Jump to content

Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis? - mi smo tu zbog vas...


Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nezgodno je kad covek navikne na nesto dobro pa predje na nesto losije...Bas zahebana stvar...Srecom ima dobrih CLova jos uvek...  

U nekoj šestoj temi tamo, pomenuto je da se radi generalka Mazde 2015. Bilo bi interesantno znati uzroke ovoga, iako nije Honda. Nov motor i tehnologija, pa koliko se treba uzdati u tu novu Mazdinu pr

Cene su prejake, za opšte stanje vozila... samo deo od gomile fotki.

Posted Images

Pozdrav trio!

 

Radio sam servis pre otprilike dva meseca i od tad presao oko 4000km (do Herceg Novog i do Krfa), i u povratku sa Krfa negde na Grckoj granici prijavi mi da nema dovoljno ulja. Stanem ugasim pa upalim auto i nestane upozorenje. tako se ponovi jos dva puta dok sam stigao u BG. Juce mi se opet upalilo upozorenje (nakon 3,4 dana) i sad ga opet nema. Nisam bas expert al mi se cini da stvarno fali ulja (vlazan je stapic ali ne ostaje crno sem pri dnu resica). Jel moguce da se potrosi ulje nakon 4000km? Koje ulje preporucujete da DOSPEM sutra (na pumpi il gde vec) dok ne vidim sta je stvarno problem...

 

Hvala!

 

Ako ne gubi nigde ulje (znaci ne ostavlja fleke, ili se na motoru ne vidi nigde da je mastan), onda ga trosi unutar motora.

Ne znam kakav ti je bio nacin voznje, jel bilo pun gas, ili opustena voznja? Ako si isao kolima na Krf, isao si na Igumenicu pretpostavljam, taj je auto put nov, i da peglas 200 km/h (a ja sam se vozio jos dok je bio prazan, tek otvoren), motor ce raditi u vecem broju obrtaja, a tad Honda hoce da posrkne ulje.

Sustina je da ta lampica sluzi da upozori na nivo ulja, ali je mnogo bolji, pouzdaniji i sigurniji metod stari dobri merac, jer lampica moze da pokaze kad bas nema ulja..

 

Znaci, kao sto je Vlaki rekao:

 

ravno, preko noci ostavis, ujutru izvuces merac, dospes izmedju min i max. ako fali.

Ako ti fali ENEOS ulja, ili nemas gde da kupis, kupi ono ulje koje je po gradaciji isto, znaci 5w40. Znaci, ako si uzeo za prvu pomoc ovo koje si naveo, ok je, nece mu smetati, jer su iste gradacije (sad da te zamaram sa specifikacijama, za dopunu ne znaci).

 

Koliko ti je stalo od dolivanja? I to je bitan info..

Link to post
Share on other sites

@Delija  Problem je sto sam danas morao da krenem na posao u 7 a sve prodavnice auto delova (ulja) rade od 8, pola 9. i jedina opcija mi je bila pumpa. Tamo ima samo nisotek i ovo sto sam kupio. 

 

Ali, na kraju sam izgoreo, i otisao u Deltu, sacekao do pola 9 i kupio litar ulja ko Co'ek! Da ne razmisljam. Jes da sam kasnio debelo na posao, ali sva sreca imam extra sefa koji pritom ima razumevanja posebno za kola (Covek je okoreli alfista) :)

 

Ulja je bilo pre sipanja malo ispod sredine resica, sipao sam 350ml i doslo je do recimo 3/4 resica. Sad se nadam da je sve ok. Al mora na jednu proveru da vidim da nije nesto ozbiljnije.

 

Jbg. prvi auto pa ne znam za jadac. Sledeci put kupujem kanticu rezervnog ulja koje je sipano na servisu.. 

 

1700din litar ulja o.O

Link to post
Share on other sites

Nepisano pravilo da uvek,ili u kolima ili kuci,imas rezervnu litru ulja.Kupis dodatnu litru kad radis servis.Proveri sto Zile kaze,da ti negde nije mastan motor ili da negde ne gubi ulje.Hondini motori hoce da srknu ulje.Pogotovo u Vtec rezimu.Ali opet mi puno da na 4000km fali skoro pola litre.Meni od menjanja do menjanja,znaci na 10000km,potrosi oko 350-450ml.Sve zavisi od stila voznje...

Link to post
Share on other sites

Na servisu (prema racunu) je sipano ENEOS-5w40 sad sam bio do NIS-a i kupio dve litre G-ENERGY F SYNTH 5w-40.Zna li neko jel OK to ulje? Da ga sipnem za sada pa cu sledeci vikend na servis da vidim sta je problem. Necu stici preko nedelje jer radim u Pazovi do 4, po 5, a kolima idem na posao..

Link to post
Share on other sites

@Delija  Problem je sto sam danas morao da krenem na posao u 7 a sve prodavnice auto delova (ulja) rade od 8, pola 9. i jedina opcija mi je bila pumpa. Tamo ima samo nisotek i ovo sto sam kupio. 

