Jump to content

Direktorski ženomobil - Accord CU Modulo


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Ok, prošlo je 2000 km od kupovine, vreme je za neku rekapitulaciju.

Auto preregistrovan na mene, full kasko standard, vozi ga i žena i ja poprilično.

Potrošnja bez da gledam, da se stiskam, ovo ono, 10-12 litara.

Oduševljen sam autom, jer K24 nepoderiv, u made in Japan Hondi koja ima 96k km na satu, ovim tempom vožnje, znači da ću barijeru od 200k km dostići za jedno 10 godina. Do tada, trouble free vožnja.

Udoban, leži odlično, ima mesta napred top, nazad taman za decu (kad porastu, menjaćemo ga za neki SUV).

Tiho radi, odmara u vožnji, a kad zatreba da se poprangija, klackalice na volanu završe posao. Jako volim što je stari automatik, znači redovno održavanje i nema glavobolje, ne patim od munjevitog odziva na gas.

Ono što mi se jako sviđa jeste što je prekrcan opremom, ima doslovno sve što treba, od grejača sedišta do memorije sedišta.

Rale ga je već poprilično unapredio, tako da meni ostaju samo detalji da bi ga dodatno estetski oplemenio i modernizovao.

Ono što je sigurno - nikakve mehaničke modifikacije neće biti (ništa remap, turbo, kompresor, aždaje u gepeku=.

Estetika:

- bočni pragovi (Modulo, Type S, itd), videćemo

- gornji kačketić (da ne budem najgori od ostale CU bratije sa foruma)

- felne za letnji setup: jedna opcija je Kosei K3 7.5 x18" sa distancerima (igraćemo se na zimu, samo da pustim opremu za vulkaniziranje u rad), druga opcija je Lenso 9.0 x 17" crne bez distancera.

- parking kamera i kompletan prednji interfejs (da li maska i 2DIN navigacija), ili kompletan Android tablet zamena, videćemo.

I to bi bilo to.

Dobijem pouzdan auto koji ide uz moj karakter, osvežim ga sa novim tehnologijama i kamerom u rikverc (parking senzori su kul, ali svi ostali Dmax koje vozim imaju kamere, tako da sam se baš navikao), i estetski izgleda sportska limuzina u fullu.

 

Sve u svemu, prezadovoljan sam autom, i bolje je nego što sam očekivao, mnogo bolje..

Čak i kad dođe do 200k km, pitanje da li da je prodajem ili ostavim u firmi da se koristi kao službeno..

I za kraj, gledam nešto svoj FB profil, i naletim na album koji sam okačio pre DESET GODINA, što bi se reklo: ko čeka, taj dočeka.. :cool:

FB.png

Link to comment
Share on other sites

Ovo je nešto što bi već sad došlo u obzir (kao zamena za Accorda), ali idemo ka tome da zaslužimo stepenicu više - LS.

Ako bude istina što najavljuju za olakšice, hybrid će mi biti jako interesantan, sa svim prednostima benzina i velike zapremine (plus manja potrošnja).

Ne ide Accord nigde.. 8-)

viber_image_2019-11-11_14-05-14.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 11/11/2019 at 2:28 PM, TRIO_driver said:

Ovo je nešto što bi već sad došlo u obzir (kao zamena za Accorda), ali idemo ka tome da zaslužimo stepenicu više - LS.

Ako bude istina što najavljuju za olakšice, hybrid će mi biti jako interesantan, sa svim prednostima benzina i velike zapremine (plus manja potrošnja).

Ne ide Accord nigde.. 8-)

viber_image_2019-11-11_14-05-14.jpg

Eto, čuo si, verujem, jutros vesti, o subvencijama ( koje je Trivan najavljivao još prošlog proleća )

"Saopšteno je i da je na sastanku dogovoreno odobravanje subvencija za kupovinu elektro i hibridnih vozila i u tom kontekstu postavljanje brzih elektro-punjača na ključnim mestima putnih koridora."

 
Link to comment
Share on other sites

Ja sam za tu najavu subvencija čuo baš u salonu Toyote polovinom proleća, a onda sam na netu našao i niz prethodnih tekstova iz aprila, kao ovaj: https://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ekonomija/aktuelno.239.html:789108-Podsticaji-kupcima-eko-vozila-od-2020.

Par puta sam se kasnije bio u Toyoti (čekajući da se pojavi "prava" ), a, kada sam ih jesenas i to upitao, nisu imali novog glasa oko subvencija. Na to su samo odmahivali rukom, ali, ono čemu su se oni najviše nadali, bilo je ukidanje onog posebnog poreza na registraciju, jer je bilo očito da je aktuelni RAV hibrid gadno time pogodjen, a da ni onaj običan ( sa 2,0 ) nije baš nešto tražen. Bio sam jednom prisutan komičnom pokušaju prodavaca da ubede jednog vlasnika (prethodnog) RAV dizela da ga zameni staro za novo, za benzinca. Čovek ne da ih je sve u kompletu "napušio", nego, nije bilo prijatno slušati ... Meni se kao ideja jedno vreme dopadao njihov 2,0 hibrid kao vrsta pogona (iako ne podnosim zvuk CVT-a), ali, nisu mogle da mi se kod Toyote slože ostale nužne kockice. Drago mi je ako će nekome ove subvencije eventualno zaista pomoći da povoljnije pribavi ono što želi. Iako verujem da kod nekih nikakve realne (ili, bar ne značajne) uštede za kupca neće biti.

