Jump to content

Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis? - mi smo tu zbog vas...


Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

U nekoj šestoj temi tamo, pomenuto je da se radi generalka Mazde 2015. Bilo bi interesantno znati uzroke ovoga, iako nije Honda. Nov motor i tehnologija, pa koliko se treba uzdati u tu novu Mazdinu pr

Nezgodno je kad covek navikne na nesto dobro pa predje na nesto losije...Bas zahebana stvar...Srecom ima dobrih CLova jos uvek...  

Cene su prejake, za opšte stanje vozila... samo deo od gomile fotki.

Posted Images

Pozdrav druze,

planiram da uradim par stavki na mom Jazz-u (2003. god, 180.000 km, 1.2L)

Posto sam odlucio da delove uzmem od vas, razmisljam da mi vas servis uradi i zamenu (iako sam iz bg)

Menjao bih prednje solje amortizera, zadnji lezaj i uradio centriranje trapa. Vec sam se raspitao za delove, sada me zanima cena zamene i neka vremenska procena za koliko moze biti gotovo...

hvala unapred

Link to post
Share on other sites

Pozdrav druze,

planiram da uradim par stavki na mom Jazz-u (2003. god, 180.000 km, 1.2L)

Posto sam odlucio da delove uzmem od vas, razmisljam da mi vas servis uradi i zamenu (iako sam iz bg)

Menjao bih prednje solje amortizera, zadnji lezaj i uradio centriranje trapa. Vec sam se raspitao za delove, sada me zanima cena zamene i neka vremenska procena za koliko moze biti gotovo...

hvala unapred

Nasao sve podatke, evo idemo redom:

Solje prednjih amortizera kostaju 4130 din/komad, IMAMO NA STANJU.

Nesto je kod mene bilo se pobrkalo u programu, nisu ti rekli da bi trebalo staviti i lezaj amortizera(koji ide u gumenu solju), prodaju se odvojeno.Sad sam to sredio, a sam lezaj kosta 1350 din/komad, IMAM NA STANJU.

Da se zameni, treba 1.5h i kosta 2550 dinara ruke.

Zadnji lezaj tocka sa glavcinom kosta 9900 dinara, IMAM NA STANJU.

Da se zameni, treba 1h, kosta 1700 dinara ruke.

Centriranje mi ne radimo, ali vrlo blizu servisa se nalazi dobar vulkanizer, tako da posle servisa, mozes otici direktno i centrirati trap.

Ukupno 3-4h posla, ako ciljas subotu, najbolje je onda od otvaranja servisa od 08.30h.

Ukoliko budes hteo i servis, okrenes 021/504-441 ; 069/504-4411, predstavis se imenom i prezimenom, naci cete u bazi, pise sve, pa se direktno dogovoris za termin koji ti odgovara.

Link to post
Share on other sites

Matori ajd sutra kada stignes pogledaj mi stanje i cene za donje kugle za eg3 i termostat (za termostat ne znam jel bitan model ili je to univerzalna stvar)?

Jel za mamin auto? :)

Kugla tocka donja 555 2010 din, IMAM 1 NA STANJU.

Kugla tocka korejska 1450 din/kom, IMAM 2 NA STANJU.

Termostat japanski kosta 1380 din, IMAM NA STANJU.

Na sve cene 5% HCS rabat.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Zile, iz nekog razloga ne mogu da dobijem servis, stalno zauzeto...

Da li postoji neki termin u ponedeljak ujutro, sto ranije da odradimo mali servis i promenu gornje desne kugle?

Razlog je srecom jednostavan: 2 telefonska broja, 2 zaposlena u prijemnom odeljenju, 4 mehanicara i stalno, stalno guzva... :).Pa si verovatno ub'o momenat..

U ponedeljak imam prostora tek u 14.30h da te primim, sve ostalo je vec popunjeno do 17h...Ako bas odgovara samo ujutru, trenutno su mi u sredu od 08.30h slobodne dizalice 2 i 3...?

Racunaj da ce nam trebati oko 2h za sve da se uradi..

Link to post
Share on other sites

Ne pitaj me nista...

Nas sestorica od 7h ujutru cemo rasciscavati, no veci je problem sama ulica, ne cisti se uopste, tu cemo jedino moci da napravimo kolotrage da auto nekako dodje do ulaza u servis...A bas jeste kriticno, preko 40 cm snega, a ne znam gde cu sa njime, vijam neki kamion da pokupi i nosi sutra popodne..

Dodji kako smo dogovorili, valjda ces proci do servisa...

Link to post
Share on other sites

Zdravo.

Imam Honda Civic 1.7 ctdi 2004 (hatchback).

Pojavio mi se neki problem sa turbo ili tako nesto. Kad nagazim nad 3000 obrataja (u 3ta, 4ta i 5ta brzina samo), obrataji padaju na 2, 2-5 max. Oseca se da turbina ne radi.

Bio sam na dijagnoza i promenio sam Air Presure senzor i Crankshaft senzor, a isto tako sam promenio i BOV (blow off valve - ovo je after market proizvod pa mislim da nema veze sa ovaj problem) .

Problem je opet tu.

Da napomenem da se ovo desava samo u X momenti a ne uvjek kad nagazim nad 3000 obrataja.

HELP ME!?!?!?

Link to post
Share on other sites

Da li svetli check engine, ili je prijavljivao gresku, pa se sama gasila?

Tesko je reci, ako nemam auto kod sebe da proverim...

Jer, tu moze biti vise stvari, npr:

-zaglavljuju krilca na turbini

-zaglavljuje SCV ventil na pumpi

-zapuseni usisni kanal i kanali EGR, mozda prljav katalizator..

Daljinsko resenje problema je nemoguce, jedino u servisu da se pogleda...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...