Jump to content

Daihatsu Cuore L251


AleksaZP

Recommended Posts

  • 3 years later...
  • 3 weeks later...

Pozdrav ljubiteljima Daihtasu-a. Namerio sam da kupim Daihatsu Cuore l276 iz 2008. 51kw , to je Daihatsu-ov motor koji se dalje ugradjivao u yaris mk2, aygo, c1, pug 107... 

Interesuje me na sta da obratim paznju prilikom kupovine, procitao sam na nekim stranim forumima da im je pocinkovana limarija ali da ispod samog auta oko zadnje osovine moze da se javi korozija i da napravi veliki problem...

Da li neko ima neka iskustva sa ovim autom, delovi verujem da nisu problem kao ni majstori koji bi ga servisirali.

Link to comment
Share on other sites

1.0 51kw se prvo ugradjivao u Daihatsu Sirion onda je nastavio dalje u pug 107, yaris mk2. c1. subaru justy itd pa na kraju u novi cuore. 1.0 51kw je Daihatsu motor, ta fabrika je presla kasnije u vecinsko vlasnistvo toyote i povukla se iz evrope itd...

 

Toyota nema svoj 1.0 51kw i tacka, mozemo da se kladimo u sta hoces.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 11 months later...

Zdravo drustvo, novajlija sam na ovom forumu. Nadam se da i dalje ima aktivnih na ovoj temi, prvenstveno mislim na kreatora ove teme. Moguca kupovina Daihatsu Cuore-a ovih dana, konkretan primerak 2005. godiste, prodavac ga ceni 1550 EUR, po satu presao oko 170k km. Vec mi je rekao da ce korigovati cenu, a bas danas idem da pogledam auto i provozam ga. 

Ispratio sam gotovo celu ovu temu i drago mi je da postoji, pa rekoh da pitam - na sta pri gledanju da obratim narocitu paznju? Prodavac deluje skroz korektno, iz istog smo grada, a autic ima klimu, ABS, jedino nema elektronske podizace, ali to mi je najmanji problem. Inace, trazimo malu gradsku zujalicu, krenuli smo da gledamo najpre Twingice, onda presli na Toyote Yaris i Aygo i ovo je sasvim slucajno naislo kao potencijalno najpovoljnija varijanta za ono sto nama treba - sto veci gepek za ovaj segment, a ovaj je definitivno veci nego kod Aygo-a recimo jer nam je bitno zbog bebinih kolica i volimo retro aute koji imaju analogni brzinomer, obrtaje i neki vid klasicne, spartanske instrument table kao sto ima ovaj 😉. Inace, supruzi sam najpre predlagao da nadjemo neku Kiu Picanto ili Hyundai Getz, ali kaze samo Japanci zbog pouzdanosti i to je to. Zaljubila se u Toyotu Aygo, ali sam uspeo da ipak ubacim jos jedan model u pricu oko kupovine.

Ovaj konkretan primerak Cuore-a bi trebalo da je pozudan i dobro odrzavan, makar tako deluje na slikama i naravno prodavac ga je nahvalio samo tako kako ekonomija, tako i da ima delova za odrzavanje, e sad ovde na temi je pominjano da je problematika oko limarije narocito u zadnjem delu i da generalno nije problem naci zamenske delove za mehaniku, vec je glavna muka sto nema stakala i limarije sto se delova tice. Jos jedna stvar je to sto je auto izuzetno nepopularan kod nas i sto se veoma tesko prodaje (sutradan), ali nama je bitno da istera koju godinu uz redovno odrzavanje za mahom voznju po lokalu i ponekad stotinak km u jednom pravcu uz laganih 100-110 km/h. Znaci, da kazemo fin i startni, agilni gradski auto koji ce se zbog malog deteta mahom voziti penzionerski po lokalu i ponekad na auto-putu.

Raspisah se bas, ali svaki savet je dobrodosao i nadam se da ce se javiti i @Aleksa_ZPkao ponosni nadam se i dalje aktivni (ili mozda bivsi) vlasnik 2 komada ovog autica 🙂.

Pozdrav za sve forumase!

