Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/14/2025 in Posts

  1. Serdjo

    Transalp XL750, RD16

    Kučaj offroad, Stavro pravi fotke haos
    9 points
  2. 8 points
  3. Dadas

    Honda NT 1100 DCT

    Kao sto rekoh Simo je prodat i ko god zeli da kupi pouzdan skuter za grad SYM simphony ST 125 je masinica bez greske i necete pogresiti. Presao sam sa njim 7000 km gradske voznje a da stucnuo nije. Kod ovlascenog uvoznika i servisera Euro sumar, majstori mi pricaju kako dostavljaci prelaze godisnje po 60-70hkm i da se menjaju samo ulja, filteri i plocice. Svaka cast za Tajvanskog proizvodjaca sa “umesanim prstima” Honde, kao i kod kymco-a. Nakon prodaje Sime, rekoh sebi ajde da sacekamo sajam u Martu pa da vidimo sta da se uzme kao gradski trkac. Do tada cu voziti veliki motor. Medjutim, po povratku sa odmora, par puta sam otisao do posla i po gradu sa Hondom i shvatim da je ipak ona teska a da sam se ja odvikao od nje za gradske prilike. Motor ima oko 265kg. Plan je da se kupi honda SH 150 ali kako sam jos od decackih dana voleo Vespe, reko ajde da odem kod uvoznika da ih eto samo pogledam i da vidim jel to za mene. Naravno, maltene se dogovorimo ali opet sa Hondom krenem kuci i razmisljam, ma gde cu na narandzastu ili crvenu ili disney vespu, ne prilici bas. Na oglasu sam pratio jedan model 125S koji ima bolju opremu od nove Vespe 125 i koja trenutno ne moze da se kupi kod nas. Taj model ima znacajno bolju opremu (aplikacija za pracenje servisa, pustanje muzike, daljinac za gepek itd.) od onoga sto se moze trenutno kupiti kao novo, a konkretan primerak je iz 2024. godine sa predjenih 3000km i kupljena je kod nas (Stojanov). Pozovem coveka i saopstim mu ponudu koju mi je dao ovlasceni uvoznik i kazem, potpuno hladnokrvno, jer cekam sajam, ajde me motivisi da kupim bas tvoj motor od tebe. Vespa je dogovorena, kupljena i prebacena na moje ime u intervalu od 2 dana izmedju dva godisnja odmora. Vec sam presao oko 1.500 km i mogu reci da je u odnosu na Sym startnija, logicno jer je manji tocak, ali i neudobnija upravo zbog tog malog tocka i poznatog stanja nasih puteva. Da li je kvalitetniji Italijan od Tajvanca? Hm, ne znam bas, tu su negde. Svakako je bogatiji sa opremom a tajvanac dolazi sa nekim no name gumama, koje su skroz ok, a vespa sa mischelinom. Da ne duzim vise, u iscekivanju jeseni predstavljam italijansku “ikonu” primaveru:
    8 points
  4. Serdjo

    Transalp XL750, RD16

    Stavio perivi KN filter vazduha posto mi klasicni posle 6k budu za kantu zbog puno stroke od prasine. Dok je bio rasturen zamenio antifriz, svakako sam hteo sad pred zimu da izmenjam sve tecnosti, kocnice i agregat. Jesenje krace voznje po kraju.
    4 points
  5. Serdjo

    Transalp XL750, RD16

    Nisam ekspert za tematiku ali u uslovima gde ima puno prasine, pogotovo one fine, bolje su se pokazali pamucni. Oni su nauljeni i vlakna lepe na sebe i najfiniju prasinu. Na 5/6k se opere i ponovo naulji i ides dalje. Papirni se zapusi i to mu je kraj, moras da ga bacis.
    2 points
  6. Dođite u Čačak na drift 😆
    2 points
  7. Bas steta, dobra je prilika bila i za nas iz Subotice..
    1 point
  8. Ajte da poredjamo cl-ove..
    1 point
  9. jbg velika promena a nisam neki ljubitelj drifta
    1 point
  10. i meni javili ovi iz auto kup=a , bas mi krivo a imao sam zelju da prisustvujem prvi put
    1 point
  11. Serdjo

    Transalp XL750, RD16

    Vozilo sluzi jako, zamenio plocice i set prenosa, oba su mogli jos 2-3k al reko da ne testiram a planirao neki duzi put.. Montiran jos malo kraci prenos jer je fabricki skandalozno dugacak. Stavio letnje gume i prao blato iz njega 3 dana, plus gomila sitnica koje je trebalo uraditi i dotegnuti. Sad je na nekih 28k Voskiran, ko nov je, idemo da se jarcamo sad u prasinu.
    1 point
  12. Serdjo

    Avanture na dva tocka

    Pre 10ak dana išao na tajnu misiju Jezero Celije Jezero Barje Ruski put, spomenici Kubanskoj diviziji Rudnik Grot i pogled na vrh Besna Kobila preko jezera šljake Uspon na vrh Jos jedan spomenik borcima i inspiracija za dalje uz dorucak i razmiljanje kakav je to soj ljudi bio, daleko od ovoga kakvi smo danas Putevi kojima se redje ide Onda potop pa krecem u jos izolacije Kroz i iznad Tegošnice Srbija do Tokija
    1 point
  13. Serdjo

    Avanture na dva tocka

    Mita i ja se bavili malo rekama i gorama. Brzinski u dva dana hiljadarka, na repertoaru sve od AP do guranja motora kroz kamenjar pokriven sa 10cm zitkog blata. Most Mehmed-pase Sokolovica na reci koju posebno volim. Pa smo vozili TET iznad kanjona Pive, koliko treba za 400m blatnjavog kamenog uspona? Sat ipo.. Inace TET ruta pocinje izmedju dva granicna prelaza, al se morate ipak javiti, da ne bude problema pri izlazu iz CG Posle jake muke dodje nagrada Izbili do Trse u sumrak na konaciste, pa ujutru jos jaci gas, prelepi Durmitor pa ponovo ka Drini ali preko Ustibara i Ruda Onda pratimo kanjon Lima, ostao bez teksta Usce Lima u Drinu Odatle penjemo na sever nekim jako lepim makadamima i sumskim putevima kojima Bosna obiluje pa preko Vlasenice Zvornika na Loznicu i autoputem kuci jer smo vec preterali i kilometraze i radne sate. Sporcki poz od terenske ekipe
    1 point
  14. Serdjo

    Avanture na dva tocka

    Procena saobracajne policije je izmedju 2500-2800, hvala im na pratnji celog dana i obezbedjivanju rute. Bili su jako profesionalni. Takodje svi ucesnici kolone su bili izuzetno disciplinovani, bez ikakvih problema kao i ostali ucesnici itd... Bili smo i prosle nedelje kada je bila inicijalna kapisla u Beogradu, tada je bilo skoro 700 motora. Najmanje sto mozemo je da izadjemo i mirno podrzimo. -Uz drugarsku napomenu, necemo ovu temu da pretvorimo u pricu o politici, iz tog razloga nisam ni kacio nista ranije ali kad je vec pomenuto neka ostane na tome, necemo bistriti politiku i ici u analize, ovo je ipak auto/moto forum a to nam je bitnije da ostane cisto, neukaljano i nase
    1 point
×
×
  • Create New...