Jump to content

tetreb

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Novi Sad - Lep grad

tetreb's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Orion je domaca fabrika koja se bavi uvozom i sklapanjem motora . DAKLE nemaju ni jedan svoj 100% proizvod vec iste samo sklapaju. Motor jeste Hondin jer fabrika iz Indije odakle i uvoze sve delove upravo pravi svoje motore na licenci hondinih agregata. NA motoru imam ugravirano HEROE MAJESTIC GROUP a to je Indijska korporacija koja poodavno predstavlja Hondinu ispostavu u Indiji. Treba malo pretraziti samo i rezultat je tu
  2. Pa zato sam i postavio gore linkove pa sve moze da se procita ako vas ne mrzi, no dobro tvoje je misljenje takvo.
  3. Indija ih je prepuna ali i u USD sam ih video brdo sto na prodaji sto ovaku u nekim udruzenjima. Tamo su u glavnom uvezeni iz Indije a ne iz Evrope. Inace tucem sada 9000km i ide odlicno , jos nisam ni svecicu zamenio a rezervnu ne nosim jer jednostavno pali na zub i posle 3 meseca stajanja npr u januaru na -2,3 stepena iz prve sastavi samo sam povukao sug i cccppp upali odmah. Preporucuju da se servis radi na 1000km sto i radim , jednostavno vidi se da ulje izgubi viskozitet a i oseti se na benzin dosta tako da necu da rizikujem i ako sipam Seleniu gold polu sintetiku . Nije nesto startan ali brzinski vecinu skutera sa skinutim blokadama derem bez problema, mogu samo da zamislim kada bih neku rezonu stavio
  4. Stavrno, vidis nisam znao da se tamo voze. Inace bas dosta ih ima po ceckoj poljskoj i to bas na ovom ramu . Inace isti motor se ugradjuje i na neke trkacke ramove i na pojedine kros varijante. Jedna takva se sklapa u okolini NS-a u Temerinu i cini mi se da se brend zove KROS STAR ako se ne vcaram. Inace kod mene postoji i mogucnost nadogradnje vodenog hladjenja sto je ok ali nemam potrebu da budzim nesto jer nije neka trkalica. Vecinu ne privlaci izgledom ako cemo iskreno ali zato zvukom DAAA . Ima preteran zvuk i nocu me cesto startuju saobracajci bas zbog toga jer od napred ne vide tablicu (logivno ) i misle da je 125ccm i znaju da tu dosta njih nema polozenu za *A* ali cim vidi tablicu pozadi samo odmahnu i kazu teraj
  5. E pa dodje red i da predstavim svoju makinu na dva tocka ( prvi Hondin cetvorotaktni motor do 50 ccm ). U pitanju je kao i sto kaze naslov Orion Effy. Malo ruzno crno chereslo ali izuzetno funkcionalno ...zbog cega je izmedju ostalog i kupljen. Ima 48 kubika (dakle voznja uz potvrdu-psp) ,proizvodi se tacnije sklapa u Kragujevcu (na sta svi odmah reaguju ljak zastava ovo ono... no imaj te strpljenja do kraja :wink: ) http://www.heromajestic.com/ Inace ovaj moped i jos nekoliko modela a sa istim motorom se sklapaju po licenci i u Ceskoj Novom Zelandu ... hteo sam nesto sto ce me dobro sluziti ne gledajuci toliko na izgled (a priznajem nije lep ali je funkcionalan sto mi je i bitnije). Prelazim dnevno sa njim i do 40km i nikada nije izdao !!!! Servis se radi tj menja ulje na 1000km po preporucu proizvodjaca , sipam Seleniu gold -sintetika i nema nikakvih problema i do 1500km nikada nije potrosio ni gram ulja!!! Jedino od zahvata na njemu je : Zamena sajle za kilometar sat i centriranje zadnjeg tocka -posto se iskrivio. Menjac : brzine su veoma kratke i otprilike idu ovako: 1br 0-15km/h 2br 10-25km/h 3br 20-35km/h 4br 30-85km/h Sve je na njemu ozbiljno uradjeno, pocevsi od lanca, lancanika, dobro uradjenih kocnica... Jedina moja zamerka je finalna obrada... Konkretno ovaj moj sto sam ja kupio, na mnogim mestima nisu dobro bili zategnuti srafovi... Amortizeri otpusteni... Volan ukrivo montiran... Lanac otpusten... Evo slike sa sajma tj sa njihovog standa
×
×
  • Create New...