Cao Trio,
Opet ja, i opet isti problem. U proslom postu sam te pitao vezano za ECU. I ispostavilo se da nije problem do kompjutera.
Poenta mi je da razumem problem da ne bi dosao u situaciju ponovo da mi majstori naprave problem. Zato bi opisao ponovo problem. Ne verujem ni da se secas.
Dakle, kada vozim i pritisnek kvacilo, skazaljka obrtomera se prvo pomeri na gore, a onda padne ispod 680 obrtaja, i auto zadrhti. To mi se desava po ugradnji plina.
Naime, da objasnim, izmene koje sam uradio na automobilu su: ugradio plin i zamenio svecice i ocistio dizne.
Prvo sam ugradio plin i tu nisu lepo vratili dizne i nasta je problem sa vakumom(Pocinju da mi padaju obrtaji- mislim)
a vozio sa mojim starim svecicama. Pa sam na nagovor majstora ipak zameni svecice, jer "sa NGK su imali probleme, i sistem za paljenje je napet, potrebna veca voltaza za varnicu itd... "
Pa sam stavio Brisk silver svecice.
Tada pocinjem da primecujem problem sa obrtajima.(ovde sam siguran da je problem postojao)
Odlazim do njih i oni mi menjaju gumice, i ujedno kao gratis mi ciste dizne. Tada vise nema vakuma. I ja tako vozim prvo na benzin, pa onda na plin sve ukupno oko 1000 km.
Problem ne nestaje. Odlazim kod njih ponovo i onda ostavljam auto na 3 dana da napokon rese problem. Sve sto su uspeli da odrade je da ociste usisne klapene, i da zamene dizne za plin. Na trenutak se problem kao ublazio, ali se posle opet pojavljuje.
Problem i dalje postoji.
Pitanje: Ono sto meni pada na pamet, je da je problem ili do dizni ili do svecica? Da napomenem da je auto sasvim ok radio pre plina.
Molim vas pomozite mi barem da vidim ide li moja logika u pravom smeru. Da li je moguce da neoriginalne svecice mogu da mi naprave ovakav problem.
Jos jedna stvar. Kada palim auto nekad mi nece odma da upali, nekako se produzi ovo paljenje.
Pozdrav,
Niksa