Jump to content

skyline

Members
  • Posts

    1,051
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About skyline

  • Birthday 11/27/1979

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Cacak

Contact Methods

  • Yahoo
    kosooki@gmail.com

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

skyline's Achievements

  1. al pod uslovom da pazi da ne oljusti bulju negde
  2. uf, oooodlican izbor, barem po onome sto mogu zakljuciti ovako e sad, to sto ti bebac stize izbacuje motor, posebno kod tebe kao neiskusnog motoriste, kao ipak malo drustveno neodgovorno
  3. Evo i ovde da ti pohvalim magare , jedini stariji naked koji bih terao je ovaj. Steta sto ne moze sa puta pa ga necu terati Sto se imidza tice, poslusaj Velju. Evo on je bajker a niti fura brkove niti fura kozu, osim sto fura kozu (doduse, klubski prsluk, al je od koze ). Sto se sezone tice, i ja sam tako prosle godine karantirao motor. Ali, za razliku od prosle, meni se ova sezona izgleda nece ni prekidati ako to suvoca asfalta dozvoli, tako da sledecu zimu ocekujem da neces gasiti, samo jos malo da ti se uvuce u krv. Svakako, dobrodosao u drustvo vetra u kosi i insekata u zubima @Trio - ako i dalje razmisljas o 2 tocka i naravno ako ti zena dozvoli , KLE ti je ok izbor. Daleko od savrsenog, daleko od perfektog, bilo da je to grad, suma, otvoreni put..., ali dovoljno univerzalan i jak da te bezbedno i relativno brzo i dinamicno voza bilo gde da se nadjes, uz pristojan nivo udobnosti. Verovatno ce me Velja demantovati i pomenuti ti neki nizi cetvorocilindras sto ti, ako ces se zadrzavati iskljucivo na asfaltu, i ja donekle mozda preporucujem (ovo ti ja nisam rekao ) , ali ako neces da gledas da li je ispred tebe makadam, livada, stepenice ili raspadnuti asfalt, onda je neki soft enduro do 60ks skroz dobar izbor. Ne umaras ruke na putovanju ni najmanje, agilni u gradskoj guzvi, prilicno svestrani sto se izbora terena za voznju tice, ali sto se tice prosecne putne brzine, ipak malo sporiji od gorepomenutih nakeda, F-ova.... Takodje mozes razmotriti i Hondu Transalp koja je za klasu iznad sto se vozivosti i putne udobnosti tice.
  4. nismo odavno ovu temu aktivirali i djura i ja se ponovili, samo sto je djura pena uzeo Hondu
  5. doslo prolece i mene opet drkno zivac ajde opet da aktiviramo ovu temu dilema TT600R, KLX.... hard enduro sa SM opremom kao bezkompromisna gradska jurilica i konstantan izvor euforicnog osmeha na licu, ali tvrd, neudoban, bez anlasera (ili sa njim neki modeli), bez prostora za putnika ili prtljag, neudoban za putovanje.... ili Freewind npr kao soft enduro istog odnosa kg/ks, ali malo slabijih voznih osobina u gradu i po krivinama zbog guma, malo mekanijeg vesanja i malo vece mase, ali osetno komforniji za svakodnevnu upotrebu i udbniji za putovanja od po 200+ km
  6. au, lep izbor cestitam znam da ti je prvi motor i da nisi bas objektivan u odredjivanju tacnih utisaka, ali kako si doziveo voznju ovakvog endura?
  7. ooo druze , od sada i kolega, cestitam od srca, da se sit nauzivas i navozas i pamet u glavu, sedis napolju, znaj da si veoma ranjiv, otvori cetvore oci i nosi kacigu uvek a, da, OBILAZI PESAKE u sirokom luku, dobar deo njih je pogubljen, zamisljen, sa manjkom logike i IQ-a, nemoj da imas bliski kontakt trece vrste kao sto sam ja imao i evo 2 duhovite nastale iz realnog zivota ne postaje se vozac motora dok se ne padne sa istog vozaci motora se dele na one koji su pali i na one koji ce pasti aj sad pravac livada pa pun gas, a onda na ulicu
  8. shinko, jesi to najzad resio da obogatis vozacku?
