AZTECY Posted December 29, 2016 Report Share Posted December 29, 2016 Postovani, nekoliko puta sam Vas pitao za savet i uvek mi je dobrodosao. Sad sam opet u jednoj dilemi, a s obzirom na to da se po forumima svasta pise, najcesce iz ruke polupismenih "mehanicara", hteo bih da mi Vi, kolko se u mogucnosti, da me malo posavetujete. Radi se o tome da trebam kupiti auto, monovolumen ili karavan. Godinama vozim japance (tacnije Honde) i nemam nikakvih iskustva s francuzima. Dilema je izmedju Peugeot 307 sw 2.0 il 1.6 hdi 66kw i Toyota corolla verso d4d. Obe godiste 2002-2005. Kakve su kao auta, kvalitet, mane, troskove odrzavanja... puno pozdrava Dr. AZTECY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Posted December 29, 2016 Report Share Posted December 29, 2016 Toyota bez razmisljanja, osim ako nije velika razlika u ceni u odnosu na Peugeot. Ako se vec gleda Peugeot, onda 2.0 66kw, jer on nema problema sa diznama i nema plivajuci zamajac. 1.6hdi od 66kw koliko znam nema u karavanu, vec samo u obicnom. Ako gresim neka me neko ispravi. I taj 1.6hdi bilo od 66 ili 80kw ima plivajuci zamajac. U svakom slucaju ja bih bezao od francuske nepouzdanosti, iako taj 307 jos i nije tako los koliko ima losih modela. Obavezna provera dizni, turbine, plivajuceg zamajca, Fap filtera pre kupovine bilo kod modernijeg dizela starijeg od 4 godine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AK47 Posted December 29, 2016 Report Share Posted December 29, 2016 Tojota naravno!!! imao sam toyotu korolu 2002god, 2.0 d4d, 66kw i mogu samo da kazem da je to auto bez mane. A imao sam i peugeot 307 2002god, 2.0hdi. Kvarovi se nizu jedan za drugim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkokarate Posted December 30, 2016 Report Share Posted December 30, 2016 Pravo pitanje u klubu ljubitelja japanskih vozila. Ako ti neko preporuci peugeot vs toyota, placam pice! Pitaj u fan klubu peugeot. AK47 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hundreder Posted December 30, 2016 Report Share Posted December 30, 2016 Pazi se kvacila (zamajca) i dizni kod toyotinih D4D. Kvacilo zamajac oko 800+e, a dizne oko 300, 400e komad! Denso dizne. I jako ces tesko uraditi eventualnu reparaciju. 2.0 od 90ks misim da nema plivajuci. Ne znam koje motore imaju te tvoje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AK47 Posted December 30, 2016 Report Share Posted December 30, 2016 2 hours ago, hundreder said: Pazi se kvacila (zamajca) i dizni kod toyotinih D4D. Kvacilo zamajac oko 800+e, a dizne oko 300, 400e komad! Denso dizne. I jako ces tesko uraditi eventualnu reparaciju. 2.0 od 90ks misim da nema plivajuci. Ne znam koje motore imaju te tvoje. 90ks nema plivajući. Auto je bio u porodici 5-6 godina od 160k km do 260k km i bukvalno bez kvarova osim redovnog održavanja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jocak90 Posted January 2, 2017 Report Share Posted January 2, 2017 Svaki dizel ima neku bolest kod nas sto se tice goriva. Ja sam u Hdi doduse 80kw za 5 godina utukao 5000e samo na popravke. Fino je to sve ali kvar za kvarom ide. Svaki mesec nesto novo po 100-150e. Kad sve sredis budes miran jedno vreme i onda opet krene u krug... 1.6 sa 90konja nema plivajuci. I ima mnogo jeftinije delove za odrzavanje i kazu da nema neke velike razlike u snazi izmedju njega i ovog 110.. Kod njih sto vise opreme vise delova za popravke :D. Sa diznama(bosch) i tim cudima nisam nikad imao problema kod mene je bio od 90k do 230k... Al zato zamenio plivajuci na nekih 100k i poceo je malo da se cuje na 220k i onda je otisao na dobos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bandic Posted January 3, 2017 Report Share Posted January 3, 2017 Ali si ga i kidao... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jocak90 Posted January 3, 2017 Report Share Posted January 3, 2017 Pa dobro nije da nisam ali opet :D. Sve u svemu izbegao bi ja to :D. Pre bi uzeo neki jtd, mnogo izdrzljiviji motor nego hdi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bandic Posted January 3, 2017 Report Share Posted January 3, 2017 To stoji...i prgaviji. jocak90 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naliM Posted January 3, 2017 Report Share Posted January 3, 2017 Rođeni burazer tera 307 i ja ga ne bi vozio džabe da mi ga daju. Kao što neko reče, kvar za kvarom... jocak90 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkokarate Posted January 3, 2017 Report Share Posted January 3, 2017 Hdi 2,o je sjajan motor, verovatno medju najboljim u svojoj klasi. Tu je peugeot napravio sjajan posao. Vozio sam pre honde citroen xsaru sa 2,0 90 ks i iskustvo je fenomenalno, fleksibilnost, potrosnja, pouzdanost. Vrlo malo ovih motora je otvarano,osim kod dileja koje nisu sipali ulje. Od zamene do zamene na 10k nema dosipanja ulja.Sad je kod cerke i na 250k je kao nov. Taksisti ga kidaju do 500k bez problema. E sad ostale prednosti peugeot i citroen u odnosu na samuraje su opste poznate. Kod honde se malo sta kvari, kod citroena, koji je uzgred dobar auto, malo malo pa nesto. Podizaci, brzinomer, senzori, lezajevi, trap i ostale gluposti. Motor je daleko iznad klase ostalih stvari u citroenu i peugeot, pa ko voli nek izvoli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jocak90 Posted January 3, 2017 Report Share Posted January 3, 2017 Ne mogu da kazem da je los auto. Ja sam se sa ovim mojim fino navozao nikad nije stao negde da je izdao. Ali Mnogo para jede to je poenta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkokarate Posted January 3, 2017 Report Share Posted January 3, 2017 Motor ne, ostalo onako. Reno je tu sampion troska. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jocak90 Posted January 3, 2017 Report Share Posted January 3, 2017 Realno svaki auto ima troskove... Samo je pitanje koji ce imati manje koji vise. Mozda ubode primerak na koji nece uloziti ni dinara... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ljbs Posted January 6, 2017 Report Share Posted January 6, 2017 2.0hdi su odlicni motori sto se tice pouzdanosti, vozio c4 grand picaso, auto od devojke, savrsenstvo za putovanje, 2000km se ne oseti u njemu, ali sam zato strepeo kada treba da krenemo na put od 200km, da li ce da udje u safe mode ili ce mozda u potpunosti da stane. Bas kao sto je rekao darko, sve ostalo samo crkava jedno za drugim, elektronika, trapovi, pogotovo vazdusno vesanje, robotizovani menjac. darkokarate 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.