Volim da kazem, slucajno kupljen.
Porodicni prijatelj kupio Triumpha i odluci da stavi Varu na oglase. Ja u tom trenutku vozim Beverly 500, Zephyr 550 cafe racer projekat nikad zavrsen, a pre toga vozio Ninju 636. Pitam ga ja bezveze da li je prodao motor, kaze nisam, evo ga tebi. Ja rekoh sta ce mi motor od 330kg, stvarno nisam planirao tako nesto. Gledao sam Stroma novijeg i to 650, ali s obzirom da vozim vec 15 godina, 1000 je ustvari prirodan sled dogadjaja.
Elem, ja para bez, on kaze daj mi beverly i 1000€, ostalo na 24 rate. Motor je u Sloveniji, istice registracija za 20 dana, moras sto pre doci po njega. Uzmem pasos, a on istekao u Septembru 2020. WTF. Nisam ni putovao nigde, necu testiranja, necu vakcine pa makar ne izasao iz Srbije nikad Zavrsimo pasos za par dana, platim bla bla car i pravac Ljubljana. Uzmem motor, i prilicno smo se sjedinili taj prvi dan, napravih nekih 70km to po podne, od Krke do Ljubljane kroz sljivike i livade, izbegavajuci auto put i uzivajuci u predelima.. od tada, kraj juna, do danas sam presao oko 8000km, uradio servis, promenio lezaj volana, semeringe i ulje u viljusci i to je to, spreman za gde god odlucim
Od opreme ima grejace rucica, crash barove, original hondine kofere, bocni su na zalost bez nosaca, nosaci koji su na motoru su za hepco becker kofere koje cu prodavati cim budem nasao original hondine.
Inace je 2009. godište, 98-99hp, 998ccm, 285kg PRAZAN. Rezervoar 25L, max brzina 220kmh po cajgeru, po gpsu nisam merio. Potrosnja je oko 5-7L na otvorenom, zavisi od puta i brzine, grad oko 7-8..
Nastavak sledi i jos slika naravno..
Komentari dobro dosli