Jump to content

Recommended Posts

Posted

Neko je merka potajno, neko za svaki dan a neko ce da je merka do kraja zivota... :roll::D

Inace, da ne bude off - Zivko, videh ti auto na Huji prosle nedelje i bas je upadljiv a pri tom i lepo izgleda :):ok:

Posted

Hvala, hvala.. :D

Idemo dalje, preslo se na zadnje amortizere, evo price:

Morala su prvo zadnja sedista da se obore, i da se skine pokrivac prtljaznika, da bi se imao nesmetan pristup soljama amortizera zadnjim:

Gepek.jpg

Onda smo napali prvo gornje solje amortizera:

Soljaamortizera.jpg

Koje, kada skinete amortizer izgledaju ovako:

rupa.jpg

Zatim se odle odvrne veliki sraf koji prolazi na silen bloku amortizera(i koji je dobrano zapekao, ali Robi resava sve efikasno), i to izgleda bez amorta ovako:

bezamortizera.jpg

Uzme se alat za opruge:

stari.jpg

Stari VS. novi amortizer:

starivsnovi.jpg

I to na kraju izgleda ovako:

Namontirano.jpg

Ono sto me je odusevilo, je da moja Supra vec IMA SPORTSKE OPRUGE, jer prvo sto su crvene boje, a fabricke su uvek crne, drugo sto pomalo imaju lufta, dok bi fabricke duze bile napetije, i trece sto i jeste vizuelno niza, u odnosu na ostale Supre MA70 koje znam radim, slikacu prvom prilikom razliku kad doem preko dana da ih obidjem...

Sad je mnogo mirnija nazad, nema vise i-i-i-i-i-i-i zvuka nazad, i mogu da poprangijam na autoputu.. :)

Robika je pregledao auto, utegnut je kao puska, nigde lufta, a sto se tice letve volana, kaplje ali cu dolivati dok ne odradim 200 evra vrednu reparaciju, to cu u skorije vreme...

Sto se tice kardana, srednji i zadnji krst treba da se menjaju, sto je smesan trosak, tako da cu promeniti ujedno i prednji, pa cemo da vidimo jel treba da se menja nosac kardana, koji je 300 evra iz originala, Bane je vec zamenio, ali polupao je vremenom...Nosi ga samo Supra 86-88, zato je ta cena...

Ugradjen plin, i to vrhunski, sve lepo ususkano i sakriveno, sutra ubijam 500 km minimum, pa cemo ispratiti i potrosnju... :)

Posted

Da, ali mu ne treba reparacija, jer reparacija kardana se radi kada je krst kardana uliven u kardan, pa mora da se razbija, brusi, pa vari kad se stari namontira.

Ovde se skine kardan, otvoris lepo, stavis 3 identicna krsta kardana, prednji, zadnji i srednji, i vratis. Pored toga, videcu jel to umanjilo vibracije, ili mora i novi nosac..

Cudi me samo da majstor mu je dijagnostifikovao da je nosac od 300 evra, a nije proverio prvo krsteve od 10 evra...Sreca da Bane ne divlja, vec meko vozi, tako da ni kardan nije se razlupao, pa mi je diferencijal i menjac potpuno ispravni, a da je kardan uzrok..

Evo slike kako mi izgleda kardan:

Posted

Polako skupljam delove i utezem Supru.. :)

Imam sva tri krsta kardana na gomili:

DSC01832.jpg

Stigao mi je i poklon od partnera iz Hrvatske:

DSC01831.jpg

6cyl baby... :)

Krajem meseca otvaram motor, i odradjujem zamenu dihtunga glave, svih semeringa i slicno, menjam krstove na kardanu, ako ne pomogne totalno, onda idemo i nosac kardana(ajoj)...

Posted

Auto je bruka, a tek ce da bude... lovac presretac :)

koji si plin stavio na taj motor i koliko je to para?