Link to comment
Share on other sites

Zato sto se cekalo da Mihajlovicka primi Lukica, direktora Toyote na sastanak da kao strucno lice pojasni prednosti i mane hybrida.

Toyota ce uzwti glavni kajmak ovaj put, meni je drago da se proda vise azijata nego nemackih kola, a Toyota ima toliku traznju da su u problemu da sve ispostuju.

I taj kupac starog Rav4 ce doci na svoje, Toyota ima vernu klijentelu, a dizeli su proslost nazalost..

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, TRIO_driver said:

Zato sto se cekalo da Mihajlovicka primi Lukica, direktora Toyote na sastanak da kao strucno lice pojasni prednosti i mane hybrida.

Toyota ce uzwti glavni kajmak ovaj put, meni je drago da se proda vise azijata nego nemackih kola, a Toyota ima toliku traznju da su u problemu da sve ispostuju.

I taj kupac starog Rav4 ce doci na svoje, Toyota ima vernu klijentelu, a dizeli su proslost nazalost..

Ne bih da zagadim temu, da odemo off topic, ali, vezano za to što si napisao ( „Toyota ce uzeti glavni kajmak ovaj put“ ), ja se slažem, ali, samo zato jer će subvencije, formalno namenjene kupcima (od kojih bi ekonomski benefit u najvećoj meri trebalo da imaju kupci ), barem kada je u pitanju Toyota u Srbiji, ekonomski sebi „uzeti“ uvoznik Toyote, a ne kupci Toyote. Toyota Srbija je u medjuvremenu ukinula popuste koje je davala na hibrdide (npr, na karavan corollu SOL sa 1,8 ili 2,0 hibidom su „davali popust“ 3.400 ), a i „malo“ digla cene i hibrida (kako kojem, pa i do 2.000 ). Sada nemaš ranije popuste, a imaš i više cene (mogu da ovde zelepim sliku jednog cenovnika iz 2019, a sadašnji ima na sajtu). Zbir te dve ( za kupca negativne ) „promene“ će ti verovatno biti u nivou subvencije. I šta je kupac dobio? „Onu stvar“. „Sa subvencijom“ za kupca „cena za plaćanje“ će da bude ista ili bitno slična kao ranije „bez subvencije“. Umesto u džep srpskog kupca hibrdine toyote, subvencija će da se „reflektuje“ u džepu uvoznika i dilera Toyote. Barem kada su Toyote u pitanju. Jer, nisu svi brendovi u Srbiji uradili to što je kod nas preko svog uvoznika uradila Toyota. Da li je Delta u medjuvremenu digla cene hibridnih ili običnih hondi? Civica FL ? Koliko znam – nije (neka me ispravi neko ako grešim). Tako da mislim da je država loše odigrala to sa subvencijama. Bilo je nužno da smisle mehanizam da benefit subvencije zaista ode kupcu.

Ako je bilo suviše off topic, uz moje izvinjenje tada, molim administratore da sve ovo moje brišu.

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, kolombaja said:

Zalepi te cenovnike što da ne. Doduše tema je skroz pogrešna za to.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 

Aktuelni cenovnik corolle HB i karavan:

https://www.toyotaadria.com/rs/pdf/cenovnik_vozila/corolla_hb_ts.pdf

Na slikama je jedna od verzija štampanog cenovnika (iz salona) sa kraja 2019. godine. Onaj cenovnik gde postoje i upisi rukom (prodavca), to je cenovnik za karavan 

Pa usporedite koliko je ranije koštao kupca, recimo, hibrid karavan SOL sa 1,8 ili 2,0, a koliko je danas. Od buduće subvencije se kupac hibrid Toyote posle ukidanja ranijih popusta i dizanja cena neće ovajditi.

IMG_20200124_113026 (1).jpg

IMG_20200124_114340.jpg

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, kolombaja said:

Zalepi te cenovnike što da ne. Doduše tema je skroz pogrešna za to.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 

Opušteno, kad sam znao da neplanirano zakuvam za švajcarski asfalt, red je da dam malo prostora i kod mene za offtopic teme.. 🤣

Kod nas još nemaju bonusi nikakvi za firme za elektro i hybridna vozila, inače bi toga bilo još više.

N1 varijante su razvalile tržište službenih kola (ne računam Škodu Octaviu 1.6 TDI)..😊

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dodatno osiguranje za zeninu voznju, Saletove LED trakice namontirane + redovan servis na 100.000 km (klasika + iridijumske svecice).

Ostalo sve top stanje.

Uskoro cemo se igrati, za sada se samo vozimo.

I dalje antistres terapija, savrsena direktorska limuzina..

Maznuo sam mu i novi privezak za rezervni kljuc, grehota da se baci.. 😁

20200208_145350.jpg

20200208_145358.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...