Jump to content

Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis? - mi smo tu zbog vas...


Recommended Posts

ima li taj filter stetnog uticaja za motor ili bilo sta drugo?

Posto TRIA nece biti par dana, ja cu da ti odgovorim. :lol:

Sto se tice stetnih uticaja - nema.

Jedino ako ga stavis negde u motornom prostoru gde ce usisavati vreo vazduh, tipa blizu izduvne grane, ventilatora hladnjaka, onda ce ti auto ici slabije.

Link to comment
Share on other sites

Nekad su mogli, a sada od premium brandova tog tipa ima Sparco, samo moram da vidim..

Znam sta tebi treba, ti ne mozes da stavis kadice za trke, bez homologacije FIA, a to recimo moje ove nemaju u Elantri, ali Sparco i Momo imaju...

Ako nadjes sifru dela koji ciljas, olaksaces mi posao, pa cemo videti...Jos uhodavam posao sa Poljacima na polju tuninga, pa ne bih da obecam, ali potrudicu se.. ;)

Link to comment
Share on other sites

VTEC hvala ti na informaciji i da znas da cu da kupim taj KN--ako ima bolji japanski od KN kupujem japanski pa neka kosta koliko kosta

Imas i japanske, ali ih ja nemam, tesko ih je naci u Srbiji, a K&N je americki i dobar je proizvod. Njegov po kvalitetu pandan evroski je britanski Pipercross.

Imas da kazem 3 opcije, prva je panel filter, nosi recimo Sale VTI, umesto stock filtera se stavlja protocni istih dimenzija, u fabrickom kucistu. Po mojim saznanjima, najbolja preporuka za B16A2 motor.

Druga opcija je Short Air Intake, ili samo pecurka, koja se montira direktno na usisnu granu, i gde se demontira kuciste vazdusnog filtera. Tu dobijas bolji protok, ali i potencijalni gubitak snage, ukoliko motor bude vukao topao vazduh. Takve pecurke imam recimo Kosei za 2000 dinara, i Pipercross za 6000 dinara. Kosei ima oplatu od plastike okolo, radi koliko toliko eliminacije stetnog efekta toplog vazduha.To ja imam na mom autu, uz da kazem dodatak cevi, ali ja prelazim na Cold Air Intake, sto cu ti napisati dole.

Treca opcija je CAI, kit gde se stavlja filter sa cevkom, kakva je recimo Typhoon serija od K&N, sto nosi npr. Josip na EP3, i jedina garantuje dobitak snage, posto je tipski za model, i pozicija pecurke je na najboljem mogucem mestu, sa sto manje toplog, a sto vise hladnog vazduha. Ne znam da li ima za tvoj model, moram proveriti.

Po cenama, prva i druga varijanta su priblizne, a 3 je najbolja i najskuplja, primer za EP3 je 16k dinara, dok je za D16Y7 za Ej61 cak 25k dinara, sa plavom cevkom.

Zbog godista tvog auta i stanja na trzistu, Short air intake je neka solucija realna, evetnualno panel. Kad dodjes po felne, prezentovacu ti svaki posebno sistem.. ;)

Ujedno, felne tvoje su najverovatnije kod mene na stanju sledeci cetvrtak, petak, videces ih makar preko slike, dok ne dodjes.. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav TRIO, pokusavam da na tvom sajtu postavim upit za neke rez.delove koji mi trebaju za moju Hondu Prelude i kada u delu potrebni delovi iskucam tekst kaze poruka "tekst je prekratak mora sadrzati 10 znakova". Nije mi jasno u kom formatu treba da pisem. Inace naveo sam sledece pa me molim te uputi oko stanja i cene:

1. Homokineticki zglob (prednji levi tocak sa ABS-om).

2. Kugle donje u glavcini za oba zadnja tocka.

3. Glavni cilindar kvacila (ka kabini).

Inace Honda je Prelude 4WS, 1989god, 1997ccm,

sasija JHMBA41800C102404,

motor B20A52700292,

Stvarno me je zbunila ova poruka na sajtu, mozda ispadam vuna ali na prvu loptu mi je bilo konfuzno i cisto zbog tvog posla i stranaka mozda staviti objasnjenje kao primer ako treba neki broj dela ili kako vec da se napise upit.

Hvala puno unapred. Veliki pozdrav.

Bruno (LordsOfSound)

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav TRIO, pokusavam da na tvom sajtu postavim upit za neke rez.delove koji mi trebaju za moju Hondu Prelude i kada u delu potrebni delovi iskucam tekst kaze poruka "tekst je prekratak mora sadrzati 10 znakova". Nije mi jasno u kom formatu treba da pisem. Inace naveo sam sledece pa me molim te uputi oko stanja i cene:

1. Homokineticki zglob (prednji levi tocak sa ABS-om).

2. Kugle donje u glavcini za oba zadnja tocka.

3. Glavni cilindar kvacila (ka kabini).

Inace Honda je Prelude 4WS, 1989god, 1997ccm,

sasija JHMBA41800C102404,

motor B20A52700292,

Stvarno me je zbunila ova poruka na sajtu, mozda ispadam vuna ali na prvu loptu mi je bilo konfuzno i cisto zbog tvog posla i stranaka mozda staviti objasnjenje kao primer ako treba neki broj dela ili kako vec da se napise upit.

Hvala puno unapred. Veliki pozdrav.

Bruno (LordsOfSound)

Vrlo je moguce, prijavili su mi slican problem, radi se na tome, kuca koja je pravila sajt trudi se da otkloni kvar...