I kad mislis da proenis avatar :D

Posted

Plin me je kostao 700 evra, s tim da sam dobio kamionski isparivac do 250 kw (Lucar su moji kupci, a pride su i vrhunski majstori, tako da umesto klasicnog do 150 kw, dobio sam za istu cenu ovaj duplo jaci), i potrosnja je 15-tak litara na 100 km, sto mi je prihvatljivo skroz, za 5 dana koliko imam auto u volanu, 1000 km sam presao, i svakim danom sam sve srecniji... :D

Da, nosi tri krsa kardana, prednji, srednji i zadnji, jer ima kardan iz dva dela, a sva tri su ista, i nose ih i Hiace, Hilux, Landcruiser, itd...

Evo ti slika kardana, da lakse se skonta:

Posted

Volim sto sredjujes ta prava matora kola, a ne juris za ovim ganc novim... Cudno za lika tvojih mogucnosti... :D:)

Pre 5-6 godina vidjao sam jednu Supru te generacije u tvom komsiluku...

Posted

Bice i novih, imamo mi jos kola, tako da mogu sebi da dam mogucnost da vozim ovakav auto tih godina..

Znam na koju mislis, crna NS 380-xxx, stoji blizu mene, isti model kao moj, samo EU model, moj kupac, i posto je moj arapsko trziste, njegovu sasiju koristim kad porucujem delove.. :mrgreen:

Inace, od 3 preostale MA70 Supre u NS i okolini, sve imaju istog vlasnika najmanje 5 godina, a sad uvidjam i zasto...Sto je vise vozis, vise je cenis i zaljubljujes se u nju, bez obzira na troskove registracije, goriva, odrzavanja...

Posted

Zacudio bi se, ali to je ono sto je preporuceno.

Motor je iz 1986, ima 185k km na satu, vremenom materijal stari, a prethodni vlasnik je probao 10w40 polusintetiku(i srce mu dosta), sad je Motul 15w50, uz jos malo citanja po sajtovima i forumima, iskristalisalo se da je ovo najbolja solucija.

Svakako radim servis ulja i ulje na 5k km, tako da mu ne treba ni vise ni manje od ove gradacije.

Posted

Dr.Robi i ja prionuli u subotu na posao, udarnicki od 9h-13h i uspeli smo da zavrsimo operaciju skidanja glave...

Izgleda da je auto presao i vise nego sto je na cajgeru(186k km), jer na dekli ima nalepnica da je zupcasti promenjen na 210k km. No, s obzirom da prethodni vlasnik mi ne deluje kao da je muckao, a auto je usao preko Belog Manastira 1997, i pise da je 1990 u saobracajnoj, briga me sta je tu kombinovano, zanima me realno stanje. Prethodni vlasnik mi rece da nije menjao kais i zupcaste, pa sam resio i to da odradim, da sam miram, sad je lako to odraditi, kad je skinuta glava. Kaze Robi da glava izgleda odlicno, nema potrebe ni karike da se menjaju, piski na razvodniku paljenja, ali cemo sve zameniti, tako da sad kad je utegnem mehanicki, ima da bude prva liga... :D

Evo malo slika sa akcije:

otvaranjeglave1.jpg

otvaranjeglave2.jpg

otvaranjeglave3.jpg

otvaranjeglave.jpg

otvaranjeglave4.jpg

A kad sam krenuo da trazim pumpu i zupcasti i spaner, ispostavilo se da imam zupcasti na stanju, kao i vodenu pumpu!!Ne znam ko je dovoljno lud da to ima za odmah(potpisujem da niko to nema sem mene, jer samo Supra nosi), ali eto ja imam... :)))

I jos ludje, pumpa je ORIGINALNA TOYOTINA!!Pitam ja caleta, pa otkud to nama...?!?!Kaze on: Ma, ispalio me neki, za njega je porucena...Inace, pumpa je kupljena decembra 1998, stojala je 12 godina, da bi docekala da je ja stavim na svoj auto...Nije kome je namenjeno, vec kome je sudjeno...Za sada, rekord drzi filter za 1500 koji je kupljen org. 1991, a stavljen 2010. kao i remenica radilice za AE86 koja je kupljena 1994, a stavljena 2009. godine...

DSC01875.jpg

DSC01873.jpg

DSC01874.jpg

Posted

Super za sad, kad zavrsis obavezno da osvezis i operes motorni prostor, malo ispoliras/ofarbas deklu, cepove, poklopce.

Da kvalitetno stavis slag na tortu...

(bez spojlera molim :))) )

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...