Link to comment
Share on other sites

Sledi ogroman post, izvinjavam se ljudima zbog toga, ali prenosim utiske u detalje da sto bolje docaram celu stvar pa mi treba i misljenje forumasa, inace vas ne bih sigurno davio sa ovim.

Bio juce da pogledam auto, @Aleksa_ZPmogu ti reci da sam gepekom prilicno zadovoljan. Isti je po zapremini kao kod recimo Kie Picanto koji je moj licni favorit i moguce da cu ovih dana pogledati i jedan takav, tako da bebina kolica definitivno staju u onaj gepek, a terao sam prodavca i da oborimo sedista cisto da imam predstavu kolika je maximalna zapremina. Gepek kod tripleta Toyota Aygo-Peugeot 107-Citroen C1 je manji i to mi se nikako ne svidja kod ovih modela iako bi trebalo da svi imaju Toyotin motor 1.0 jer su "bazirani na istoj platformi".

Utisci su mi bas pomesani, naravno na slikama auto izgleda fenomenalno jer ga je cica-penzos koji ga prodaje sveze oprao i blista se na oglasu za prodaju, crvena boja, a uzivo se nije potrudio niti oko spoljasnjeg izgleda, niti enterijera sto mnogo ruzi celu sliku, mada sam pokusao to da zanemarim jer mi je bitno stanje motora, kako se ponasa u voznji, da li je limarijski zdrav...

Inace, potpuni sam amater i imam samo osnovna znanja o automobilima, a vozim Hyundai i30 1.4 i od ovih sa slabijim motorima sam terao samo Yuga kada se nekad polagalo na njima (ko se jos toga seca 🙂), Puntica 1.2 i Clia 1.2 benzince. Bug-ovi koje sam nasao na ovom autu su:

- motor je zaprljan od ulja koje se polu-skorelo, polu bilo vlazno, prosao sam rukom da proverim to i cica tvrdi da je to prosuto motorno ulje jer mu je mnogo nezgodan prilaz pri zameni ulja i onda svaki put navodno prospe tu sa strane i kune se da ne curi ulje...veliki minus odmah cim smo otvorili haubu, razmisljao sam se odmah da batalim celu stvar i pozdravim ga, ali rekoh kad sam vec vozio 15 min. do njega, ajde da pogledam ceo auto iako je moguce ovo sto tvrdi, ali mi je itekako sumnjivo i trenutno najveci potencijalni rizik

- na instrument tabli ne radi kazaljka za brzinomer, zakovana na prvi podeok, obrtaji rade, ali i cica i njegova baba koji voze auto gotovo svaki dan su delovali zabezeknuto u fazonu  - baba vozila juce auto i sve radilo, kako je moguce da sad ne radi kazaljka? Pritom, ne prikazuje naravno ni kilometrazu vec samo "trip:430" recimo, a mozda i trip display prikazuje sve ok samo je bilo potrebno podesiti da prikazuje ukupnu kilometrazu, ali nisam to proveravao i cackao te dugmice. Opet veliki minus i rekoh mu da ukoliko to ne bude sredjeno ne samo ja, vec bilo ko drugi mu ne bi kupio auto ni u ludilu nakon bug-a sa uljem

- menjac izuzetno tesko ubacuje u svaku brzinu, kao kod Renoa 4 bukvalno ili da vozis FAP-a, vozio sam auto kao da prvi put vozim u zivotu, potpuno drugi svet u odnosu na moj auto, trebalo mi je vreme da skapiram korelaciju kvacilo-menjac kod ovog. Cica kaze da je takav kupljen, terao kod majstora za taj menjac i majstor isto rekao da je ispravan ali je jednostavno takav. @Aleksa_ZP Javi oko menjaca, da li ovo ima logike i kakvi su kod tebe?

