Jump to content

My new ride 3 - Honda CB1000R


Recommended Posts

Odlican CB. Retko ih ima kod nas. Znam da nisi klinac, ali s'obzirom da si pocetnik, polako.

Sifter ti ne treba. Vizir samo ako planiras na duze ture. Za lokal ti ne treba.

Prvo i osnovno, dobra oprema. Kaciga, jakna, pantalone, rukavice i cizme.

Pamet u glavu i puno bezbednih kilometara.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Drustvo, nije nas bilo dugo u ovoj temi, pa da se napise koja, red je.

Lm, sa pocetka teme znate da je motor kupljen a dozvole bez, i to je iako posedujem B kategoriju i iako je potrebno da se izvoza samo 20 casova tk 10 dvocasova trajalo nesto vise od 6 meseci. Dakle od momenta uplate za testove do izlaska na polaganje proslo je 48 dana, ravno 35 dana je proslo dok su se casovi izvozali i tacno tri meseca do izlaska na polaganje voznje. Dakle katastrofa.Sreca pa je i teorijski i prakticni deo prosao iz prve.  Ovo sam napisao za one koji eventualno nemaju polozeno a zele to kad tad, neka krenu na vreme da ne grickaju nokte celo leto kao ja. 

A sad lepsi deo. Pocetkom oktobra zavrseno polaganje i papirologija, i do pre nekih desetak  dana ubijeno blizu 2000km sto po lokalu sto po magistrali. Jedna nova ljubav, jedno novo iskustvo, jedna nova zavisnost, jebeno. Sa odabirom motora sam prezadovoljan, odgovara mi u svakom smislu, te ako bude sluzio, ostaje na adresi neki duzi period. U ato skoli vozena yamaha mt, honda integra, honda nc700 i jos neka jamahica koja nije vredna pomena. 

U medjuvremenu dok je trajalo i trajalo polaganje malo se citalo, ucilo, gledalo i sl posto se ulazi u neki novi svet te je veoma vazna dobra pripremljenost. Kupljen stender, posto jbg ne mogu koristiti od komsije jer je kod mene mono viljuska. Honda ptfe chain libricant za lanac, honda oem10w30 ulje. Pocetkom voznje je malo yeyao accu ali da kucnem u drvo refreshovao se posle par voznji, jbga dugo je stajao em je oem u njemu jos. Sl sezone ako zatreba menjamo.

Uz motor je od aftermarket delova dosao tankbag, scorpion loncic, karbon zastita donjeg dela kao i katalizatora, drzac za tablicu i zadnji migavci, kao i stitnici od padova, sto je ugrubo oko somica, te mi je drago sto je predhodni vlasnik sve to montirao te pozdravljam matorog svajcarca. :)))

Vozljivost, ponasanje motora,  kocnice rad i ostalo je na nivou i nemam reci. Treba dosta vezbe i dosta kilometara da bi se opustilo valjano. Situacija u saobracaju nije bilo ozbiljnijih ili rizicnih jer ne dopustim da dodje dotle. Isto tako da napomenem da koliko su vozaci automobila krivi za obaranje motorista toliko su i sami motoristi krivi za istu stvar. Najvece greske su sto motoristi prave svoje putanje izmedju vozila na auto putu a isto tako i magistralnom te sam prisustvovao bar na 10mesta mogucim padovima likova koji se loze i cepaju cik cak kao da svi stoje. To znam da necu sebi dopustiti nikada i drago mi je zbog toga. Ono sto mi nije drago je sto ima dosta lozana sa kolima koji oce sa semafora da se poganjaju, e tu vec ne moze da se zazmuri:grin: Jebeno je kretati sa semafora agresivnije jer zebra ume tako lepo da baci guzicu da to nema nigde, ali osecaj je predobar kad se strese ceo motor kad uhvati asfalt, ovi sto voze motorcice vrv znaju sta pisem. i

Od opreme uzeta kaciga, jakna, rukavice, pojas i obuca. I bez svega nabrojanog ne sedam na motor. Sem obuce gde su patike kroz grad... shoei gt air kaciga, ostalo modeka. Pantalone jos nisam jer nisam nasao odgovarajuce. 

Ima dosta toga sto sam izostavio vrv, ali pisacemo preko zime, motor spakovan do aprila. I par slicica za album

20180801_150244.jpg.3405cb553ffe2fd41263d06bf7db925b.jpg20180815_091929.jpg.edaa63045691bf1f8b694a151dd6bd69.jpg20180815_092626.jpg.3bd6ee4c8132abc93ccd56d48b42ed26.jpg20180825_175205.jpg.2dc1368b077796cc20c9123a9b61991a.jpg20180827_205053.jpg.97f1e5b4ab68e9242b5ab45207338280.jpg20180827_205153.jpg.b7192494a5653058165a68bb077b41fa.jpg20181013_160704.jpg.f4d0622be22225af058a782316c60f42.jpg20180829_233656.jpg.b29a87123e436d4c055f625a0a7f9a19.jpg20181013_173205.jpg.391b49d3c50b5b082522af85c8cc6bcb.jpg

20181004_123701.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lepo, sa srećom, i da što duže budeš u onoj drugoj kategoriji! 

Lično, motor po gradu je veliko zlo. Ne zbog motociklista već zbog drugih učesnika. Već deset godina kako nisam seo na motor da se vozim po gradu. U sat vremena tri puta da izgubim glavu zbog tuđe bahatosti. Neka hvala. Van grada, super, ali ovo po gradu je ruski rulet. 

Puno bezbrižnih km ti želim! ;-)

Link to comment
Share on other sites

Ne pretice se ni na punoj liniji ali kad je tu traktor,radna masina i sl., dozvoljeno je obilazenje.

U pitanju su vozaci koji gledaju vrh svoje haube i 3m ispred i nista vise od toga.

o tim situacijama je rec.

to da ces sa malo vise staza voziti preko gazele, brankovog i sl., u koloni i da se neces provlaciti izmedju kola.... vazi....

Link to comment
Share on other sites

Genijalno.

Lepa mašina! Nikad nisam voleo naked motore, uvek sam se ložio samo na enduro dok nisam krenuo na časove i polagao na Fazeru, ~100 ks na 200kg :)
Taj reski zvuk 4cyl kad ga zavrneš, stvarno donosi samo lepe osećaje.
Krenuo i ja letos sa časovima, ali položio poslednjih lepih dana oktobra. Velika je gužva jer nema dovoljno policajaca za polaganje.

Baš ti zavidim :D

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Ji 4Tze said:

Genijalno.

Lepa mašina! Nikad nisam voleo naked motore, uvek sam se ložio samo na enduro dok nisam krenuo na časove i polagao na Fazeru, ~100 ks na 200kg :)
Taj reski zvuk 4cyl kad ga zavrneš, stvarno donosi samo lepe osećaje.
Krenuo i ja letos sa časovima, ali položio poslednjih lepih dana oktobra. Velika je gužva jer nema dovoljno policajaca za polaganje.

Baš ti zavidim :D

Sad vidite zasto nisam bio odusevljen ubrzanjem ATS-a kada sam ga kupio :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...