U medjuvremenu, dao si mi sve potrebne informacije, samo mi sibni na PP tvoje ime, prezime, adresa i kontakt telefone, i javicu ti sutra rezultate...

Link to comment
Share on other sites

TRIO hvala ti za objasnjenje i ipak cu da vidim sta me sve zanima kad dodjem po te felne (felge kako mi stranci kazemo). Ako imas mogucnost da mi pokazes slike zadnjeg lonca od auspuha za moju PRELUDE BA4. Malo sam dosadan ali shvati me jer sam ja stranac i zelim da budem siguran u ono sta kupujem, jer su ovde zakoni rigorozni.

Link to comment
Share on other sites

Ja neznam dali daje odziv na gas ili dali povecava snagu. Mislim da bi poboljsao zvuk i da bi se osetila malo zesca ubrzanja. Sigurno nebi bilo isto kao i sa ovim serijskim filterom pa makar ga stavio u originalno kuciste. Ja bih pokusao da ubacim taj KN filter pa neka bude kako bude. TRIO ti ces da mi das uputstva i savet i ja cu te poslusati jer se nadam da i ti volis HONDU. Neces me na zlo navratiti u to sam siguran.

Link to comment
Share on other sites

Picurka (pecurka) mi i treba. Mislim da je sakrijem od visoke temperature da ipak ima svoju ulogu..povecanje snage-izmena zvuka-estetiku a neznam dali bi bilo efekta da je stavim u originalno kuciste. Hocu i ja da imam ljutu masinu kao i ostali. Hahahaha.

Link to comment
Share on other sites

A otkud ti znas da ne daje ni odziv ni zvuk?

Daje zvuk,a bolji odziv se dobija sa CAI .

Kako moze da daje zvuk kada stoji u fabrickom kucistu filtera koje ima rezonator.Jedino da nekako ponistis rezonator, tj. uklonis/iseces tu komoru. :lol:

Da se ja pitam, ja bih uklonio stock filter i kuciste, napravio/kupio cevi i odradio da ima dotok hladnog vazduha.

Kod svakog motora to moze da se odradi. :)

Pecurka ne daje povecanje snage! :)

Zavisi gde je stavis.Ako je stavis negde gde sisa vreo vazduh, naravno da nece da bude povecanja, cak ces imati i smanjenje snage.

Ako stoji negde gde sisa spoljasnji vazduh, tj. vazduh koji nije zagrejan zbog motora, bice lepseg odziva na gas.Nista specijalno, ali bolje ista nego nista. :)

Link to comment
Share on other sites

Da to fabricko kuciste cu da skinem. A da bolje vuce u to sam siguran jer sam vozio civic sa 110 ks sa fabrickim i kn filterom---razlika je drasticna. Nista drugo nije imala osim tog KN filtera. Ma necu da pravim paniku. Dovoljno dobro vuce ali sam ja idiot i zelim vise kao da idem na trke. Hvala svima vama na savetima i predlozima. Meni treba da je pouzdan auto jer kao sto rekoh mnogo prelazim km i daleko sam a zelim da se druzim sa vama HONDASIMA.

Link to comment
Share on other sites

Ja imao u onom ex civicu KN panel,tako sam kupio auto.Preko zime sam ga vadio i ubacivao obichan filter(tako me je Pile posavetovao)....mogu da vam kazem da ama bash nikakve razlike nije bilo,niti u zvuku,niti u odzivu na gas a niti u ubrzanju.

Jednom prilikom sam ispred Gang Landa nabacio pechurku,chisto da vidim da li ce biti neke razlike....opet isto,apsolutno nikakve promene,kako zvuka tako ni ostalih stvari.

Motor je D15 B2...jbm li ga,mozda to ima neke veze?! :roll:

Jedina stvar zbog chega bih ga opet ubacio jeste shto ne mora da se menja.Kupio sam ono KN-ovo sredstvo za chishcenje i sad mi stoji bez veze :zbunjen

Link to comment
Share on other sites

Moguce da nije bio skinut taj rezonator...Ja nemam pojma gde se on nalazi niti kako je to reseno sa prigusenjem zvuka...

Edit: Evo ga D15B2, moguce da su ti filter nakacili na crevo(umesto kucista), a rezonator se verovatno nalazi tamo gde sam zaokruzio, zbog toga i nisi imao nikakav zvuk. :lol:

aV1YReKr.jpg

Link to comment
Share on other sites

E sad me podseti,i ja sam chuo da treba da se skine tamo neko govance da bi se chuo,ali nemam pojma gde se to nalazi niti kako izgleda...verovatno je to taj rezonator?! :idea:

E a sad kad neshto razmishljam,ako se skine taj rezonator onda ce verovatno da se chuje i sa najobichnijim filterom.

A za tu pechurku,da...u pravu si,ja sam je sam montirao na kraj gumenog creva,a pre toga sam sklonio fabrichko kucishte filtera.

Link to comment
Share on other sites

E a sad kad neshto razmishljam,ako se skine taj rezonator onda ce verovatno da se chuje i sa najobichnijim filterom.

Verovatno. :lol:

Znam da su na hrvatskom honda forumu raspravljali nesto oko toga(bas na D15B2) i neko je od nasih na Cannonu postavio slike kako se skida taj rezonator, stavlja pecurka, resetuje ECU, i posle auto stvarno ide trunku bolje na visokim obrtajima. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...