Jump to content

Suzuki Kizashi 2.4 Sport MT


Recommended Posts

500 do 600 e za set kocnica nisam lud da dajem kad su kocnice apsolutno ispravne. Sisao vesla nisam. :)

Bice da ce samo prednje plocice biti blagovremeno zamenjene i cao. 

A sto se zujanja ispod sedista tice, meni je jasno da je to prisutno na vecim obrtajima kad dolaze jace vibracije od motora, ali to da se na nizim cuje i to samo u odredjenom opsegu obrtaja, i samo ponekad, to mi je krajnje zanimljivo....

Link to post
Share on other sites
  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danas sam morao da putujem 370 kilometara u oba pravca. Poslala me firma na neku jednodnevnu obuku. Naravno, bio mi je obezbedjen prevoz, ali posto nisam zeleo da vozim firmin traktor, odlucih se da n

Mali update što se tiče Kizashija. Jedna od mana auta je katastrofalno loš kvalitet laka na felnama koje posle nekoliko godina pranja (ili nekoliko pranja agresivnijim sredstvima za felne) jednostavno

Pozdrav društvo.     Kao što napisah u temi o mom bivšem Civicu, red bi bio da predstavim ovaj auto koji ne samo da je redak kod nas, nego nažalost i u čitavoj Evropi. Naime, posle

Posted Images

Vezano za cviljenje pločica, ovo sam čuo nisam pokušavao, ako je meso pločice u jednom komadu onda treba po sredini urezati jedan vertikalni kanal... To cviljene valjda prouzrokuje vazduh i prah od pločica koji se nalazi između pločice i diska i pri početku kocenja teba mu malo vremena da se istisne i to valjda izaziva cviljenje kočnica a ovaj vertikalni kanal trebao bi da spriječi to tako što će vazduh brže izaći tim kanalom.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to post
Share on other sites
5 hours ago, hundreder said:

To je rezonanca, i normalna je stvar da novčić nekad vibrira, nekad ne, u zavisnosti od frekvencije motora. Može da bude na 500, 1500, 10500rpm, zavisi od ko zna čega sve.

Ma nesto ti je upalo. Proveri šine od sedišta.

 

 

Gledao sam danas sine ai ne nadjoh nista. Malo sam ispomerao one kablove ispod od grejaca sedista pa videcemo sta kaze sutra ujutru kad ga upalim i provozam...

 

A sto se plocica tice, znaci sledece kad budem uzimao obavezno da imaju kanal u sredini jel?

Link to post
Share on other sites

Ove nedelje legose i zimske gume sa 17-incnim felnama. Odlucio sam se da pratim fabricke preporuke i drzao se izbora pneumatika 215 55 r17,  a izbor guma je pao na Hankook.

Gume su same po sebi super, tihe na autoputu cak i pri nesto vecim brzinama. Ne znam kako drze na mokrom, po snegu i bljuzgavici,  na suvom su super a za ostalo ce vreme pokazati. Posto je bocni zid gume dosta velik, momentalno sam osetio kako je auto mnogo udobniji, gume daleko lepse apsorbuju neravnine na putu ali se takodje zbog toga sto je guma uza direkno oseti kako je upravljac malo indirektniji i "labaviji" . To je svakako dobro za manevrisanje po uskom prostoru i u gradu, ali ne bas toliko dobro za brzu voznju kroz zavojite puteve cega nazalost kod mene sve redje ima. U svakom slucaju dok sam u kabini, gume su bas kulturica, ali kad se izadje napolje i pogleda auto, tacno se vidi da fale ta 2 centimetra sirine na gumi i nekako pozelim da sam za zimu ipak uzeo 235 45 r18 i montirao na fabricke felne. 

Ali eto covek dok ne proba ne moze da bude siguran...

IMG_20201023_1741369.jpg

IMG_20201023_1741235.jpg

IMG_20201023_1741030.jpg

Link to post
Share on other sites

 

Naravno da nisam. To jest bejah Fandjo jedan dan pre 2 meseca i pokupih tacno 150 eura kazne i jedan bod u saobracajnoj. Sto je najsmesnije od svega, tu gde sam ga cepao nikakvih radara ili bilo sta slicno, a kaznu pokupih na delu puta gde nisam obratio paznju na ogranicenje. Fino me ohladila cestitka kad je stigla. 

Svakako ne lozim se da sam nekakav ulicni rejser, niti mi to treba u zivotu. Fino je znati da auto moze lepo da potegne pa cak i kad je natrpan stvarima, radi pod klimom i ide uzbrdo. Neke ekstremne performanse od putnickog automobila je skoro pa besmisleno vijati....

