Jump to content

Direktorski ženomobil - Accord CU Modulo


Recommended Posts

Samo sam dao nalog mojima da to urade.

😁

 

Ja sam pobornik bought not built.

Nemam vremena sam da to radim, jer sam fokusiran da radim ono sto najbolje znam, zaradim novac i potrosim da to urade oni kojima je to fokus i mirna Backa. 😀

Mislim da nije skidan branik, ali moram proveriti.

@Heinz sto ljudi, sto cudi, dvesta sisa, zivot bi bio dosadan da svi radimo i mislimo isto. Da imam vise vremena, iz zajebancije bi napakovao neku buljavu u ricer fazonu da nam ne bude dosadno od silnih NAVAK ready style race ready Type R.. 🤣😛😛

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, TRIO_driver said:

Samo sam dao nalog mojima da to urade.

😁

 

Ja sam pobornik bought not built.

Nemam vremena sam da to radim, jer sam fokusiran da radim ono sto najbolje znam, zaradim novac i potrosim da to urade oni kojima je to fokus i mirna Backa. 😀

Mislim da nije skidan branik, ali moram proveriti.

@Heinz sto ljudi, sto cudi, dvesta sisa, zivot bi bio dosadan da svi radimo i mislimo isto. Da imam vise vremena, iz zajebancije bi napakovao neku buljavu u ricer fazonu da nam ne bude dosadno od silnih NAVAK ready style race ready Type R.. 🤣😛😛

 

Screenshot_20200210-235344_Instagram.jpg.089667e55f48b3d5242203d05a42e4f6.jpg

 

,🤣

Link to comment
Share on other sites

Na ovaj obim poslovanja, nema više prostora kreativnosti, samo organizacija korporacija..

Tek sada posle 2013. ima momenata da ponovo počinjem da se igram posla (ali sad je firma skoro 100% nego tada, i u prometu, ljudima, itd, deca su mi isto već porasla..), pa da onda razmišljam o tome..

Imam plan kako da to uradim, da je posao jedno, a uživanje drugo, ali treba još par godina najmanje da se kockice poslože.

BTW, ježim se na ono gazda, jer nemam ja kerove i konje već zaposlene, mom egu ništa ne znači ta titula. Ja sam trenutno izvršni direktor (za zaposlene poslodavac) i vlasnik kapitala, što ne znači da se te dve funkcije neće razdvojiti u budućnosti.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vanredno stanje..

Radimo, ali pod specijalnim merama, i kad već nije standardna navala, pukao mi je film, treba nam izduvni ventil da ne pričamo o Korona virusu, i lepo ajde da se igramo pred kraj radnog vremena malo..

Lepo vreme došlo, zimske gume i felne idu u štek, a šta staviti, pitanje je sad..

Igrali smo se raznih opcija, ali na kraju je prelomilo:

Lenso 7.5j x 17" ET40, sa distancima i 225/50/17 ya everyday ride. Boja je podložna promeni, kad dođe vreme za to.

Kosei K3 7.5j x 18" ET38 sa distancima i roadslik 225/40/18 gumama za skupove. Boja je savršena..

Ostale kombinacije (polirani rub 10j x 17" i crne 9.0j x 17 ne pašu, preširoko..)

Mene nije drmuo korona virus, već Feki virus.. 😆

1.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

Link to comment
Share on other sites

Veoma mi se dopada način na koji čuvate prag/sajtnu od oštećenja pri podizanju vozila na dizalicu. Još nisam uočio da neko postavi tako dugačku "dasku" izmedju "stope" i kola i na taj način minimizira pritisak na kola i smanji rizik bilo kakvog oštećenja. Pohvalno. Kamo sreće da svi primenuju slične mere zaštite. Ako nije tajna, koja je vrsta drveta u pitanju? Mislim, koliko je mekano? Hrastovina, bukovina ... ?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, biciklista said:

Veoma mi se dopada način na koji čuvate prag/sajtnu od oštećenja pri podizanju vozila na dizalicu. Još nisam uočio da neko postavi tako dugačku "dasku" izmedju "stope" i kola i na taj način minimizira pritisak na kola i smanji rizik bilo kakvog oštećenja. Pohvalno. Kamo sreće da svi primenuju slične mere zaštite. Ako nije tajna, koja je vrsta drveta u pitanju? Mislim, koliko je mekano? Hrastovina, bukovina ... ?

Idu specijalne gumene stope, bas za dizalice.

Drvo se koristi za fosne i za dodatke kod menjaca recimo.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, biciklista said:

Veoma mi se dopada način na koji čuvate prag/sajtnu od oštećenja pri podizanju vozila na dizalicu. Još nisam uočio da neko postavi tako dugačku "dasku" izmedju "stope" i kola i na taj način minimizira pritisak na kola i smanji rizik bilo kakvog oštećenja. Pohvalno. Kamo sreće da svi primenuju slične mere zaštite. Ako nije tajna, koja je vrsta drveta u pitanju? Mislim, koliko je mekano? Hrastovina, bukovina ... ?

@TRIO_driver ne znam zasto si skroman? Na osnovu Janka skale i raspolozivosti drvne sirovine, ljudi iz Trio motorsa su izabrali topolu koja zavrsava posao prenosenja tezine na vecu povrsinu a istovremeno miluju i ne ostecuju zastitnu masu patosa.

Link to comment
Share on other sites

TRIO driver

Tek sada vidim da sam slepac :) Izvini. Nisam prethodno u startu bio uočio da je ona "daska" od metala, tj. deo same dizalice i da je dizalica "ukopana" u podlogu. Zbunila ne ona siva farba na trećoj slici odozgo ( koja nije u celosti pokrila "dasku" ). 

Hvala svakako što si mi omogućio da "progledam".

Link to comment
Share on other sites

One crne su skroz nestale, ne vide se uopšte. I na tu boju auta, ili srebrne ili poliranje felne ili gunmetal. 

Стопиле су се на слици јер експозиција приликом сликања није била добра. На слици се не види, али уживо је вероватно друга прича, али и слажем се да му пре лежи нека сива или ганметал, чак размишљам и ја моје црне да пребацим у ган.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...