Inače ne volim da pišem patetične hvalospeve i poruke ovakve sadržine ali posle par poseta servisu i popravki koje sam imao smatram da je zaista potrebno da napišem ovakvu jednu preporuku.
Svaka vrsta kontakta i komunikacije koju sam do sada imao sa Trio motorsom je bila u najmanju ruku prijatno iskustvo, počev od Živka, koji je jako ažuran i strpljiv po pitanju odgovaranja na poruke i uopšte pomoći koje u svojim savetima nudi, pa i Gorana iz servisa kojeg takođe spominjem u istom kontekstu. Momci mehaničari iz servisa su jako kulturni i strpljivi, prijatni kada ih nešto pitate i rekao bih vrlo stručni.
Cene radnog sata su i više nego povoljne, iako ih neću imenovati ovde iz korektnosti prema servisu, ali to tvrdim jer sam imao prilike da ih uporedim sa drugima koje sam prethodno posećivao. Cene delova takodje vrlo, ponekad i više nego povoljne, pogotovo kada se uzme u obzir njihovo poreklo.
Priznajem da sam inače od ranije pomalo paranoičan i nepoverljiv prema auto servisima u našem podneblju s obzirom da sam imao puno negativnih iskustava sa popravkama i održavanjem drugih marki automobila koje sam imao ali bih rekao i da sam se do sada izveštio dovoljno da prepoznam nešto sto ne valja i od čega želim da bežim,te zato sebi dajem da pravo da primetim i izkomentarišem i sledece:.
Iz mog dosadašnjeg druženja sa Trio motors-om i poređenjem sa nečim lošim sto poznajem od ranije iz iste branse želim da potvrdim da u njemu definitivno nećete naci:
- "naduvane" cene
- prepotentnost i senzacionalizam kojim se pravda nedostatak stručnosti a status ovlašćenog servisa koristi da se time tobože da sebi pravo na veliku cenu usluga i "ekskluzivnost"
- hladnoću, ignorisanje i nedostatak strpljenja u komunikaciji sa mušterijom i uskraćivanje prava da vam se objasni šta je najbolje za vaš džep i auto
- tipično srpsko majstorsko "navatavanje" gde se predlaže ili čak na svršen čin popravlja ono sto nije nužno i hitno ali je skupo i rentabilno za naplatu a odlaže i unapred zakazuje već sledece sto je suštinski bitno i primarni problem, a kako bi se sebi unapred obezbedio posao
- isključivost da se garancija na prodate nove rezervne delove uslovljava ugradnjom u sopstvenom servisu
- insistiranje da se ugrađuju delovi samo nabavljeni u istom servisu
- komentarisanje i negativna kritika drugih kolega i servisa kako bi se sebi dalo na važnosti i pridobila klijentela.
Ovo je samo deo onog negativnog iz mog ličnog iskustva koje sam vremenom pokupio i na čemu sam se puno puta opekao po BMW i Honda servisima po Beogradu, Kragujevcu i Čačku, sto ovlascenim , sto manjim koje sada necu imenovati jer su vrlo poznati više manje. Zahvaljujući tim pređašnjim lošim iskustvima sada jako dobro umem da prepoznam i izbegnem na vreme ono sto mi smeta.
Ono što me zaista prijatno iznenađuje svaki put kada dođem u Trio motors je taj neobični i u današnje vreme nesvakidašnji spoj velike stručnosti i profesionalnosti i istovremeno jako prijatne komunikacije i tople atmosfere koja je proistekla ne iz stava pojedinaca koji rade tamo već u globalu celog kolektiva koji je sam po sebi takav, verovatno kvalitetno probran.
Moj lični problem je što je za mene izbor marke auta sve više vezan za postojanje adekvatnog servisa čijim sam uslugama zadovoljan, u čiju stručnost nemam ni namjanju dilemu i kome mogu da verujem, a zahvaljujući Trio motorsu rekao bih da sam se jos više vezao za japanske automobile i da cu im biti naklonjeniji u budućnosti upravo zato što sam našao idealan servis za njih.
Pošto nažalost živimo u takvom podneblju gde se ono sto je dobro, kvalitetno i za pozitivan primer, spotiče, osporava i sabotira od strane mediokritetne sredine i konkurencije, nadam se iskreno da će Trio motors uspeti da smogne snage da potraje u ovakvom stanju kakvom sam ga opisao i da očuva ovakav kvalitet usluga ili da ga cak i unapredi.
Veliki pozdrav za Živka i zaposlene u Trio motorsu i hvala na predusretljivosti i prijatnom iskustvu sa dosadašnjih servisa.