Link to post
Share on other sites

Oko dimenzije tvojih zimskih guma ( 215/55 X 17 ), sad gledam, sadašnji Ford Mondeo Titanium, serijski nosi 215/60 X 16 ( bez obzira da li je 150 ili 190 ks ), a opcione su mu 215/55 X 17 (kao i 235/45 X 18 ). A identičan slučaj je i sa sadašnjim passatom.

A što se tiče kazne za prekoračenje brzine, svi nekada "stradamo", pa i ako inače dosta pazimo. Jbg, dešava se ...

Link to post
Share on other sites

Jeste, i ja sam skontao da dosta vozila D segmenta u tom nekom standardu, pogotovo za evropsko trziste, nose 215 55 17. Naravno, svaki proizvodjac konstrukcijski daje opcije da se vozi jos uza a visa guma zarad jos bolje udobnosti, ili sira a plica zarad boljih performansi u ekstremnim uslovima voznje. 

Kao sto rekoh, Kizashiju vizuelno najbolje pristaju njegove serijske 235 45 na 18 cola i to ce mi svakako biti letnja opcija. Vidim na netu da su mnogi isli i u krajnost pa montirali i 19 cola sa gumama 40 ili 35 visine bocnog zima, ali meni je to iskreno glupost raditi na putnickom autu jer to skidanje mesa na gumi ide direkt na ustrb udobnosti, a dobija se bolje drzanje u krivinama kod slucajeva gde se auto tera do ivice svojih mogucnosti, a i tada ce pre odreagovati sistem elektronske kontrole stabilnosti pre nego sto autu pobegne zadnji kraj. 

Nesto sam se nosio mislju da prodam te i gume i felne nakon zime i da uzmem sire zimske gume za 18 ali me brzo prosla ideja. Dobro se vozi, udoban je i tih na putu, a opet i dalje ne izgleda lose sa ovim felnama iako je auto za nijansu suptilniji i pitomiji zbog uzih guma...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Juče beše lepo vreme, desetak stepeni ali zato lep i sunčan dan, pa reših da operem i namažem viskom auto. Međutim, pošto sam po prirodi malo perfekcionista (nažalost i na sreću), to moje pranje auta se pretvorilo i dvočasovno lickanje. Hteo sam samo da ga lepo operem i obrišem spolja, ali onda sam počeo da krpu zaglavljujem na teško dostupna mesta, ivice i budžake na karoseriji koje ne čestim često, pa onda usisavanje auta, pa čišćenje felni i mazanje guma, zaštita i mazanje svih dihtung gumica na vratima i gepeku, i dok sve to pozavršavah više nisam imao ni volje a ni vremena da krenem sa voskiranjem jer bi za neka 2 sata pao mrak, a nisam siguran da bih uspeo sve da završim pre mraka, imajući u vidu to što kad nekad nešto počnem, trudim se što bolje da radim, pa onda to traje li traje. No bilo je greota ne slikati auto ovako čist, pa makar i sa zimskim gumama. :)

Od kad je kod mene neka 3 meseca, prešao sam sa njim oko 6000 km, Bogu hvala bez ikakvih problema. Za to vreme sam mu izmenjao ulje u motoru i filter ulja, vazduha, filter kabine i svećice. Pošto mi je na trapu pozadi nešto malo lupkalo dok sam prelazio preko neravnina, iako sam sumnjao na zadnje amortizere ispostavilo se na kraju da su samo gumice balans štangle. U Srbiji su mi za to tražili 25 eura s tim da se čeka minimum 2 nedelje, za šta nisam imao vremena. Zbog toga sam to naručio u Suzukiju kada sam došao u Nemačku, i oba su koštala nepunih 15 eura. Zamenismo i to i ponovo se vozi malte ne kao nov auto. U planu je još da se kozmetički limarija dovede skoro do perfekcije, da se saniraju nekoliko sitnih ogrebotinica na zadnjem i prednjem braniku za koje moja žena kaže da ih samo ja vidim. :) Inače, ono što me je malko iznenadilo, pojavile su se veoma male ali ipak vidljive tačkice korozija na poklopcu prtljažnika iznad tablice. Ne bi trebalo da se pojavljuje s obzirom da auto još uvek nema 10 godina ali jbg, šta je tu je. I obavezno ću o istom poduhvatu skinuti tu ružnu crnu foliju sa gornjeg dela branika za čiju svrhu i smisao nisam siguran da uopšte postoji.  Od mehaničkih ulaganja, prilikom sledeće zamene ulja menjaću i prednje pločice jer malo cvile i to me nervira. Takođe će morati da se proveri da li je poterbno da se došteluju ventili.

