Jump to content

Recommended Posts

Posted
6 hours ago, schonenk said:

Komunikator je izazvao veliko interesovanje :) 

Danas dva sata testa BT veze sa telefonom ove top kineske tehnologije, preporuka! Cena/kvalitet vrh. 

Uredjaj predobar, zvuk glasan jasan, nije neki kvalitet muzike ali je sasvim dovoljan za malo dodatne uzivancije kroz predele, plejlista i gas. 

Telefoniranje takodje odlicno, do 100kmh sagovornik gotovo da ne cuje sum vetra uopste, kapiram da bi u nekoj "tisoj" kacigi i motoru koji ima vizir, upotrebljivost bila jos bolja. Ali tipa do 80-90kmh je razgovor bukvalno kao da dvoje pricaju u sobi, nula buke suma ili smetnji. 

Lako se instalira u kacigu, 10ak min i sve je spremno, uz uredjaj dodje sve sto je potrebno, pa se moze instalirati i u kacige koje nemaju BT pripremu. 

Ostaje jos da testiramo interkom opciju coki i ja kad krenemo na djir. 

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

IMG_20200517_093756.jpg.e0b430a4e65a35e5d39ac2da1c1a29e2.jpg

IMG_20200517_093736.jpg.f345ed508c3359402b7724d80a592bc4.jpg

IMG_20200517_093715.jpg.3f131b2779040337a20f5e9e25b33aa5.jpg

IMG_20200517_093655.jpg.baef908e7c8c006672e41571d8d4a20a.jpg

IMG_20200517_093637.jpg.a4e5945429ae11d7bdbb4ce3636062db.jpg

 

Predobro zezanje, bilo 6 fabrickih motora i 240 trkackih :)

Bas bas sam prezadovoljan prvim izlaskom, super je za gasiranje, nasa grupa je bila praznjikava pa nije bilo prevelike drame. Malo je i kisilo i tako. Najbolje vreme 2 minuta lol

Ozbiljno me preskacu, na pravcima mi je max pred kocenje recimo 140 zavisi kako izadjem iz sikane, dok su skoro svi dosta preko 200.

Posted

Uzmi u obzir i tvoju snagu motora naspram ostalih. Mozda to vreme i nije tako lose sa obziorm na vremenske uslove..

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

Posted

Ma ima toga naravno ali jos sam ja dosta tanak sa voznjom u odnosu na sve ostale iz "plave" grupe.

Sale recimo jako lepo i brzo vozi kroz krivine, u odnosu na ostale cak mi se cini da je najtecniji, ali na pravcima motori od 200ks urade svoje :)

Svakako zabava miliona.

Posted

Odličan je Navak da se navežba voznja jer nije mnogo brz pa se vozaci lakse opuste i izvlace maksimum.

Ja sam bio sa proslom Hondom 1000rr i nikako da ponovim akciju :) evo moja brzina dolaska na šikanu, nejaka oštrica 172 ks na papiru :D standardne gume, vreme 1.34.0

Dva druga koji su tada vozili 1.38 i mojih 1.34 im izgledalo daleko sada voze 1.26, hahaha. Dakle, vežbati se mora, samo gas !

20200517_175219.jpg

Posted

Da si mi ziv i zdrav, voze 1.21 ili 22cak...samo vezba i kilometri. 

Ja sam popravio vreme za 2 sec posle skoro godinu dana pauze sa stazom. Vreme he bilo lose a staza poluvlazna te sam prezadovoljan. Serdju je za pocetak kljucno da se opusti jos, pa ce vreme ici dole. Sve u svemu, sto kaze, zabava miliona. Sledeci put moram staviti kamericu da imam neki zapis, mada me generalno to ne interesuje mnogo.

Posted

Deluje mi da je mnogo veci rizik, finansijski i povrede. Svaki gubitak kontrole neminovno vodi bar do struganja ljubimca po asfaltu. 

Naravno, ko tako gleda i ne seda, ali cisto neka opservacija. Kad zarosi kisica posebno.

Kad dodjes autom 1 put na stazu mozes da imas pristup idem da vidim sta je previse brzine za ovu krivinu, a ovih 2 min mi govori da je pristup daj da vratim sve u komadu kuci.

Mislim, obojica ste dovezli izglancane masine na.stazu. ja bih bar uzeo nesto sto je jahao i kurta i murta. 

Posted

Ima svega, svakako na ovom prvom td nisam prilazio ni blizu farbanim delovima :)

Jos nemam poverenja u svoju voznju. Nisam cak ni snimao, iz razloga da me ne opterecuje, to mozda vec sledeci put. 

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...