- zvucnik sa vozaceve strane ne radi, cica kaze da gubi kontakt, ali sve vreme nije radio dok sam gledao auto i to mi je najmanji problem od svega. Inace, zvuk u autu je fenomenalan, ima neki totalno levi radio koji ima ulaz za flash i izvadih flash-ku iz svog auta i probah kod njega, zvuk tog jednog zvucnika na suvozacevoj strani me odusevio koliko je cist, ali to je pa najmanje bitna stvar nego cisto prenosim utiske

Zanima me misljenje forumasa da li uopste vredi dalje ovo razmatrati ili ne? Cica je spustio cenu sa 1550 EUR na 1350 EUR "samo za mene" naravno, jer je postavio oglas pre 2 meseca i Daihatsu je toliko nepopularan u gradu da verujem da mu niko pre mene nije dosao uopste ni da pogleda auto. Rekoh mu da ako uopste pricamo nadalje, sledeci put ako dolazim brzinomer mora da radi, da proba da popravi taj zvucnik, a svakako bih otisao ponovo sa caletom i jos nekim ko se vise razume da pogledamo auto odozdo, posto cica ima kanal i kune se da nije truo i dozvoljava svaku proveru, kao sto se kune u motor da nista ne curi

-----

Sto se tice voznje, vozio sam najpre ja i jedva sam terao auto, promasivao brzine, bukvalno kao dete koje prvi put pokusava da vozi, onda mi je demonstrirao cica kako se vozi, pa sam gledajuci njega ponovo vozio auto jos jednom. Utisak same voznje je sjajan i to me i najvise muci jer je voznja onog prdavca od auta velika zabava, kad skapiras naravno onaj menjac i kvacilo kako i kada odvaja. Osecas koliko je auto lagan i agilan, ide kao metak, terao sam ga i uzbrdo, nabijao obrtaje... Prijatno sam iznenadjen, zapravo odusevljen jer ovaj auto bi pokidao bar u prvih stotinak metara sve sto je u klasi 1.0 - 1.2 cini mi se, kao da vozis auto u video igrici.

Servo volan i ajnšlag su prosto neverovatani, recimo na caletovom Cliu je ajnšlag minimalan za tako mali auto, kod mene na Htundai znacajno veci, a ovog prdavca mozes da okreces kako hoces 🙂. Ovaj lasno ima bolji servo nego kod mene, a i elektronski podizaci stakala bolje rade nego kod mene u Hyundai-u, brze otvaraju i spustaju.

Nervira me sto sam ja "old scholl" tip i sto me kupuju te retro i jednostavne stvari, taj spartanski izgled ovog auta i sto se mnogo razmisljam oko njega iako bi 90% ljudi otislo glavom bez obzira, a ja cu eto najverovatnije terati caleta da odemo ponovo, posto je dogovor sa cicom takav da mora da sredi brzinomer, zameni neki deo koji je vec kupio a kao ceka majstora da zameni, ocisti malo onaj auto i odemo da ga pogledamo sto se tice limarije i eventualne trulezi.

U toku voznje, a vozio sam ga solidno nije bilo nikakvog lupkanja i cudnih zvukova, amortizeri odlicni, vrteo sam volan, okretao auto, vozio u rikverc, cini mi se da je zdrav samo je strokav i bukvalno bih mu u slucaju kupovine najpre odradio dubinsko pranje posto ce potencijalno taj auto voziti supruga i vozili bismo i dete u njemu po gradu i na kracim relacijama.

Ok nam je cena pod uslovom da sve bude sredjeno, da je auto limarijski zdrav i da motor ne pusta ulje, jer kada smo ga izvozili, a cica ga je gazio kao blesav bukvalno cisto da mi demonstrira koliko je dobar motor, na kraju voznje je otvorio ponovo haubu i motor je zaista samo preo kao macak... To me je najvise kupilo za sada, to me najvise i nervira i ako na kraju kupimo auto od njega, verujem da smo mi loslednji vlasnici u fazonu da nikom zivom ne bismo mogli ovaj auto da prodamo sutradan / ili bismo se i supriga i ja zaljubili u njega zbog zabave u toku svake voznje.

Gledao sam oglase, ima lar komada u rasponu 2002-2008 godiste, ali nemam vreme da se bakcem sad i idem u Bg recimi ds nadjem neki bolji primerak, mada je i ovaj jucerasnji sa predjenih 170k km kako cica kaze, mada to nisam video na display-u mozda i zdrav i vredan kupovine...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...