TRIO_driver Posted April 20, 2010 Report Posted April 20, 2010 TRIO Motors "delegacija" u sastavu ja(TRIO_driver), moja sestra(TRIO Seka) i moj otac(TRIO Cale), posle visemesecnih pregovora, proveravanja od strane revizorskih agencija i samog EXEDY, pozvani smo da posetimo fabriku EXEDY u Madjarskoj, koja se nalazi u Tatabanyi, na autoputu ka Becu. Tako je EXEDY prisutan od 1991. od kad postoji i fabrika Suzukija tamo, jer EXEDY proizvodi kvacila za prvu ugradnju za SUZUKI Hungary. Doduse, proizvodnja bi se pre mogla nazvati sklapanje, jer srca i ferode stizu i dalje iz japanskih pogona EXEDYja, dok se tamo sklapa samo u krajnji proizvod, a ujedno se i pakuje. Od 2007. fabrika je prosirena i za skladiste, ogromno, koje je namenjeno za trzista istocne i srednje Evrope, dok se zapadna Evropa snabdeva iz UK. Centrala je u Japanu, evropska ispostava je u UK, a ovo im je sediste za ovaj region. TRIO Motors ce poslovati direktno sa fabrikom, te ce imati pristup SVIM ARTIKLIMA u ponudi EXEDY, bilo to bila stock kvacila, sportska, poljoprivredna ili extreme 4x4 superduty kvacila. Posto su konkretizovani dogovori, koji su se obavljali po sajmovima, a bili su poseti i kod nas u Novom Sadu, otisli smo u Tatabanyu da se upoznamo sa potencijalima, da se upoznamo sa nacinom proizvodnje, kontrole kvaliteta, organizacijom magacina, i da potpisemo ugovor. Jedna zajednicka slika sa covekom zaduzenim za TRIO Motors iz eksportnog odeljenja: Prvo smo ugosceni u sali za sastanke, gde je pripremljena prezentacija EXEDY i njegove strukture i potencijala: Da bi pokazali da nas postuju, sastanku je prisustvovao direktor EXEDY Tatabanya, gospodin Norifumi Ikeda, i njegov zamenik, gospodin Matoba Hideto(pola sata sam im ucio imena.. ) Ono sto bih ja izdvojio sa zanimljivih slajdova sa prezentacije: Za Hondu Civic 1.8 made in UK, EXEDY je prva ugradnja Struktura fabrika kvacila u svetskoj proizvodnji(A - Aisin, F - F.C.C , V - Valeo), iz cega se vidi da jedino EXEDY proizvodi za SVA Japanska i korejska vozila setove(ne sve aplikacije, ali vecinu, osim za Toyotu). Ovo sam slikao zbog druga Hemija, sto se przi na Amere, Ford USA je dodelio EXEDY plaketu da od 192 dobavljaca spada u najkvalitetnije, sa 0 gresaka na milion proizvedenih delova...A u Fordu F-150, najprodavanijem pick up i autu uopste u USA, ugradjeno je EXEDY kvacilo. Posto smo zavrsili papiroloski deo, poveli su nas u obilazak same fabrike: Ovo mi je interesantno, kako se proverava da li je lamela ispravna za proizvodnju(inace, sve sprave kako se prave delovi je napravio EXEDY sam): A napravio sam i mali video: Zatim smo presli u deo sto mene vise zanima, a to je magacin(popunjeni se bogme samo tako, i sve za japanske i korejske aplikacije): Ovo je recimo dnevna isporuka lamela za Suzuki fabriku(SX4, Swift, Agila, Splesh): Recimo, na org. lamelama ne pise EXEDY, samo S znak, ali ko zna sta je unutra, kupi Exedy set za manje pare(a i Exedy ima luksuznije pakovanje.. ) Korpe za istu seriju: A ja njega spopao: Sve je to lepo, nego Racing series, 'di ti stoji? EVO X Stage 2: Toyota Supra 3.0 twinturbo, Stage 3, preko 1000 NM, i 900 ks... trostruka lamela karbonska, olaksani zamajac, sa integrisanom korpom....30 kg ima, otpale mi ruke, a ja nisam bas mali.. Sve u svemu, ubedjen sam sada 101% u EXEDY kvalitet, mogu slobodno da kazem da je to jedan od mojih najboljih proizvoda u TRIO Motors ponudi, a jos bitnije, MADE IN JAPAN je... Quote
TRIO_driver Posted August 1, 2010 Author Report Posted August 1, 2010 Hehehe, rekose Toyotasi... Quote
SMIGA Posted April 1, 2012 Report Posted April 1, 2012 Tatabanya, mali rudarski grad (banya-rudnik) na 50km na auto-putu ka Beču. Četiri godine sam sa zabavljao sa mađaricom iz tog grada i poznajem ga dobro. (1991.-95.) Rudnik nekakvog uglja je propao, a vidi sada prave Exedy delove. Baš sam se iznenadio kada sam pročitao da im je tamo fabrika! Quote
SMIGA Posted April 1, 2012 Report Posted April 1, 2012 Sad na mapi Tatabanje vidim da mi bivša ljubav živi U susednoj ulici od fabrike! Quote
TRIO_driver Posted April 1, 2012 Author Report Posted April 1, 2012 Propao rudnik jeste, ali su resili da iskoriste dobru lokaciju, pa prave fabrike tamo.. Exedy je tamo od 1993. kao fabrika koja opsluzuje Suzuki u Madjarskoj, ali sad su prosirili biznis i na ostale proizvodjace, kao i na prosirenje magacina, za potrebe aftermarket trzista Balkana, Austrije, Slovacke... Imam iskustva sa Madjaricama, u skladu su sa reputacijom, ali posto se zenim u septembru, to je davno proslo vreme.. Quote
SMIGA Posted April 2, 2012 Report Posted April 2, 2012 Jesu li ovi naši setovi iz Mađarske ili stižu sa dalekog Istoka? Quote
TRIO_driver Posted April 2, 2012 Author Report Posted April 2, 2012 Jesu li ovi naši setovi iz Mađarske ili stižu sa dalekog Istoka? Ne, ovo je pre svega skladiste, fabrika je vecinom usmerena na proizvodnju kvacila za Suzuki Hungary. Vecina kvacila su made in Japan, neka made in Korea, Suzuki neka su made in Hungary, a put ide ovako: Centralno skladiste i fabrike su u Japanu. U UK je glavno skladiste za onaj deo Evrope, a od 2008. je otvoreno skladiste(u stvari prosirena fabrika vec postojeca), za drugi deo Evrope, da bi se ubrzala isporuka. Japanci su direktori fabrika, kao i na rukovodecim mesta, ferode i ploce stizu iz Japana, jedini madjarski proizvod su nitne na kvacilima.. MAsine su stare iz japanskih fabrika, ali sljakaju i dale, tako da se moze reci da i ta kvacila koja naprave u Madjarskoj slobodno konkurisu kvalitetu japanskih.. Ono sto je jos bolje je da je Exedy kutiji za Accorda CL kvacila FCC, iliti prva ugradnja u Hondu, cak ima i ugraviran znak od Honde na njima. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.