sale vti Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 @shone:" Aleksa i Boki bacaju sidro u krivini"... Smejem se vec 10min ludaku hahahahahahahah Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driver Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Odlicna fora sa sidrom :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schonenk Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Sramota je da tdcidctdi ide kao onako lepe i zvucne zujalice. Vi ste krivi, treba vise TD da se momci kalibrisu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Posted May 2, 2016 Author Report Share Posted May 2, 2016 Ne bih pravio zajednicki TD po klasama. Klasicna prijava, pa ko koliko odvoza. Vidimo koja 3 su najbolja i to je to. A toug nikada ne bi vozio sa nekim koga ne poznajem licno ili cije vozne sposobnosti ne poznajem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schonenk Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Dobro, touge bi bio mogao biti vise slag na tortu. Znam, najlakse sa strane navijati, ali nakon cbc svi su se zakljucali u svoje dvoriste, a situacija u zemlji sve teza, pa je po meni neko udruzivanje klubova za pojwdini event super stvar. Pogotovo sto se ljudi medjusobno druze, ili kao Velja sede na dve stolice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AleksaZP Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 @shone:" Aleksa i Boki bacaju sidro u krivini"... Smejem se vec 10min ludaku hahahahahahahah Hhahahahahah Sad gledam moje vreme iz 2013, sa ep2 i 110 konja, 54.7, i imam snimak voznje, tada sam prolazio preko nosa svaku krivinu. Ovog puta sam se trudio da prodjem sto je moguce bolje bez nosiranja. Zadnji deo ce uskoro dole, sta je konkretno trebalo bolje da radim? kasnije kocim? Putanju sam omasio na jednoj krivini koliko vidim sa snimka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gile Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Trebalo je da držiš gas. pajser9, Ivan '98 and honda taxi 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AleksaZP Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Bice prilike, plasio sam se iskreno, da se ne otkaci negde jer je nazad bio dzip U to ime hahahaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neshwill Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Kao Reno 4 MikSa, musictalk, mareCIVIC and 1 other 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boki93 Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Mogao sam sigurno koju sekundu dole alii za prvi put ja sam prezadovoljan.Jos upoznajem auto tako da nisam smeo iskreno preko nekih svojih mogucnosti Sve u svemu bilo je dobro druzenje i dosta dobrih krugova i vremena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gile Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Huja je bas staza na kojoj ispitujes limite automobila,jako je spora i prasta greske,u svakom slučaju to ne trebas raditi u saobracaju. level3 and schonenk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schonenk Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Ja nazalost nemam neko posebno iskustvo sem nasih karting staza (kula je sjajna, ak i huja) i jednog navaka, ali tek na navaku shvatis koliko je karting staza smejurija za auto i vozaca. Pa na huji ne stizes do trece. Na navaku prvo propisti sve sto ne valja na autu, a zatim i ti kad se priblizavas sikani sa 140 plus Zato je huja prava prilika da vidis sta auto moze, a sta ne moze. VladaBCS 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veljaBandit Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 180 pred šikanom Navak je definitivno ozbiljnija prica, mnogo zahtevnija staza a samim tim i zanimljivija...tamo auto mora biti propisno spreman ako juris vreme (a da se ne lazemo, svi ga jurimo, drugacije staza nema svrhu ) dok Huja "trpi" i kad je auto da kazem - poluspreman pa mozes imati koliko toliko zabave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schonenk Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Hebg, zato si ti vozio 1:40, a ja 1:53 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gile Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Sve sto je staza je ok,navak je u klasi staza za automobile takodje jedna od sporijih,sve sem pravca se vozi od 80-140 km/h,u zavisnosti od snage vozila ali je jako naporan za automobile jer ne mogu da se ohlade. Ali u svakom slučaju je bezbedan,ima zone izletanja,nema zidova okolo su njive... VladaBCS 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schonenk Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Tako je. Ja sam u trecem krugu na kraju pravca ostao bez kocnica i sa 140 sam imao dovoljno dugu zonu za izletanje da se zaustavim, a trebalo je bar 150m Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VladaBCS Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 I za naše uslove, rekao bih optimalna staza. Ne treba nam veća i brža jer za takvu bi malo ko imao para (pa i za ovu stazu malo ko ima para), i što kažete dovoljno bezbedna za nekoga kome se desi neki teh problem na stazia, a u Srbiji je to onako, dosta realan scenario Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Posted May 2, 2016 Author Report Share Posted May 2, 2016 @schonenk Cime si vozio navak, accordom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sale vti Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Mislim da je saxo vts u pitanju.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schonenk Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Ne, jun 2012. saxo vts. Tad su jos imali te jeftine termine za entuzijaste Bilo je valjda 1800 din. Pakao, na stazi 600 stepeni, topi se asfalt. Imao sam textar kombinaciju napred, al da li sam se ja usro pa sam silovao kocnice, uglavnom nestadose za tri kruga. Vreme od 1:53 sam napravio drljajuci diskove. Videh sad da je decko vozio pezo 106 gti 1:45 tako da moze to dosta brze. Ne verujem da bi accord bio los, Driver je vozio samo par krugova dok nije isto ostao bez kocnica 1:47. Jedino sto tamo ne moze kao na Huji da se zeza. Moraju dobre kocnice, da su lepo nalegle, dobre gume i polako kad udjes u ritam krenes da ganjas vreme, Ako naletis na nekog korektnog mozes i da uzivas u fer odmeravanju. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schonenk Posted May 3, 2016 Report Share Posted May 3, 2016 Evo jedna za pobednika, malo je zbunjen ali nemam bolju I jedna Vlakijeva koju zaboravih. Robi R, Vlaki Type S and sale vti 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gile Posted May 3, 2016 Report Share Posted May 3, 2016 Nije on zbunjen,dečko je psiho. 😀 VladaBCS, boskombo, robbief and 1 other 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Articoka Posted May 3, 2016 Report Share Posted May 3, 2016 Nije on zbunjen,dečko je psiho. hahaha Sale, svaka cast na voznji! Cestitam. sale vti 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sale vti Posted May 3, 2016 Report Share Posted May 3, 2016 Hvala. A ja bi da skinem kapu svim hrabrim fotografima tog dana...trebalo je imati 00 stajati na sikani i slikati. Pitajte Boskomba sta sam mu rekao pre nego sto sam izasao na stazu. :D robbief 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boskombo Posted May 3, 2016 Report Share Posted May 3, 2016 Posle malo duzeg cekanja... Sad sam tek dosao u civilizaciju... Upravo sledi prvi deo fotki, evo malo za pocetak fotografija pred izlazak na samu stazu: sale vti, veljaBandit, mladjan and 8 others 11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.