Generalno, auto Bogu hvala bespogovorno služi. Vozi se skoro svaki dan. Što se potrošnje ulja tiče, za sada ako i postoji nije merljiva ali od zadnjeg servisa pređoh tek 3000 km tako da je rano da se o tome priče. Videću kada bude blizu sledećeg servisnog intervala. Potrošnja benzina sasvim OK za 2.4 motor. Prošlog meseca sam ga vozio samo i isključivo po gradu jedno 2 nedleje, i sve neke kratke relacije kreni stani, od minimum 3 do 10 km u cugu. Sa prosečnom brzinom od 22 km na sat je bord beležio 10,2 litara. Čim se izađe na otvoren put, to naravno drastično pada...

To je to za sada, bude li me služio, nećemo se još skoro rastajati....

IMG_20201106_1548233.jpg

IMG_20201106_1548349.jpg

IMG_20201106_1549470.jpg

IMG_20201107_1341398.jpg

IMG_20201107_1340280.jpg

IMG_20201107_1340427.jpg

IMG_20201106_1551121.jpg

Link to post
Share on other sites

Verovatno si u pravu, s tim da verujem da velika vecina drugih automobila nema tu zastitnu foliju na braniku, pa opet im nista ne fali i branici im nisu ultra izgrebani. To pod uslovom da se naravno u auto ne prevoz reeovno i konstantno nesto kabasto i tesko.

Svakako, probao sam da odlepim tu foliju ali cim sam skinuo 1 cm video sam da je taj lepak ispod uzegao na braniku i morace to nekom polirkom da se skida....

Link to post
Share on other sites
https://www.silux.rs/proizvodi/dodatna-oprema/auto-kozmetika/sredstva-za-odrzavanje-i-servisiranje/274792/sprej-za-uklanjanje-re-750-ml-513400
 
    Da li je to o čemu pričaš ova stvar? I ja imam na CRV-u iste takve tačkice na par mesta pa ako je to ovo za skidanje da uzmem i rešim problem?

Ne znam, drug je imao ti problema i išao je kod limara i kaže da je koristio nekakav sprej našpricao i ostavio par minuta da djeluje i onda oprao, ispolirao i bili kao novo.
E sad koji je sprej koristio to ne znam.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to post
Share on other sites

   Meni su nudili da skinu to u jednoj perionici ali za neverovatnih 150e... Delovalo mi nešto baš sumanuto mnogo pa sam odustao... i rešio da rešenje potražim sam. Mada iskreno to skoro nije ni vidljivo sem kad se baš približiš... i nema na mnogo mesta pa sam se taman sad setio toga i taman da rešim problem i kod sebe što se tiče tih tačkica....

Link to post
Share on other sites

   Čak sam pitao ljude sa limarije u "Delti" za mišljenje da li skidati te stvari i oni mi tada odgovoriše da može biti i rizično pošto se to zalepilo i da je pitanje koliko duboko je ušlo u lak pa ako se posle skidanja ošteti lak pitanje je šta će biti sa bojom posle nekog vremena tako da ni sam nisam pametan šta raditi i da li uopšte to dirati sem ako neko ima proveren recept kako se bezbedno uklanja. Mada vidim da na ovom proizvodu piše da je blagog dejstva i da nije agresivan...

Link to post
Share on other sites

Ako je došlo do tackaste korozije (zbog prethodnog mehaničkog oštećenja boje/laka), tada tamo gde se spolja vidi samo "tačka" (promera 1-2 mm), ispod laka vremenom bude korozija par puta većeg promera, čiji kvalitet (i dubina) raste progresivno. Lako je sa laka obrisati  taj sitni vidljivi  trag korozije (može to traljanjem da očisti i krpa napomena u malo motornog ulja), ali, bez da se reši stvarni problem, to je bez ikakvog praktičnog smisla na duže staze (osim kratkotrajnog vizuelnog efekta). A da li će čovek zaista da rešava problem korozije "kako Bog zapoveda" ili se samo bavi šminkom, stvar je ličnog izbora  :)

Link to post
Share on other sites

To je normalna pojava,mislim na kontaminaciju laka,narocito ako se kolima prolazi pored pruge,gvozdjare,gradilista a i prilikom samog kocenja sitni komadici vrelog celika se oslobadjaju u vazduh a neki od njih se zabodu u mekan lak i tu rdjaju

Ima gomila proizvoda za dekontaminaciju od sprejeva,gelova do gline

Na belom autu se najlakse vidi ali svaki auto to ima manje ili vise 

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...