Jump to content

mixi11

Members
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2
  1. Inače ne volim da pišem patetične hvalospeve i poruke ovakve sadržine ali posle par poseta servisu i popravki koje sam imao smatram da je zaista potrebno da napišem ovakvu jednu preporuku. Svaka vrsta kontakta i komunikacije koju sam do sada imao sa Trio motorsom je bila u najmanju ruku prijatno iskustvo, počev od Živka, koji je jako ažuran i strpljiv po pitanju odgovaranja na poruke i uopšte pomoći koje u svojim savetima nudi, pa i Gorana iz servisa kojeg takođe spominjem u istom kontekstu. Momci mehaničari iz servisa su jako kulturni i strpljivi, prijatni kada ih nešto pitate i re
  2. Nema razloga da me ispravljas, jer i nigde nisam naveo da je Ford deo GM grupacije, vec si ti naveo Silverado uz F150 kao repere kvaliteta. Zato sam ja naveo zasto to ne mora biti tacno. U Americi se kola trose i bacaju kada ostaraju i upravo ta hiperprodukcija je tog istog GM-uspavala a dovela u zamku, kada su poceli da mu konkurisu jeftiniji a kvalitetniji Japanci, a i Koreanci u skorije vreme. Pricu o Fiatu i GM-naravno svako moze da tumaci na svoj nacin a naravno jasno mi je potpuno na koji nacin ce posrtanje ikone zemlje automobila da tumaci jedan Amerikanac,tako da u to necu dalj
  3. Malo si nesto od onoga sto sam naveo izvukao iz konteksta pa posto znam da cesto poduze pisem i davim pa da ne ponavljam odjednom sve sto je u mojim prethodnim odgovorima bilo vec samo ono najbitinij koje je mozda promaklo. - trazim luksuzan, peformantan i veliki pikap zbog povoljnosti pri registraciji i ekskluzivnosti i jeftinije voznje na autogas. - iako mogu, ne zelim da kupujem nov jer u Srbiji dati tako velike pare na nesto cemu opada vrednost rapidno i ne proizvodi novac je suludo i nerazumno, da sam u USA mozda bih mislio drugacije - Cenovni rang za koji kupujem svoja kola je
  4. Synyster, opet kazem da je ocigledno imamo bitno drugacije poglede iz Evrope i Amerike, i po pitanju dimenzija, estetike i rentabilnosti. U Americi imate kredite i uzimate nove automobile a ovde si stavio sliku upravo najnovijeg F150. Ne kazem da ni ovde nema mogucnosti za kredit ali kupovina auta takve klase ovde ni izbliza nije niti povoljna niti pametna zbog nepovoljnih kredita. Dalje, ja licno kupujem po principu: nemam para - ne kupujem, ustedim pa imam - kupim. Kredit ovde me ne zanima. Iz istog razloga i prethodnih koje sam naveo za 40000 eura cu pre kupiti stan ili apartman ili
  5. Ne ocekujem ja da dobijem X5 pickup, i jasno mi je da u svemu postoje kompromisi. Jasno mi je da su americki i evropski parametri udobnosti i komfora tesko uporedivi, ne po vrednosti na istoj skali vec po tome sto su u pitanju totalno drugaciji kriterijumi. Kako gore vec rekoh, ne volim vazdusno ogibljenje koje imaju teski americki SUV-ovi jer daje po meni nerealan i nebezbedan osecaj puta ispod sebe. X5 E70 jeste neudobniji od E53, to sam cuo od mnogih razocaranih vlasnika koji su presli na njega sa starijeg modela ali to je uopste trend u konstrukciji evropskih vozila, jer se sada prave da
  6. Slazem se da je tako, ali sam ja u prvom svom postu naveo RAM aktuelne generacije od 2009-, a ona je po meni bitno drugacijeg/kvalitetnijega enterijera nego prethodna koju mi se cini da komentarises. Plus, u njoj je puno jako pametnih ideja doneto kao sto su rambox, pa i odeljci za stvari ipod zadnjih sedista koja se dizu po vertikali...po meni dosta pametnih detalja za enterijer jednog radnog vozila. Opet, imam utisak i da je Tundra od 2008 pa do 2013 takodje po enterijeru uporediva sa ovim novijim RAM-om. Opet napominjem, komentarisem samo najopremljenije verzije sa koznim enterijerom.
