tetreb Posted August 4, 2010 Report Posted August 4, 2010 E pa dodje red i da predstavim svoju makinu na dva tocka ( prvi Hondin cetvorotaktni motor do 50 ccm ). U pitanju je kao i sto kaze naslov Orion Effy. Malo ruzno crno chereslo ali izuzetno funkcionalno ...zbog cega je izmedju ostalog i kupljen. Ima 48 kubika (dakle voznja uz potvrdu-psp) ,proizvodi se tacnije sklapa u Kragujevcu (na sta svi odmah reaguju ljak zastava ovo ono... no imaj te strpljenja do kraja :wink: ) http://www.heromajestic.com/ Inace ovaj moped i jos nekoliko modela a sa istim motorom se sklapaju po licenci i u Ceskoj Novom Zelandu ... hteo sam nesto sto ce me dobro sluziti ne gledajuci toliko na izgled (a priznajem nije lep ali je funkcionalan sto mi je i bitnije). Prelazim dnevno sa njim i do 40km i nikada nije izdao !!!! Servis se radi tj menja ulje na 1000km po preporucu proizvodjaca , sipam Seleniu gold -sintetika i nema nikakvih problema i do 1500km nikada nije potrosio ni gram ulja!!! Jedino od zahvata na njemu je : Zamena sajle za kilometar sat i centriranje zadnjeg tocka -posto se iskrivio. Menjac : brzine su veoma kratke i otprilike idu ovako: 1br 0-15km/h 2br 10-25km/h 3br 20-35km/h 4br 30-85km/h Sve je na njemu ozbiljno uradjeno, pocevsi od lanca, lancanika, dobro uradjenih kocnica... Jedina moja zamerka je finalna obrada... Konkretno ovaj moj sto sam ja kupio, na mnogim mestima nisu dobro bili zategnuti srafovi... Amortizeri otpusteni... Volan ukrivo montiran... Lanac otpusten... Evo slike sa sajma tj sa njihovog standa Quote
TRIO_driver Posted August 4, 2010 Report Posted August 4, 2010 Motori ovog tipa su izuzetno popularni u Grckoj npr. ima ih na gomile, odnos naspram klasicnih skutera je 85%:15%. Quote
tetreb Posted August 4, 2010 Author Report Posted August 4, 2010 Stavrno, vidis nisam znao da se tamo voze. Inace bas dosta ih ima po ceckoj poljskoj i to bas na ovom ramu . Inace isti motor se ugradjuje i na neke trkacke ramove i na pojedine kros varijante. Jedna takva se sklapa u okolini NS-a u Temerinu i cini mi se da se brend zove KROS STAR ako se ne vcaram. Inace kod mene postoji i mogucnost nadogradnje vodenog hladjenja sto je ok ali nemam potrebu da budzim nesto jer nije neka trkalica. Vecinu ne privlaci izgledom ako cemo iskreno ali zato zvukom DAAA . Ima preteran zvuk i nocu me cesto startuju saobracajci bas zbog toga jer od napred ne vide tablicu (logivno ) i misle da je 125ccm i znaju da tu dosta njih nema polozenu za *A* ali cim vidi tablicu pozadi samo odmahnu i kazu teraj Quote
PJ Posted August 4, 2010 Report Posted August 4, 2010 Pre desetak godina u Bankoku sam bio prosto zbunjen kada kroz saobraćajnu gužvu krenu motori. Semafor - crveno, oni se probiju na početak. Ulica sa 3-4 trake, a na semaforu (ispred kolone kola) stoji 100-200 motora. Gledajući motore novije proizvodnje, gotovo svi su bili ovakvi. U to vreme još uvek nisam video takav dizajna. Delovao je kao nabudžena verzija mog automatika Motins (Tomos) Na ovoj platformi ispred sedišta (iznad natpisa Hero Majestic) nose ili pletene korpe za stvari ili voze dete Quote
miljance Posted August 4, 2010 Report Posted August 4, 2010 Samo jedna napomena druze, bez uvrede ali nema ovo veze sa Hondom. Kod nas se prosto odomacila prica za skoro sve kineze - svi navodno imaju Hondine motore a to jednostavno nije istina. Quote
tetreb Posted August 4, 2010 Author Report Posted August 4, 2010 Indija ih je prepuna ali i u USD sam ih video brdo sto na prodaji sto ovaku u nekim udruzenjima. Tamo su u glavnom uvezeni iz Indije a ne iz Evrope. Inace tucem sada 9000km i ide odlicno , jos nisam ni svecicu zamenio a rezervnu ne nosim jer jednostavno pali na zub i posle 3 meseca stajanja npr u januaru na -2,3 stepena iz prve sastavi samo sam povukao sug i cccppp upali odmah. Preporucuju da se servis radi na 1000km sto i radim , jednostavno vidi se da ulje izgubi viskozitet a i oseti se na benzin dosta tako da necu da rizikujem i ako sipam Seleniu gold polu sintetiku . Nije nesto startan ali brzinski vecinu skutera sa skinutim blokadama derem bez problema, mogu samo da zamislim kada bih neku rezonu stavio Quote
tetreb Posted August 4, 2010 Author Report Posted August 4, 2010 Samo jedna napomena druze, bez uvrede ali nema ovo veze sa Hondom.Kod nas se prosto odomacila prica za skoro sve kineze - svi navodno imaju Hondine motore a to jednostavno nije istina. Pa zato sam i postavio gore linkove pa sve moze da se procita ako vas ne mrzi, no dobro tvoje je misljenje takvo. Quote
Serdjo Posted August 4, 2010 Report Posted August 4, 2010 Honda je to, bilo je vec o tome reci negdi ovdi, al evo link ka rodjacima http://www.herohonda.com/products.htm Quote
miljance Posted August 4, 2010 Report Posted August 4, 2010 Honda Hero je druga prica... I kod nje je pitanje koliko tu ima Honde ali je definitvno iz nje nastala. Za Orion motorice tvrdim da nemaju veze sa Hondom osim sto su mozda iskopirali model ili motor i sl. To je isto kao kad tvrdis da je Keeway Speed isto sto i Yamaha YBR. Quote
tetreb Posted August 4, 2010 Author Report Posted August 4, 2010 Orion je domaca fabrika koja se bavi uvozom i sklapanjem motora . DAKLE nemaju ni jedan svoj 100% proizvod vec iste samo sklapaju. Motor jeste Hondin jer fabrika iz Indije odakle i uvoze sve delove upravo pravi svoje motore na licenci hondinih agregata. NA motoru imam ugravirano HEROE MAJESTIC GROUP a to je Indijska korporacija koja poodavno predstavlja Hondinu ispostavu u Indiji. Treba malo pretraziti samo i rezultat je tu Quote
miljance Posted August 4, 2010 Report Posted August 4, 2010 OK, ima veze sa Hero Majestic Group-om. Voleo bih da vidim malo vise materijala o tome sta tacno sklapa ORION (kod Sumarica bese?). Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.