Jump to content

Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis? - mi smo tu zbog vas...


Recommended Posts

Gornje rame napred, a nazad mi stavi cenu i za jedno i za drugo.

Poozz

Ovako, gornji silen blokovi za prednje gornje viljuske kostaju 1150 din/komad, IMAM 4 KOM.

Kugle gornje na prednjoj viljusci imam u dve varijante, korejska za 1400 din, japanska 1980 din, KOREJSKA 1 KOM na stanju, JAPANSKE 3 KOM NA STANJU.

Sto se tice velikih silen blokova nazad, kostaju 2380 din/kom, IMAM 4 KOM NA STANJU.

Sto se tice ostalih silen blokova nazad, ipak ih ima previse, evo ti slika po tvojoj sasiji, neka majstor zaokruzi, pa cu ti reci(trebaju mi samo brojevi sa slike):

civonomis.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

U nekoj šestoj temi tamo, pomenuto je da se radi generalka Mazde 2015. Bilo bi interesantno znati uzroke ovoga, iako nije Honda. Nov motor i tehnologija, pa koliko se treba uzdati u tu novu Mazdinu pr

Nezgodno je kad covek navikne na nesto dobro pa predje na nesto losije...Bas zahebana stvar...Srecom ima dobrih CLova jos uvek...  

Cene su prejake, za opšte stanje vozila... samo deo od gomile fotki.

Posted Images

Daj cenu za razvodnu kapu, ruku i neke kablove. Mislim da smo već pričali ali ne mogu da nađem gde daj mi molim te cene za zadnje amorte sa šoljama kayaba. Jedino kayaba i monroe prave amorte za moju ludu, trebalo bi da su kayaba malo tvrđi. Šta je po tvom mišljenju bolja opcija za silene, odnosno da li možeš da ih nabaviš ili da se rade negde po porudžbini poliuretanski.

Link to post
Share on other sites
Daj cenu za razvodnu kapu, ruku i neke kablove. Mislim da smo već pričali ali ne mogu da nađem gde daj mi molim te cene za zadnje amorte sa šoljama kayaba. Jedino kayaba i monroe prave amorte za moju ludu, trebalo bi da su kayaba malo tvrđi. Šta je po tvom mišljenju bolja opcija za silene, odnosno da li možeš da ih nabaviš ili da se rade negde po porudžbini poliuretanski.

Ovako, posto kapu i ruku imam na stanju, a set kablova nemam, amorte nikad nisam imao(postoje u Kayabi), solje isto, necu ti ovde napisati, vec ce ti se sutra javiti moja prodaja(cim dobiju cene i rok isporuke za delove koje nemamo na stanju).

Sto se tice silena, poluiretanci su nominalno tvrdji, ne znam ko ih pravi u Srbiji, ja licno ne nabavljam takve setove, mozda su bolja solucija od stock silena, jer su izdrzljiviji, mada sa druge strane ukrute auto, pa mozda nesto drugo brze strada, i neudobnija je voznja.

Nisam to istrazivao, niti sam vozio iste, to nek napise neko ko ih ima i koristi.. ;)

Link to post
Share on other sites
Ae i za mene, prednji diskovi i plocice i prednji nosac motora (CB3 F20A5), baci cene za kvalitetnije varijante...

Ovako:

Plocice japanske 2540 din, IMAM NA STANJU.

Diskovi evropski 2350 din/kom, IMAM NA STANJU.

Prednji nosac motora 6590 din, IMAM NA STANJU.

Japanskih diskova nema? Kakvi su ti evropski? I reci mi za nosac, jel' aftermarket ili? Posto se Mugen jednom prilikom dosta negativno izrazio o aftermarket nosacima...

Link to post
Share on other sites

Diskovi su ABE (www.abebrakes.com), japanski su preskupi da bi bili konkurentni na nasem trzistu, ipak je vozilo staro 20 godina, tako da vecinom moram da se trudim da nadjem nesto pristupacnije, a opet da nije bofl.

Nosac je naravno aftermarket, original ti je preko 15k dinara..

Ne znam da li Mugen misli na moje, posto sam mu prodao 2-3 do sada, i nije se zalio, malopre smo pricali, pitacu ga bas sutra oko toga.

