Jump to content

HCS Track Day 30. April 2016 - Ada Huja


Vedran

Recommended Posts

Dobro, touge bi bio mogao biti vise slag na tortu. Znam, najlakse sa strane navijati, ali nakon cbc svi su se zakljucali u svoje dvoriste, a situacija u zemlji sve teza, pa je po meni neko udruzivanje klubova za pojwdini event super stvar. Pogotovo sto se ljudi medjusobno druze, ili kao Velja sede na dve stolice :)

Link to comment
Share on other sites

@shone:" Aleksa i Boki bacaju sidro u krivini"...

Smejem se vec 10min ludaku hahahahahahahah

 

Hhahahahahah :D

 

Sad gledam moje vreme iz 2013, sa ep2 i 110 konja, 54.7, i imam snimak voznje, tada sam prolazio preko nosa svaku krivinu. Ovog puta sam se trudio da prodjem sto je moguce bolje bez nosiranja. Zadnji deo ce uskoro dole, sta je konkretno trebalo bolje da radim? kasnije kocim? Putanju sam omasio na jednoj krivini koliko vidim sa snimka

Link to comment
Share on other sites

Mogao sam sigurno koju sekundu dole alii za prvi put ja sam prezadovoljan.Jos upoznajem auto tako da nisam smeo iskreno preko nekih svojih mogucnosti :)

Sve u svemu bilo je dobro druzenje i dosta dobrih krugova i vremena :)

Link to comment
Share on other sites

Ja nazalost nemam neko posebno iskustvo sem nasih karting staza (kula je sjajna, ak i huja) i jednog navaka, ali tek na navaku shvatis koliko je karting staza smejurija za auto i vozaca. Pa na huji ne stizes do trece. Na navaku prvo propisti sve sto ne valja na autu, a zatim i ti kad se priblizavas sikani sa 140 plus :)

Zato je huja prava prilika da vidis sta auto moze, a sta ne moze.

Link to comment
Share on other sites

180 pred šikanom :)

 

Navak je definitivno ozbiljnija prica, mnogo zahtevnija staza a samim tim i zanimljivija...tamo auto mora biti propisno spreman ako juris vreme (a da se ne lazemo, svi ga jurimo, drugacije staza nema svrhu ) dok Huja "trpi" i kad je auto da kazem - poluspreman pa mozes imati koliko toliko zabave :) 

Link to comment
Share on other sites

Sve sto je staza je ok,navak je u klasi staza za automobile takodje jedna od sporijih,sve sem pravca se vozi od 80-140 km/h,u zavisnosti od snage vozila ali je jako naporan za automobile jer ne mogu da se ohlade. Ali u svakom slučaju je bezbedan,ima zone izletanja,nema zidova okolo su njive...

Link to comment
Share on other sites

I za naše uslove, rekao bih optimalna staza. Ne treba nam veća i brža jer za takvu bi malo ko imao para (pa i za ovu stazu malo ko ima para), i  što kažete dovoljno bezbedna za nekoga kome se desi neki teh problem na stazia, a u Srbiji je to onako, dosta realan scenario :D

Link to comment
Share on other sites

Ne, jun 2012. saxo vts. Tad su jos imali te jeftine termine za entuzijaste :) Bilo je valjda 1800 din. Pakao, na stazi 600 stepeni, topi se asfalt. Imao sam textar kombinaciju napred, al da li sam se ja usro pa sam silovao kocnice, uglavnom nestadose za tri kruga. Vreme od 1:53 sam napravio drljajuci diskove. Videh sad da je decko vozio pezo 106 gti 1:45 tako da moze to dosta brze. 

 

Ne verujem da bi accord bio los, Driver je vozio samo par krugova dok nije isto ostao bez kocnica 1:47.  Jedino sto tamo ne moze kao na Huji da se zeza. Moraju dobre kocnice, da su lepo nalegle, dobre gume i polako kad udjes u ritam krenes da ganjas vreme, Ako naletis na nekog korektnog mozes i da uzivas u fer odmeravanju.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...