  9. stvarno odlicna konverzija fali mi samo jedna sitnica tacnije, 2200 sitnica tek sledece godine mogu nesto razmisljati o kupovini, zasad je u domenu razmisljanja ali kaelix je prskanje ko sto kaze jedan drugar
  10. znam za tu izreku, samo sto sam ja vec odradio to padanje, tako da sam miran a i ne planiram da padam, tako da nema potrebe da nosim bilo kakvu zastitnu opremu zajebavam se, naravno ne nagovaraj me veljo na naked-e jesu brzi, blesavi, vozivi, ali ja sebi svesno oduzimam 4 cilindra i vise snage bas da ne bih dolazio u iskusenja inace, vozio sam i vozicu jos xj600s koji je dosta slican hornetu i banditu i priznajem da je ta klasa motora jako zanimljiva upravljiva za grad, a opet sposobna za otvoreni put ali, hornet nikako, em je skup em prejak a bandit mozda, who knows opet mi je srce uz supermoto ili eventualno enduro, iako sam svestan da za iste pare dobijam univerzalnije, ali za asfalt, gde bih bio 90% vremena, manje sposobno vozilo i jos jedna stavka, ja nisam neko ko nadima krivine do kraja, niti uziva u prevelikim brzinama (sem kratkih ispucavanja zarad uzitka u ubrzanju), vise sam osoba koja uziva u stunt-ovima, zato mi supermoto i prija (bar ovako napamet sto mogu da zakljucim) ali priznajem da mi se nakedi uz ove 2 klase+cross, veoma dopadaju
  11. sta predlazes iz naked klase? a zasto ne 4 cyl necu da kazem da mi se ne dopada taj zvuk, stavise... ali mi se isto mnogo dopada i zvuk nekog LC4 sa otvorenim Akrapovice a i 4 cyl te loze na gas, sto nikako nije dobro
  12. pazi, offroad samo malo, svestan sam da je ovo pretesko za ista ozbiljnije od makadama, ali bi mi bilo glupo da me ogranicava tarmac bike naked me nervira sto je naked, inace s opasno lozim i na to, samo nesto mi se ne voze 4 cilindra ovaj video ponavljam i ponavljam i nikako da ga se nagledam
  13. ok, ok, Pegasa zaobilazim, sad mi je to i poznanik koji popravlja motore rekao super ide, super vesanje, ali kvarljiv prilicno i necu sebi da zagorcavam zivot bez potrebe Freewind ili KLE su mi za sad best buy ili neki hard enduro sa SM tockovima, ali to samo mozda kintu nemam jos , razmisljam za sledecu sezonu da pristedim ili da se zaletim i dignem kredu, a do tada cu obilato da koristim koleginu Yamahu xj600s, obzirom da je on vozi samo na posao a budzet ce verovatno biti 2000
  14. e, pa montazni vizir znatno menja aspekt razmisljanja. ostaje jos mesto sedenja na cross-u, tj supermotou koje je dosta visoko i mesto za drugog putnika inace, sad kad je prenocilo, citajuci tvoj savet, razmisljajuci malo, mislim da bih se pre odlucio za laksi soft enduro kao pocetnu, univerzalniju varijantu inace, malo tumarajuci po oglasima, nasao sam par tema za razmisljanje http://www.mojauto.rs/polovni-auto/544576 http://www.mojauto.rs/polovni-auto/456699
  15. nakon neke price na BJ bikers smo malko iskristalisali pricu na Yamahu TT600R supermoto, kao nesto sto je cistokrvni SM, blesav, brutalan, a opet nesto sto uz zamenu lancanika moze da se tera i na otvorenom, i da to bude jako zabavna, ali svakako ne bas udobna voznja mimo toga mi savetuju Pegaso koji je snazan, lagan, upravljiv, jako agilan, ima manji prednji tocak , mlada je jeftina, lepo izgleda, ima vizir, korektno udobna za otvoreni put.... pegaso ima neki problem sa strujom, ali problem koji se , kad se desi, nesto smesno lako resava, tako da ljudi koji ih voze su u principu prilicno zadovoiljni i Pegaso, odnosno enduro je bolja varijanta od SM-a i zbog mesta za drugog putnika, ali srce mi je kod SM i to me mnooogo muci pod duze staze mislim na distance 200-300-400km i cesce popodnevne varijante do ispod 100km inace, nisam vezan ni za hondu ni za japance, trazim motor
×
×
  • Create New...