Link to post
Share on other sites
Diskovi su ABE (http://www.abebrakes.com), japanski su preskupi da bi bili konkurentni na nasem trzistu, ipak je vozilo staro 20 godina, tako da vecinom moram da se trudim da nadjem nesto pristupacnije, a opet da nije bofl.

Nosac je naravno aftermarket, original ti je preko 15k dinara..

Ne znam da li Mugen misli na moje, posto sam mu prodao 2-3 do sada, i nije se zalio, malopre smo pricali, pitacu ga bas sutra oko toga.

To je bila prica od pre vise od godinu, mozda nije uzimao pre toga od tebe... ok, hvala, cucemo se narednih dana. :D

Link to post
Share on other sites

Trio videh tvoje postove u vezi delova , koje bi mi ti mogao preporuciti plocice?

Ovde po Bgu sam zvao i nude Niparts po ceni 2200-2500din kako gde, Kashijama po ceni od 3800-4000din , i na po jednom mestu su mi ponudili Lucas/Tvr po 2800din, Trasting 3000din i LPR 2500din...

Link to post
Share on other sites

Nipparts preskoci.

Kashiyama su tvrdje, ali duze traju, TRW su odlicne, ali skuplje, Trusting i LPR su donja niza klasa..

Nazalost, CL ima BOSCH sistem kocenja, tako da nemas puno japanskih alternativa.

Od svih ovih, TRW su najbolje, ali su mi sumnjivo jeftine...?

TRW, pa Kashiyama, pa LPR, pa tek onda Trusting...Nipparts ni da na metalu vozis.

Link to post
Share on other sites
...

Nazalost, CL ima BOSCH sistem kocenja, tako da nemas puno japanskih alternativa.

...

Baš sam hteo da pitam što odlaze pločice tako brzo na CL-u, jer meni evo i posle 55k km zadnje pločice i dalje dobre.

Mislio sam da je i kod CL-a isto nissin kad ono...

Link to post
Share on other sites
Hvala na brzom odgovoru, ima li kod tebe da se pazari neka druga solucija ili od ovih koje si preporucio u gornjem postu?

Veliki pozdrav

Ja preferiram ICER, od evropskih aplikacija, jer je najbolji odnos cene i kvaliteta, ne skripi i dobro koci, malo je meksa, ali ja to volim.

Kashiyamu imam za one koji zele japansku plocicu.

Ostalo mogu sve da nabavim, po zelji kupca, prve dve opcije su mi uvek na stanju.

Link to post
Share on other sites
Aj samo nek zovu na novi broj 065 330 65 65 a onaj stari izbriši iz baze i telefona skroz da ne bude više zabune (to je službeni broj iz stare firme). I ako imaš neku sliku te razvodne kape jer imaju tri varijante pa da se ne jurimo za Dž. Pozzz i hvala.

Evo slike kape:

nikolicji.jpg

Sto se tice delova:

Razvodna kapa japanska 1000 dinara, IMAM.

Razvodna ruka japanska 290 din, IMAM.

Set kablova (bez kabla za bobinu) evropski(ali dobar, maltene bolji od Seiwe), 1950 din, moze biti 27.05.2011.

Solje amortizera niko na stanju, u originalu se VISE NE PROIZVODE.

Amortizeri KYB ima u ponudi, i gasne i ulje, NIKO NEMA NA STANJU(a pretresao sam skoro ceo Balkan, Srbiju i par mojih evropskih distributera, no mrka kapa..:().

Link to post
Share on other sites

Ajde probaćemo još za amorte, nemam ni ja sad para al me zanimalo koliko da skupljam.

Kapu i ruku ću uzeti sigurno ali ne još jer si mi sa ovom slikom potvrdio sumnje, moj razvodnik je definitivno neki hibrid. Proveri da li možeš da nađeš ovakvu kapu.

untitled.jpg

Razvodnik izgleda kao na tvojoj slici odnosno svi unutrašnji delovi dok je razvodna kapa drugačija, odnosno telo razvodnika. Isto je toyo denso ali druga varijanta.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...