-
Posts
2,272 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
66
Dadas last won the day on September 16
Dadas had the most liked content!
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Dadas's Achievements
-
Dadas reacted to a post in a topic: Transalp XL750, RD16
-
Robi R reacted to a post in a topic: Honda NT 1100 DCT
-
Serdjo reacted to a post in a topic: Honda NT 1100 DCT
-
Kao sto rekoh Simo je prodat i ko god zeli da kupi pouzdan skuter za grad SYM simphony ST 125 je masinica bez greske i necete pogresiti. Presao sam sa njim 7000 km gradske voznje a da stucnuo nije. Kod ovlascenog uvoznika i servisera Euro sumar, majstori mi pricaju kako dostavljaci prelaze godisnje po 60-70hkm i da se menjaju samo ulja, filteri i plocice. Svaka cast za Tajvanskog proizvodjaca sa “umesanim prstima” Honde, kao i kod kymco-a. Nakon prodaje Sime, rekoh sebi ajde da sacekamo sajam u Martu pa da vidimo sta da se uzme kao gradski trkac. Do tada cu voziti veliki motor. Medjutim, po povratku sa odmora, par puta sam otisao do posla i po gradu sa Hondom i shvatim da je ipak ona teska a da sam se ja odvikao od nje za gradske prilike. Motor ima oko 265kg. Plan je da se kupi honda SH 150 ali kako sam jos od decackih dana voleo Vespe, reko ajde da odem kod uvoznika da ih eto samo pogledam i da vidim jel to za mene. Naravno, maltene se dogovorimo ali opet sa Hondom krenem kuci i razmisljam, ma gde cu na narandzastu ili crvenu ili disney vespu, ne prilici bas. Na oglasu sam pratio jedan model 125S koji ima bolju opremu od nove Vespe 125 i koja trenutno ne moze da se kupi kod nas. Taj model ima znacajno bolju opremu (aplikacija za pracenje servisa, pustanje muzike, daljinac za gepek itd.) od onoga sto se moze trenutno kupiti kao novo, a konkretan primerak je iz 2024. godine sa predjenih 3000km i kupljena je kod nas (Stojanov). Pozovem coveka i saopstim mu ponudu koju mi je dao ovlasceni uvoznik i kazem, potpuno hladnokrvno, jer cekam sajam, ajde me motivisi da kupim bas tvoj motor od tebe. Vespa je dogovorena, kupljena i prebacena na moje ime u intervalu od 2 dana izmedju dva godisnja odmora. Vec sam presao oko 1.500 km i mogu reci da je u odnosu na Sym startnija, logicno jer je manji tocak, ali i neudobnija upravo zbog tog malog tocka i poznatog stanja nasih puteva. Da li je kvalitetniji Italijan od Tajvanca? Hm, ne znam bas, tu su negde. Svakako je bogatiji sa opremom a tajvanac dolazi sa nekim no name gumama, koje su skroz ok, a vespa sa mischelinom. Da ne duzim vise, u iscekivanju jeseni predstavljam italijansku “ikonu” primaveru:
-
Da malo osvezim temu, uradjen 3. redovan servis na hondi u Delti sa zamenom zadnjih plocica i ceh izasao sa popustima oko 35hrsd (hvala Serdjo). Servis je bio onaj manji-redovan odnosno “ni tamo ni vamo” obzirom na predjene kilometre jer kada se radi 3. servis sto je na oko 24hkm tada ide i filter vazduha koji kosta skromnih 24hrsd a kod mene je 3.servis bio na 15hkm. Pored toga, da sam sebe opovrgnem iz posta u ovoj temi od pre godinu dana, mali Simo je prodat, ni sam ne znam zasto jer je sjajan motoric, tako da plandujem nekog novog gradskog trkaca ali ne zurim po tom pitanju.
-
Da ne otvaram novu temu jer se radi o istoj geografiji. Visednevna moto tura u trajanju od 6-7 dana, kao ranijih godina, je u 2025. godini nazalost izostala odnosno pretvorila se u trodnevnu (petak-nedelja) moto turu sa akcentom na jednoj zemlji i to Rumuniji a kad smo vec tu, naravno da se radi o dva najpoznatija karpatska prevoja odnosno transalpini i transfagarasanu. Startovali smo u sastavu Serdjo, Sale i ja iz Panceva pa preko Bele Crkve ulaz u Rumuniju odakle se ide u pravcu grada Targu Jiu i mestasca Novaci gde pocinje transalpina i gde je bilo prvo nocenje. Sutradan u jednom danu se vozi transalpina i preko grada Subiu stizemo na transfagarasan nekon cega se posle stize u manje mesto blizu grada Brezoi gde se noci i odakle se treci dan vozi ispod transalpine i fagarasana i dalje kroz nekoliko navionalnih parkova kroz rumuniju sve do granicnog prelaza Kaludjerovo. U Bg stigli oko 16h. Duzina rute nesto preko 1300 km. Poslednja deonica vozena oko 2h pod jakom kisom. Masine stucnule nisu. Gorivo osetno jeftinije, kafa po kaficima, hrana po restoranima, sve jeftinije nego u “tigru”. Kvalitet puteva, cistoca, ulice, trgovi, trolejbusi, fasade, ljubaznost, za barem 3 decenije ispred “tigra” ali ipak sa ponekim oziljkom sada vec davne diktature. Ja imam slabo slika pa postavljam to sto imam.
-
Drugi covek kad ne dodje sa S2000. Kaze smeta mu ova jara od sunca.
-
Hvala domacinima. Lepo je bilo videti ekipu na jednom mestu i nikad vise typeR-ova. Djura i ja smo imali i neka druga interesovanja, ne zamerite.
-
24. Dadas 25. Sale Vti, 26. Srdjan Radivojev (Serdjo). Ocekujemo da kolega Milic obezbedi neko zensko drustvo, cisto da kada krenemo da citamo poeziju, da se malo raznezimo.
-
Na motoru je nesto oko 13hkm ali hoce da zabacuje guzu pri jacem gasu na gumama u prvoj ugradnji (dunlop). Stigle su nove gume i tu se nije stedelo. Cekam da to Serdjo montira i da ih razmastim a onda sad vec tradicionalno u ovom periodu, na put. predstavljamo mischelih power6.
-
Prezahvalan motocikl. Vozio sam ga nesto preko 2 godine i oko 23hkm. Postuj redovno servisni interval, lanac i lancanike i uzivaj, nema tu greske.
-
od 14-20. 6. je jedna moto tura u sastavu Serdjo, Sale i ja. Bem li ga ocemo li se uklopiti a ja imam volju kad su hondaska druzenja.
-
Rale, Mita, Johny, Sale, Serdjo i ja se malo jucer provozali do NS. Neverovatan je osecaj, uz put smo nailazili i na suze i na osmehe podrske tako da je ova moto avantura nesto posebno. Sve u svemu neverovatan i neponovljiv dozivljaj.
-
Lep dan bio za izlet i bas ti zavidim na tih 450km.
-
Svaka cast kako si ga napravio! Sve najbolje povodom predstojecih praznika!
-
Bas me cudi da se tebi tako nesto desilo…😀
-
Oduvek mi se svidjala bas ta linija motora. Kazes da od opreme ima svetla, valjda ima i abs?
-
Jeste, ide taj agregat (pola jazza) u integru, NC, x-adv i mislim da ide i u forzu samo sto je sada u ovim poslednjim modelima jaci za nekih 4-5 ks. Vrlo potentan agregat kome se menja ulje i filteri i to je to.