  7. Synyster, Ja ne vidim nista neobicno u toj potrosnji. Stavise,voznja nas kosta slicno,jer tih tvojih 25l u gradu i to jos u ekstremnoj hladnoci je prakticno ekvivalentno mojoj redovnoj gradskoj potrosnji od 13 do 14 l dizela,s obzirom da ti trosis cak i duplo vise ali ti je i litar goriva u USA duplo jeftiniji nego meni. Opet,naveo si ekstrem,sto znaci da trosis i manje. A vecina velikih benzinskih pikapa po statistikama upravo americkih vlasnika trosi u proseku oko 16-18 litara.Baci pogled na fuelly.com,recimo. Zato i kazem,kad bih ovde vozio nesto slicno tvom autu na autogas kostalo bi me
  8. Evo, Trio je dao odgovor. Radije cu dati 200 eura registracije za luksuzni pikap, nego 900 eura za regularnu registraciju SUV-a. Nije u pitanju da nemam para da placam registraciju, daleko od toga, ali ne zelim da se neko bogati na moj racun, stvar principa. Shvatam da je drzava nesposobna da proizvede novac ali cene registracija su kod nas cist legalizovan lopovluk. Ne bi me ni bilo briga za to da znam da se taj moj novac koristi za opravku puteva ili unapredjenje bezbednosti saobracaja u zemlji, ali posto ga koriste policijski generali da sekretaricama kupuju nova kola i slicno, imam p
  9. Hvala na ovako preciznom i kvalitetnom odgovoru. Ja sam se trenutno licno ohladio malo od ovoga i vise se raspitujem za prijatelja koga sam zarazio ovom pricom o pikapima, ali ocekujem da za par godina kada budem menjao to sto sada vozim da ce isti modeli biti u pitanju i ista dilema. Iako je F150 nesumnjivo kvalitetan, otpao je iz izbora zbog izgleda i vece cene, a onda su na red dosli RAM pa zatim Tundra sto se istih kriterijuma tice u odnosu na ostale. RAM sam inace probao na kratko u voznji i naravno da sam bio odusevljen prvim utiskom, ali nisam mogao da ga uporedim sa nec
  10. Trio, bilo bi mi korisno misljenje znalca o dva fullsize pikapa koji su mi zanimljivi: Toyota Tundra 5.7 V8 2007- i Dodge RAM 1500 5.7 hemi 2009-.,dakle, licno misljenje i iskustva ako ih je bilo iz voznje, servisiranja... Posebno me zanima da je je neko pokusao ugradnju plinske instalacije i kakvi su utisci.
  11. Iskreno,ocekivao sam vise,jer mi tih 150kg opterecenja izgleda malo,pogotovo za pikap i uzevsi u obzir da je tailgate povecih dimenzija i povrsine, tako da kad se obori i nesto malo gabaritnije stavi,mislim da se lako moze pretovariti. Mislim da se za konkurente navodi vise. Cak i za donji deo tailgate-a za BMW X5 koji je daleko od radnog vozila maksimalna tezina kojom se preporucuje da se moze opteretiti je 200kg. Ali svakako je pametno znati ogranicenja svakog vozila.
  12. Imam jos jedno pitanje kog sam se setio,pa da iskoristim priliku posto je tema aktivna. Za Amarok sam cuo da je jedan od retkih pikapova srednje velicine u ciji tovarni prostor mogu da stanu cak dve palete sa teretom,jer je u mogucnosti da kao produzetak iskoristi vrata tovarnog prostora koja kad su oborena mogu da izdrze tezinu znatno vecu od konkurencije. Kakva je situacija sa DMAX-om,odnosno ima li podataka sa koliko kilograma se mogu bezbedno opteretiti njegova vrata kad se obore u horizontalu?
  13. Ima,naravno. Jedan od najmocnijih modernih dizela u pikapima ako izuzmemo Cummins u Americkim vozilima a da li ga ima u ponudi na nasim prostorima, to mi vec nije poznato. ПоÑлато Ñа GT-I9000
  14. Hvala puno na detaljnom odgovoru, pogotovo na slikama. Vezano za dubinu vode, tih 60cm je vise manje standard za vecinu ozbiljnijih offroad vozila i sasvim je dobar rezultat. Sa ostalim se takodje slazem, odlicno receno i objasnjeno,mislim da zaista nema svrhe uranjati vozilo u vodu preko donje ivice farova jer se rizikuje dosta. Znam da se za Ford Ranger i Range Rover navodi i 80cm, ali sumnjam da vlasnici posle toga nemaju problem sa vlagom u farovima i slicnim sitnim ali iritirajucim posledicama. Cuo sam za problem sa DPF-om ali samo za prve generacije vozila i da je to u medjuvr
  15. Imam par pitanja u vezi D-Max-a uopste, nadam se da je ovo pravo mesto za to jer odvojenu temu nisam nasao. Prvo, vezano upravo za ugradnju snorkela: koliki je zvanicni wading depth, odnosno visina vode koju ovo vozilo moze bezbedno da gazi bez posledica, u originalu i sa dodatnom adaptacijom kao ovom koja je odradjena gore? Nisam uspeo da nadjem zvanican podatak na internetu pa pretpostavljam da niko nece dati tacniju informaciju od ovlascenog prodavca. Drugo, vezano vise za starije modele: od koje godine je Isuzu krenuo da ugradjuje DPF filter u D-MAX? Trece, kakva je s
×
×
  • Create New...