Kako sam ja divan spoznor, divim se samo sebi...
Evo ovako:
Auto je pregledan. Untrasnjost ocuvana, izlizanost pedala, rucice menjaca i samog volana je u rangu vozila koje je preslo toliko koliko pise.
Zadnji deo je odlican, farovi su isti, nisu menjani, branik boja zdrava. Lonac dole zdrav, cak i same opruge i amorti su kao novi.
Unutrasnjost ja ne volim tu tkaninu, ali je dobra, vozacko malo istrosenije nego suvozacko. Kozni volan mi se svidja.
Oprema, klima, servo, airbagovi, podesavanje farova, itd. Radio neki Blaupunkt kasetas.
Prednji deo: Motor ocuvan, sve deluje kao novo. Filter vazduha je na oko menjan pre 2-3k km. Kaisevi klinasit su Gates i Dayco, dobri, jos se vide sare i oznake.
Farovi su isti, nigde nije radjeno na karoseriji.
MANE: Vozaceva vrata blago ulubljena na jednom mestu, sitno. Glavna stvar. Auto je cuknut napred levo, udaren u far, pukli nosaci i onda zalemljeno, ali je ostao original far koji radi.
Branik je bio izgreban, ofarban je ovde opet, sve je lepo odradjeno. Auto je iz Italije, to mi se ne svidja, tako su najludji vozaci, ali auto ok izgleda.
Auto je proveren po sasiji, 2000 god, D14Z2, Sohc, za evropsko trziste.
Sve u svemu, po meni, jako dobra Honda, ispalti se doci da je vidis i pazaris...
Evo ti slika sto mi je zasmetalo: