Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Stigao CBR kuci. Osecaj posle prve voznje - neopisivo!

To je to...

Nekoliko utisaka posle par stotina km voznje: - motor zver, ima sigurno + 200hp, nesto mu je radjeno plus izduv; - ubrzanje bolest. Pre neki dan ga probam u prvoj i doteram do cca 150km/h, i

Posted Images

On 10/7/2019 at 11:24 PM, sale vti said:

Mogao si ganparkirati i u civica koliko si prisao:grin:

Sasrecom!

Ma cuti, i pored ovog pribijanja zauzeo sam jos jedno parking mesto iako placam samo jedno. Inace, motor je the beast - ja se malo opustio i dao gas u trecoj brzini i..bacim pogled na brzinomer kad ono idem 200 :shock:

Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, TRIO_driver said:

Ja nemam tih problema, sa Saletovom Hondom izgledam kao da sam detetu ukrao motorić iz luna parka..

Mada, kako ste me navukli za Accorda, možda dođe vreme i da ja na nešto sednem...mislim motor..:blesplez

Mogu misliti kakva je navlakuša...

Vecu navlakusu nisam doziveo u svom zivotu, cak gora od novca, sexa itd. Haha.

Ja kada sam kupio i seo na CB500 mislio sam da je to ludilo kako ide i da cu voziti bar 2-3 godine, a kada probas jaci CBR odmah si pecen.

Ima Zile za tebe gabaritnijih motora, nista se ne brini. Samo treba naci vremena da se ovo vozi.

Link to post
Share on other sites

Nekoliko utisaka posle par stotina km voznje:

- motor zver, ima sigurno + 200hp, nesto mu je radjeno plus izduv;

- ubrzanje bolest. Pre neki dan ga probam u prvoj i doteram do cca 150km/h, i prolazim pored policije koja snima haha. Mahnem im kao izvinjenje i oni isto odgovore. :). I to je bilo na otprilike 10k obrtaja. Nijednom do sada nisam doterao do blokade;

- jako udoban i povozan imajuci u vidu da je RR. Cak mi deluje laksi za obaranje i savladavanje krivina od 500-tke;

- neko je ranije spominjao da cu morati da pijem neke lekove itd. Moram reci da je to preterivanje. Naime, jeste da je naporniji za voznju od naked-a, opterecenje na ruke, ramena i zglobove je veliko i zadnji deo vrata zna da boli posle duze voznje, ali nije bas da umires na njemu. Ok, npr. Sale spuca u cugu 400km, ja posle 150km sam mrtav, ali ima i do moje konstitucije i fizicke spremnosti. Dakle, nije lagan za voznju ali daleko bilo i da zahteva “steroide”;

- osecaj u voznji i stabilnost su fenomenalni. Kocenje isto. Nalet snage izaziva osmeh i resava sve psihosomatske probleme;

-  usled vetrobrana, udar vetra se mnogo manje oseca nego na naked-u i samim tim dostigao max brzinu od 210km/h do sada. To je vec jako brzo i samo kratko ga drzim i smanjujem odmah. Oprez i pamet u glavu u svakoj sekundi voznje.

Link to post
Share on other sites

Bilo bi mnogo lepo kad bi motori tek tako imali 200+ ks :D

"Cak mi deluje laksi za obaranje i savladavanje krivina od 500-tke"  -- da li si ozbiljan :) pa za to je napravljen, kakva 500-tka, ne zezaj bre, nije ona reper ni za sta a posebno ne za krivinu hahahaha 

Samo duga svetla obavezno i pun gas :D

Link to post
Share on other sites
15 hours ago, veljaBandit said:

Bilo bi mnogo lepo kad bi motori tek tako imali 200+ ks :D

"Cak mi deluje laksi za obaranje i savladavanje krivina od 500-tke"  -- da li si ozbiljan :) pa za to je napravljen, kakva 500-tka, ne zezaj bre, nije ona reper ni za sta a posebno ne za krivinu hahahaha 

Samo duga svetla obavezno i pun gas :D

Velja, iskusan moto lisac.

Nisam se dobro izrazio - mislio sam da 1000rka iako deluje glomazno i tesko, lako se obara i povoznija je od 500tke koja je bila kao bicikl lagan za manervisanje.

Za snagu: probaces motor pa sam proceni ;-)

Link to post
Share on other sites

Gledao sam dosta klipova od ovog lika i svidja mi se. Pre kupovine motora uopste nisam bio svestan koliko nauke je umesano u motorcikle, njihovu izradu i voznju. Odnos centrifugalne sile, centripetalne sile i g-sile i kako polozajem tela i tezinom svog tela optimizijes sve to je osnova obaranja u krivinama i counter- . 
Ipak, sve se u praksi svodi na vezbanje i sticanje iskustva tj. osecaja. Imam jednog poznanika koji vozi super sport motore vec dve decenije, i pitam ja ga nesto za counter-steering a on meni odgovara “a sta je to” :valjanje

Link to post
Share on other sites

Momci, do kraja ove sezone cu nositi postojecu kacigu, srednja klasa po mojoj proceni.

Ipak, za sledecu sezonu kupujem novu pa mi treba par saveta iskusnijih: koji brend preferirate i sta je po vama top klasa? Necu stedeti na kacigi, tako da budzet nije problem.

Bitno mi je da kaciga bude lagana, jer ova sada mi se cini teskom, i ova Veljina karbonska mi je dala ideju da obavezno bude od tog materijala. Poslednje bitno je da, ako je moguce, nego bude bucna.

Link to post
Share on other sites
  • Vedran locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...