Nego, par prvih utisaka:
1. Malo sam zardjao, mada je bolje reci da nikada i nisam bio valjano “podmazan” 😀.
2. Motor je prava mera za mene, tek sad vidim koliko je 1000-ka bio preveliki zalogaj a narocito RR. A CB1000R je bio vrlo “zajeban”motor jer kao je naked i opusteniji od CBR, a u stvari je zverina koja do 100km/h ima cak jace ubrzanje od RR. Ovaj CBR650R je sasvim dovoljno jak da ti pruzi zadovoljstvo i adrenalin, a sa druge strane ne kida divljacki.
3. Kao i svaka Honda, vozi se linearno i progresivno bez prgavosti, a snaga na srednjim obrtsjima je taman da ne mora da se tera u 10-12.000rpm.
4. Meni prijaju nizi motori, nize teziste i kraca viljuska jer lakse obaram motor i radim counter steering. Iako je fizicki napornije/teze voziti CBR, cini mi se da je tehnicki lakse od CB1000R jer je potonji tezi za krivine i vise je za gradsku voznju.
5. Zvuk obara s nogu, to je taj redni 4-cilindricni motor koji je glavni razlog zasto volim CBR i zasto nikako nisam mogao da se odlucim za neki xadv, nc itd…Za pocetak utisci vise nego pozitivni.