Jump to content
Igor Novi Sad

Swift 1.3, 1998, problem sa ler gasom

Recommended Posts

Dobr dan svima,

Pre dve godine sam nasledio automobil iz naslova. Ide dobro i služi kao zmaj ali od kako sam pre par dana stavio nov akomulator ler gas radi na više obrtaja. Umesto na 900-1000, kada je auto zagrejan, kad god želim da se zaustavim auto na leru radi na 1500-1800 obrtaja i vraća se u normalu tek nakon što se zaustavim.

Dakle, vozim ga normalno, zagrejanog, i na semaforu ler gas se vraća u normalan rad tek nakon što se auto potpuno zaustavi, nakon otprilike tri sekunde. Stavljao sam ga na ler pri brzinama od 10 do 60 km/h i tada se motor vrti na pomenutih 1500-1800 obrtaja.

U čemu je problem i kako ga rešiti u Novom Sadu? Nisam iskusan mehaničar.

Hvala unapred.

Igor 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro vece, 

Malo ko ovde na forumu ima iskustva sa suzukijem pa ti ne moze bas iz prve ruke pomoci. Ako je kao sto pises, proveriti vakume, step motor ili kalibraciju klapne odraditi ukoliko je moguce na tom godistu i podrzava to. 

Posto si iz Ns-a, obrati se Trio motors-u, verujem da ti mogu resiti problem. 

https://triomotors.rs/kontakt

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/12/2020 at 5:08 PM, Igor Novi Sad said:

Dobr dan svima,

Pre dve godine sam nasledio automobil iz naslova. Ide dobro i služi kao zmaj ali od kako sam pre par dana stavio nov akomulator ler gas radi na više obrtaja. Umesto na 900-1000, kada je auto zagrejan, kad god želim da se zaustavim auto na leru radi na 1500-1800 obrtaja i vraća se u normalu tek nakon što se zaustavim.

Dakle, vozim ga normalno, zagrejanog, i na semaforu ler gas se vraća u normalan rad tek nakon što se auto potpuno zaustavi, nakon otprilike tri sekunde. Stavljao sam ga na ler pri brzinama od 10 do 60 km/h i tada se motor vrti na pomenutih 1500-1800 obrtaja.

U čemu je problem i kako ga rešiti u Novom Sadu? Nisam iskusan mehaničar.

Hvala unapred.

Igor 

Ja sam možda imao sličnu "pojavu" na suzuki vitari mk1, nakon "remonta karburatora" (menjane su neke vakuum membrane). Vozilo sam održavao u suzuki servisu "Musa Racing" u BG i nakon tog "remonta"  je motor imao sličnu tegobu, pa sam se požalio serviseru da motor i nakon otpuštanja gasa suviše dugo zadržava obrtaje. On je tada nešto podesio na drugačiji način i sve je posle (uglavnom) bilo normalno ( zadržavao je i dalje malo obrtaje, ali, kraće i manje iritantno).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...