Jump to content

ivicat

Members
  • Posts

    185
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ivicat last won the day on May 7 2019

ivicat had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kragujevac

Recent Profile Visitors

1,350 profile views

ivicat's Achievements

  1. Uglavnom ne boli. Ali može da košta. 😁 Nisam pomenuo najvažniju stvar, moj komentar se odnosi na ispitivanje svojih granica u kontrolisanim uslovima (stazi). Nekome je granica lakat i koleno, nekome pola od toga. Suština je da svako (u kontrolisanim uslovima) pronađe svoje granice. Na taj način, uspeo je tri najvažnije stvari kod vožnje motora. Da zna dokle sme da ide, da zna šta ga posle toga očekuje i da zna kako da se ponaša kada do toga dođe.
  2. Parafraziram zivu legendu farbach-a. Vise vredi jedan prolaz na laktu kroz krivinu nego stotine sati video klipova.
  3. Flip-up nije za stazu.
  4. I sam vidis da 3u1, 2u1 i slicne varijante mogu da zavrse posao, ali nije to to. Ima onaj lik sto isao po Mongoliji i okolnim zemljama sa R1 :D. Za blato? Pa prikolica a na njoj neka rndalica. Ali ja nisam smeo na tu stranu. Trebaju ti drugari slicnih afiniteta. I budes stalno mokar i blatnjav.
  5. 200 i kusur kila nije za blato.
  6. Gde ces sa VFR-om po gradu. Mislim, moze i prst u oko, ali nije to to.
  7. Slusam hvalospeve o VFRovima vec 15 godina od kolege koji je dugooo vozio RC24, kako je to najbolji motor na svetu 😁. Naravno da je ovo potpuno drugi motor. Ali s'obzirom da je i taj bio fantastican za svoje vreme, verujem da je i ovaj veoma dobar. A velicanje VFRa se nastavlja i ovde 😁 Moje vidjenje je da je CB univerzalan motor. Devojka za sve. Dok je namena VFRa jedino za otvoren put (citaj: penzionere 😁). Rekao bih CB vs VFR = CTR vs Legend Cestitam! Puno bezbednih kilometara. 👍
  8. https://www.polo-motorrad.com/
  9. Ako se odlucis za Continental, pozovi i Conti-moto. Kod njih mi je uvek bilo najpovoljnije. https://sr-rs.facebook.com/contimoto.srbija
  10. Koju god gumu da stavis, na ovako hladnom asfaltu, na svako jace dodavanje gasa proklizava... Polako u ovo doba godine. Iako mene nisi pitao za gume, ja godinama vozim Continental SportAttack. Malo su mekse ali dobro drze i po suvom i po mokrom.
  11. Pisem kevlar a mislim na karbon. Sale, zeznuto je ako se naviknes na 1kg pa posle stavis 1.5kg. Buka je itekako znacajna. Za krace relacije nije, ali za celodnevnu voznju, itekako ima uticaja. Ja imam cepice za usi i kada idem na duze voznje, koristim njih.
  12. Kao sto je Velja objasnio, najbitnije je naci proizvodjaca (kalup) koji odgovara obliku glave. Sta ti vredi kaciga od 1000e ako te negde zulja. Mada, uvek postoji mogucnost da osmirglas stiropor ispod unutrasnjosti, ako negde zulji. Sa druge strane, svaka iole pristojna kaciga (+100e), pruza slicnu bezbednost. Razlika je u unutrasnjosti, izgledu, ventilaciji, buci, suncanom viziru, pin locku itd. Sto se tice tezine, koliko znam, samo je kevlar lagan. Termoplast i polikarbonat su slicne (vece) tezine.
  13. Ja godinama nosim carbon kacigu. Probao skoro neku drugu, kao da sam blok stavio na glavu Ova tvoja vrhunski izgleda.
  14. Ne, nego ce 46. Motor je bombona. Samo onaj cunak (meni) kvari sliku.
  15. A gde je cicak za slajdere
×
×
  • Create New...