 

Ali, na kraju sam izgoreo, i otisao u Deltu, sacekao do pola 9 i kupio litar ulja ko Co'ek! Da ne razmisljam. Jes da sam kasnio debelo na posao, ali sva sreca imam extra sefa koji pritom ima razumevanja posebno za kola (Covek je okoreli alfista) :)

 

Ulja je bilo pre sipanja malo ispod sredine resica, sipao sam 350ml i doslo je do recimo 3/4 resica. Sad se nadam da je sve ok. Al mora na jednu proveru da vidim da nije nesto ozbiljnije.

 

Jbg. prvi auto pa ne znam za jadac. Sledeci put kupujem kanticu rezervnog ulja koje je sipano na servisu.. 

 

1700din litar ulja o.O

Nije napisano koje je ulje placeno 1700din...

Link to post
Share on other sites

Eneos 5w40 1700din. Kakvi lopovi ja ga kupujem po 800din. Ako je potrosio 350ml na 4000km to je nista

 

Cisto sto ne volim da me zovu lopov, nisi dobro video, kod mene je sipano to ulje koje je napisao, ali je litar ulja za te pare da dospe uzeo u Delti, ako bolje budes citao njegove prethodne postove.

 

Ali, na kraju sam izgoreo, i otisao u Deltu, sacekao do pola 9 i kupio

litar ulja ko Co'ek!

Link to post
Share on other sites

ih koju sam zabunu stvorio.

 

ENEOS ulje mi je sipano u TRIOu i cela kantica je bila 3 i nesto. ne secam se tacno koliko.

 

Otisao sam u deltu i pitao da li mozda oni imaju eneos ulje i lik rece da nemaju i da imaju samo OEM Honda ulje. Flasa od litar je sive boje i preko cele nalepnice pise HONDA . Bila su tu jos neka tri slova iznad HONDA ali se ne secam sta je tacno pisalo (nesto tipa HFX lupio sam). Verujem da je to proizvodjac. Videcu popodne sta pise pa cu vam javiti.

Link to post
Share on other sites

Ne znam zašto vam je čudno da za 4000 km u cugu auto potroši oko litar ulja, to je normalno i za najispravniji motor, pogotovo ako je voženo brže.

Čim se upalila lampica (žuta) to znači da je nivo ulja na minimumu ili malo ispod, jer je to lampica za nivo ulja. To nije toliko strašno, jer ulja još ima da motor može da radi bez oštećenja, ali je upozorenje da se ulje odmah dospe. I to što se ta lampica ugasi kad se ugasi motor, pa se onda upali posle nekog vremena, i to je normalno jer se ulje malo slegne pa senzoru treba ponovo da ustanovi da ulja nema dovoljno. Ali je bitno da kada se prvi put upali žuta lampica, da se odmah dolije ulja da se ne bi još potrošilo pa da se upali i crvena, jer ona označava da je pritisak ulje opao, a to već znači da ulja nema dovoljno da podmazuje motor i on može da zariba.

Zato uvek treba imati bar litar ulja, istog koje je sipano u motor, i to ne kod kuće nego isključivo u autu. I na dužim putovanjima treba usput proveravati nivo ulja, jer na dosta automobila nema ove lampice za nivo ulja, već samo one crvene za pritisak, pa se može desiti da ode i ispod minimuma za par hiljada km pređenih u cugu pogotovo ako se češće stiska gas.

Link to post
Share on other sites

Što se tiče ulja za 1700 dinara, u Delti se po toj ceni prodaje oem Honda HFS (5w-40) u kantici od 1 litar. Iz bureta je ono oko 200 dinara jeftinije. A u Delti inače prodaju samo Honda oem, a ranije je bio i Shell, mada ne znam da li ima i dalje. Eneos nema, a nikad nije ni bio. Pored toga cena od 1700 dinara je sasvim regularna za oem ulje, tolika je otprilike i kod drugih proizvođača automobila. A pošto honda kao ni ostali ne proizvodi ulje, to oem ulje po Hondinoj specifikaciji pravi (za Evropu) verovatno Total, a možda i Mobil ili Shell.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Danas, cini mi se nakon pranja prilikom kog sam kompresorom malo vise "ceprkao" oko tockova i skidao blato je pocelo da mi se cuje blago "cviljenje" / "skripanje" prilikom okretanja volana.

Mozda je to samo slucajnost posto uvek slusam muziku i mozda nisam detektovao ranije, ali 100% se nije culo kad sam se isparkiravao iz garaze u firmi oko sat vremena pre toga.

 

Simptomi / zapazanja:

- cuje se skoro iskljucivo kada se okrece na levu stranu

- skoro pa samo oko sredine

- osetno vise dok sam u mestu nego dok vozim - u voznji se najcesce i ne cuje prilkom "motanja", pa cak i na polukruznom okretanju.

- ako ne pomeram neko vreme volan - prilikom sledeceg pomeranja se cuje intenzivnije

- cuje se i kada je motor ugasen iliti kada bez serva okrecem volan

- zvuk dolazi iz predela oko tockova i cini mi se da se manje-vise ravnomerno cuje i sa leve i sa desne strane (osluskivao sam dok je drugar okretao volan)

 

Probao sam da cimam volan levo/desno zbog klasicne Civic boljke se letvom, ali je sve normalno - ne oseca se nikakav luft.

 

Navrnucu u servis cim se vratim iz Vrsca od matoraca - ali ako imate neku ideju i ovako na "nevidjeno" sta bi moglo da bude?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...