto vozim i benzin... :)

Istina, ali kad nesto volis, odreknes se neceg drugog, videcemo kad se prizenim, onda ce mi se promeniti prioriteti malo, verujem.

Sad zivim punim gasom! :lol:

  • 3 weeks later...
Posted

Desilo se opet, produvao je dihtung, nismo ga zategli na punu meru, vec po Toyotinom specifikaciji, koja je falicna. No, hteo sam da dotegnem na 1000 km, ali nisam se suzdrzavao, i poceo je da mesa vodu i ulje.

Medjutim, posle TCS skupa na Divcibarama se cuo zvuk, koji je vodio ka tome da udara nesto u motornom prostoru, i da mora da se otvori motor..

Sve u svemu, juce sam poludeo, bilo je ili da je zapalim, ili da proradi inat i da je sredim kako valja.

Nazalost, ipak ima 190000 km, prethodni vlasnik je maltene nije ni gazio, a i malo je presao, tako da cim je pocela da se vozi kako treba, doslo je do problema...

Resenje je ipak ono najskuplje, ali najkonkretnije:

Otvara se motor, radi se kompletna generalna sa klipovima, bolcnama, karikama, lezajevima, opet ce glava na hidrotest, blok na sredjivanje, prilika da se zamene lezajevi u menjacu, sredi zadnji diferencijal..

To ce biti prvi posao mog servisa, a krecem sa radom krajem juna, pocetak jula...

Sta je, tu je, sad cete videti uskoro u slikama kako se radi generalna po P.S.

Posle ovog, definitivno je necu prodavati, ozenio sam se Suprom, ali sa zadovoljstvom..

Doduse, ovo je prvi auto koji nisam uzeo po standardima kojih se drzim(od prvog vlasnika, manje od 80k km na satu, detaljna servisna knjiga, itd), ali barem cu proci skolu sa njom, i znati je u detalje...

Da ne bude tako crno, poruceni su distanceri za zadnje tockove od 3 cm, tako da ce nazad dobiti, zajedno sa felnama KOSEI, sledece godine pravi RWD supercar look...

  • 3 weeks later...
Posted

Pa, ne mora da znaci, ja volim sve japanske marke, svaka ima nekog mog favorita, ali Toyota i Honda su mi najdraze, Mazda mi je draga samo par modela(i moje 1500), ali sve u svemu, bitno je da su sve made in Japan.. :kez:

Posted

Zvuk iz motora se pojacava, zveket je jaci, jeste da je ne forsiram, ali pritisak ulja je pao na 1.5 kg/cm3, a normalno je 2.5-4 na 3000 obrtaja, dobar znak da motor ne dobija dovoljno ulja, te da ne bi stradala uljna pumpa(nije iskljuceno da cu novu da uzmem), Supra od sutra ide na mirovanje..

Za desetak dana je alat instaliran, i krece rad, vadi se motor, rastavlja, obradjuje glava i blok, i onda novi dihtung glave, klipovi sa karikama, novi ARP srafovi, leteci i lezeci lezajevi, i pakujemo nazad..

Taman da sredi lezajeve menjaca, zadnji polovan dobar diferencijal, i pakujemo nazad..

Posted

Mogao sam da nadjem drugi motor, ili treca opcija, ovo je najteza, najkomplikovanija i najskuplja, ali na duge staze najbolja opcija, jer kreces od nule, ti sve radis, ne fuserises, znas sta si stavio i kako si to uradio, i ako radis sebi auto(a ja ga radim da mi ostane), onda je to prava stvar..

Posted
Mogao sam da nadjem drugi motor, ili treca opcija, ovo je najteza, najkomplikovanija i najskuplja, ali na duge staze najbolja opcija, jer kreces od nule, ti sve radis, ne fuserises, znas sta si stavio i kako si to uradio, i ako radis sebi auto(a ja ga radim da mi ostane), onda je to prava stvar..

to to :)

  • 2 months later...
Posted

Dosao je i taj dan, konacno smo krenuli da radimo Supru.

Auto je rasturen u delice, sto bi se reklo, motor napolju, rastavljen, menjac, kardan, diferencijal napolju, prednji i zadnji branici skinuti...

Dijagnoza:

Obrnuo lezaj na prvom cilindru, bregasta izduvna dobila krivine, treba obe da se trnuju, treba mi polovna klipnjaca, radi se blok na I specijalu, lezeci na I specijalu, leteci na II specijalu.

Sad je radimo u fullu, motor na masinskoj obradi, uradicu je kao novu, pustala je ulje, nije glava bila stegnuta dobro, ide sve novo...

13-8.jpg

110-5.jpg

111-4.jpg

112-3.jpg

113-3.jpg

125.jpg

126-1.jpg

127.jpg

129-1.jpg

130-1.jpg

To be continued....

Posted

Malo se bilo u shoppingu, glava motora, LSD diff, lajsne, letva volana, amortizeri haube, maska, itd.. :)

11-11.jpg

12-7.jpg

13-9.jpg

Stari diferencijal otvoren:

15-6.jpg

Novo specijalno Toyotino LSD only ulje:

16-4.jpg

Onaj ko ne zna, sipace obicno, a mora ovo..

Farbali smo i sklopili blok motora(imam slika i na fotoaparatu, samo nisam prebacio):

17-6.jpg

18-5.jpg

19-6.jpg

Namontirali letvu od '89 turbaljke, dodali nove delove(krajeve spona i gume letve volana):

110-6.jpg

Pa smo novi LSD differencijal sredjivali, farbali i polirali:

111-5.jpg

112-4.jpg

113-4.jpg

Krajnji rezultat:

114-3.jpg

Pa smo napali menjac, lezajevi se cuju, a onda skontam i odlomljene zube, vec sam na tragu dobrom polovnom:

115-3.jpg

Obradjen zamajac, sto treba uvek raditi kada se montira set kvacila:

118-2.jpg

To be continued... :)

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...