Jump to content

registracija motocikla problem!


Recommended Posts

Pozdrav Svima. S obzirom da zivimo u Srbiji, sticajem nekih okolnosti, licno sam se uverio da u razlicitim delovima Nase Domovine, se isti Zakoni i Pravilnici ne tumace na isti nacin! Prilikom tel. zakazivanja teh. pregleda za motocikl, pitam sta je potrebno od dokumentacije za vrsenje istog. Motocikl kupljen nov u Srbiji, ja sam licno vlasnik, u registraciji je, ali je zbog produzenja iste neophodno prethodno uraditi t.p. Dobijem odgovor: saobracajna, polisa i moja l.k. Zakazem tehnicki i u dogovoren termin odem. Ljudi na t.p. odrade pregled i traze mi coc papir, koji ne posedujem?!? Ja koliko znam, taj papir je neophodan za vozila koja su iz uvoza, i da za vozila koja su kupljena nova u salonu u Srbiji - nije potreban. Na kraju te price, poniste mi odradjen tehnicki i kazu kad nabavim coc, i onda nece biti problema. Na drugom t.p.  (u drugom mestu) ispricam celu situaciju, i tamo mi traze racun o kupovini motocikla koji se mora priloziti na t. pregledu (koji je prilozen u dosjeu u p.s. prilikom prve registracije).

Sta da radim? Ko je u pravu? Kako da resim problem (da odradim tehnicki pregled i produzetak reg.), jer za koji dan istice registracija. 

Hvala unapred! Pozdrav!

Link to comment
Share on other sites

Hvala puno! To bi bilo odlicno, ali,

bice veca dara nego mera ako budem morao da motociklom idem iz Nisa za Bg samo da bih odradio famozni tehnicki (500 km puta (2 x 250 do naplatne rampe + po Bg-u) + dve putarine + 2 x po 2 ipo sata voznje) . 

Da je negde u Nisu, ili bar i u nekom susednom gradu.

Link to comment
Share on other sites

On 8/6/2020 at 12:02 PM, scandalli said:

traze mi coc papir, koji ne posedujem?!? Ja koliko znam, taj papir je neophodan za vozila koja su iz uvoza, i da za vozila koja su kupljena nova u salonu u Srbiji - nije potreban.

CoC je obavezan da se preda vlasniku sa prodajom u EU.

U Srbiji NIJE obavezan, ali ima situacija da drndaju, ali nemaju prava. CoC nema prava da traži ni policija, kod prve registracije, samo ABS.

Ja sam najviše zezanja imao sa južnim ispostavama u MUP, ali sa tehničkim ne.

Nažalost, od slučaja do slučaja.

Koji motor je u pitanju?

Imam utisak da nije neki poznat brend, pa žele da budu sigurni...

Link to comment
Share on other sites

Ma da, nije poznat brend ocigledno, jer ga na tehnickom gledaju cudno kao da nije za planete Zemlje!
Honda crf 250 l rally ("mala" africa twin). Kupljena u Srbiji nova (Honda Delta moto) pre dve godine. Fabricki model, u fabrickom stanju, bez ikakvih prepravki, niti bilo sta slicno...(prodavci na oglasima bi za takav primerak napisali "NOV NOV NOV!").

Za coc mogu da shvatim i da razumem da je obavezan za vozila iz uvoza. Ali ova je kupljena ovde. 

Sup nije problem, vec tehnicki.

Ako je tehnicki u Srbiji licenciran za rad, kako to da u svojoj bazi podataka nema navedeni model (star cak dve godine) pa mi trazi coc (ko ga je proizveo, gde i kada, tezina motocikla, kubikaza, snaga, maksimalna brzina (ovo je A kategorija, nije tomos automatic pa da je bitno da mu je max brzina 45 km /h......, )), i od kad se coc zove, citiram shefa tehnickog "certifikat of kofirti"? 

Pokazem mu kopiju racuna o kupovini, a iz kog se nedvosmisleno vidi da je kupljen nov u Srbiji (pib, maticni firme, gde je kupljen, ko je kupio, kada.... broj sasije, broj motora, boja, kubikaza godiste i sve ostale bitne generalije....)(original su trazili u sup-u prilikom prve reg. i stoji tamo), i dobijem njegov odgovor - citiram "to se falsifikuje" (aludirajuci na racun koji sam mu pokazao) i uopste pritom ne zeli da procita sta pise u tom racunu, i da uporedi podatke....

I kako to da imaju internet, a nisu sposobni da pretraze (izgooglaju) pomenuti model, pa nek uporedjuju koliko im volja da li je mozda rucni rad ili cista fabrika?

Coc koliko znam nema nijednu jedinu fotografiju, i kako ce onda na osnovu podataka iz coc-a da znaju da li je motocikl u fabrickom stanju ili ne?

Nije mi jasno kao onda mnogi u Srbiji registruju bez problema cafe racer, bobber, i ostale "custom" modele, cesto prepravljani do neprepoznatljivosti? Npr. Rezervoar rucni rad, izduv takodje, tockovi, sediste, celjusti kocnica, vesanje, signalizacija....Od nekoliko razlicitih motocikala (jedan deo od Suzukija, drugi od Yamahe, treci od Tomosa....) se napravi neko remek delo i to prolazi tehnicki glatko, i registruje se bez problema.

Zar mi treba "veza" za tehnicki? I koja je to "veza"?

Ili je resenje mozda da posetim neke novinare, urednike adekvatnih sredstava informisanja, inspekciju, ministarstvo....?

 

Link to comment
Share on other sites

Da, kod Novaka, u Duvanishte. Ljudi su brzi, azurni, znaju svoj posao, sve zavrseno za 15-tak min minuta! Svaka cast! Od dodatne dokumentacije sam prilozio kopiju fakture motocikla. Hvala na poverenju i saradnji i Ekipi Honda Delta Automoto i Gospodinu Dusanu iz prodaje! Sta reci, pravi profesionalci! Bili su strpljivi da cuju moj problem, zbog cega nisam mogao da uradim tehnicki. I bili u cudu vise nego ja. U roku od odmah sam dobio trazeni dokument, koji jeste dokaz da je vozilo kupljeno novo u Srbiji i da nije iz uvoza... 

Ok Drugari, u kojoj "sobi" se vrsi predstavljanje vozila?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...