Jump to content

Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis? - mi smo tu zbog vas...


Recommended Posts

pozz nov sam na forumu, i nemam iskustva sa hondom

da li bi moglo da prepravi 1.5l sohc u dohc i kako ,jel moguce samo prebaciti glavu od dohc 1.6 motora. unapred hvala

Postavi temu u segmentu tehnike ovde na forumu, ima ljudi koji su se igrali kombinatorike sa D motorima, ja to nisam radio...

Link to comment
Share on other sites

U poslednje vreme, čuje se neko brujanje iz predela zadnjih točkova. Društvo svi u fazonu "ležaj otišao", odnetk od lokalnog majstora, kaže da buku prave gume, da su ležajevi ok itd. Da li je to moguće? OIn kaže da je čest slučaj.

Moguce je, ne mora da uvek znaci da su lezajevi, moze biti i do guma. Rotiraj gume, pa slusajte, to ti je najjeftinija solucija za pocetak, mada kad se gleda, treba voznja, pa dizalica, pa eventualno opet voznja, da bi bio siguran..

Link to comment
Share on other sites

Neke gume tj. šare su podložnije testerastom trošenju a pogotovo na kolima sa multilinkom pozadi.

Baš sam skoro to saznao jer su OptiGrip gume na mom sedanu tako potrošene. I proizvodjači guma takvo oštećenje ne priznaju pod garancijom...

Izraženo je hučanje pri manjim i buka pri većim brzinama.

Nalime, izmeni točkove, tj. stavi zadnje napred i obrnuto pa vidi.

Ja sam izbacio i vazduh iz guma i stavio azot jer je mnogo manje osetljiv na promenu temperatura spolja.

Oštećenje može i pod rukom da se oseti kad "pomaziš gumu"

Link to comment
Share on other sites

Nemam multilink, pa ne moram da se zanimam time :)

Sto se tice azota - potrazi testove na netu - razlike su u domenu statisticke greske. I u SAT+ je bio dobar tekst o tome.

BTW i obican vazduh ima 78% azota :)

p.s. Na Formuli 1 tih 0,5% mozda i znaci nesto :)

Link to comment
Share on other sites

Moram opet ovde da te pitam u vezi yarisa sto sam kupio:

Toyota Yaris TS 1.5 78kw 106konja 07.2001 godiste, broj sasije JTDJT183100013419, koliko bi kostali ovi delovi i ruke:

lezajevi u menjacu i sinhron 3-ce brzine, aj kad vidis posalji ovde ili na pm telefon mi je iskljucen :)

Link to comment
Share on other sites

Trio, da li imaš ATE prednje pločice i diskove za moj Civic VIII hečbek 2.2 CTDI (broj šasije i motora sam ti slao ranije). Da li za njega postoje ATE PowerDisc i ATE PowerPad? Koliko su keramičke pločice skuplje od običnih?

Pozdrav.

Link to comment
Share on other sites

Trio, da li imaš ATE prednje pločice i diskove za moj Civic VIII hečbek 2.2 CTDI (broj šasije i motora sam ti slao ranije). Da li za njega postoje ATE PowerDisc i ATE PowerPad? Koliko su keramičke pločice skuplje od običnih?

Pozdrav.

Mogu nabaviti ATE, ali preko neke neuobicajnog kanala nabavke, gde im to nije prioritetni brend, tako da verujem da cenom necu biti konkurentan domacim dobavljacima(za koje verujem da si proverio cene), tako da ti tu mogu teoretski mogu pomoci, ali prakticno nema svrhe.

Ja preferiram druge brendove, vise faktora je tu, pre svega kvalitet, pa cena, dostupnost, itd, iako za Ate sa aspekta kvaliteta ne mogu nista da kazem.Doduse, imao sam u servisu jednu Mazdu 6 ciji je vlasnik isto insistirao da uzme bas Ate, pa je sam nabavio, kad su stigli diskovi i plocice, pise na njima ATE, a zemlja proizvodnje Ceska.. Znaci, jeste nemacki brend, ali se ta aplikacija pravi u Ceskoj, to je globalizacija i tu 'leba nema.

