Jump to content
TRIO_driver

Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis? - mi smo tu zbog vas...

Recommended Posts

Ma kapiram Sale, nego na kugli sa zadnje strane gde se utiskuje ima samo jedna tačkica na plasticnom delu tipa milimetar, vidi se na slici pa pitam da li je to to? 400191496fed023c4af0acd2f8ae80b0.jpg

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promenio majstora zamenjena kugla, medjutim sad se javio drugi problem.

Juče mi se pojavilo VSA na displej, iso sam u rikverc pa napred pa ponovo nazad i tada se pojavilo ugasio auto i nije ga bilo. Jutros otiso normalno na posao ali kada sam se vracao ponovo se pojavilo.

Sta činiti dalje...

Sta prvo da gledam, čitam neko resetovanje?

 

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

 

 

Honda accord 2008 CU 2.0B

 

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni isto to sranje izlazi vec poslednja tri meseca skoro svako, eventualno svako drugo jutro kad krenem na posao dok je hladan auto, dam mu kontakt i odmah iskoci VSA, okrenem nazad kljuc i dam ponovo kontakt izgasi se greska, palim auto i teram dalje nema nikakvih problema, ne pali se uopste u toku voznje ili dok je zagrejan motor

Najverovatnije brljavi taj cuveni ‚‚YAW rate‚‚ senzor koji ne znam da li moze da se nabavi nov, a da nije OEM... jedino resenje uzeti neki sa otpada ali ni to nije garancije koliko ce terati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasi se. Samo problika kad se upali i to je to. Odma bi se morao ugasiti

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

Tj ne svetli vise. Ostaje on aktiviran ali ne svetli lampica. Lampica svetli kada je iskljucen

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je ostalo upaljeno sve dok nisam ugasio auto kada sam upalio ponovo nije se pojavljivalo. To mi se desilo dva puta. Stim sto se jednom upalilo i tsa.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se upalilo na nekoj uzbrdici na Pelionu, stao na pola da propustim nekog pa pri kretanju iz mesta (kao po ledu npr). Resetuje se kad se pređe 30 km/h (ili 40, zaboravih).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se nekim cudom pali samo i iskljucivo kada mu prvi put izjutra dam kontakt, dovoljno je samo da mu jedanput vratim nazad kljuc i ponovo okrenem da se izgasi, inace u voznji nikada nista...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je, nadam se da nece vise da se pali, neko je pisao da hoce da se pali kad je akumulator los. Bem li ga, valjda ce neko malo strucniji da nas opravi...

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveriti punjenje alternatora i stanje akumulatora sa testerom. 

Takodje, CU Accord ima problema sa Abs pumpom, koji se manifestuje sa upaljenim lampicama za VSA, ABS i TSA. Jedini lek zamena pumpe. 

Problem može biti i raskalibrisan senzor ugla volana (česta boljka na CL accordu), kao i neispravan neki od senzora broja okretaja točka. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...