Nasao sam i sliku:

post-18-0-65354500-1342966675.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jedno pitanjce, koja je realna kilometraža na kojoj bi trebalo menjati svećice? Kod mene su iridijumske, po knjizi idu na 120k km, al sa našim benzinom + plin čisto sumnjam da će toliko izdržati.

Imaš iskustva sa CL-ovima, šta je pametnije stavljati, irudijum ili ove ''obične'' pa menjati češće?

Link to comment
Share on other sites

Ja sam stavio ATE plocke (u kombinaciji sa Blue print diskovima) pre nekoliko meseci, nabavio u nekoj kombinaciji iz madjarske, i cvile.

Do sada su mi nissin ostavile najbolji utisak od svega sto sam probao. Sledece cu probati Blue print plocke.

Link to comment
Share on other sites

Jedno pitanjce, koja je realna kilometraža na kojoj bi trebalo menjati svećice? Kod mene su iridijumske, po knjizi idu na 120k km, al sa našim benzinom + plin čisto sumnjam da će toliko izdržati.

Imaš iskustva sa CL-ovima, šta je pametnije stavljati, irudijum ili ove ''obične'' pa menjati češće?

120k je previse, 80k za vozila sa plinom, 100k za ciste benzince je realno iz prakse da se menjaju...

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je najbolje i diskove i pločice uzeti od istog proizvođača. Za ovog Civica nissin nema.

Nema, nazalost, vecina Hondi nosi TRW kocioni sistem u zadnje vreme, cak i neke japanske Honde(kao CL Accord).

Japanski proizvodjaci i inace nemaju bas zelju da proizvode delove koja ne idu za njihovo trziste, tako da tu uskacu evropski proizvodjaci i kupe kajmak, pa cak i da hoces Nissin za svoju Hondu, nema...

Link to comment
Share on other sites

Sad vidim u novom katalogu NGK, da imaju ZFR6FIX-11, kao alternativa ZFR6F-11. Zakleo bi se da, pre par meseci, nije bila u ponudi iridijumska za F20B6? Možda samo nije bio ažuriran katalog?

Kako god, koja je razlika u ceni i isplati li se razmišljati o toj promeni?

Link to comment
Share on other sites

Moguce, sire stalno ponudu.

Iskreno, po meni i ne, jer taman sto menjas na 80k iridijumsku, imas 4 promene obicnih. Razlika u cenu je taman tolika, pitanje je samo da li uopste osetis razliku kad su iridijumske u pitanju...Da su ti updateovani kablovi, i ostali delovi elektrike, pa ajde...

Ovako, taj motor kad je pravljen, tad su mu predvideli taj tip svecice, bitnija mi je marka nego nesto drugo..Ja mogu na moju Mazdu odltimer da stavim poboljsanu, ali ja stavljam ono sto je bio standard te godine, jer je to prilagodjeno njenom motoru...

Link to comment
Share on other sites

Registrovao sam se ovde zbog Honde, ali sam video da radis i druga kola, a sa Hondom nemam problema :)))

Sestra vozi nissan micru k12 i ima jedan nenormalno iritantan problem... Kada se opere auto ili kad padne jaka kisa (znaci kad neki deo popije puno vode), izgubi se svaka kontrola nad brisacima. Auto ima senzor za kisu, ali to nema veze sa tim, posto su brisaci na off, a pocnu da rade u ritmu prve brzine kontinuiranog rada. Jedino sto se meni namece kao logicno resenje je da je negde voda napravila kontakt i da brisaci dobiju instrukciju da rade, ali... ponekad se desava da davanje pozicionih zmigavaca (ne sva 4) zaustavi rad brisaca, tj. rade u ritmu u kom mu ja dam instrukciju... Zmigavci ponekad uspustave red... Ono sto uvek pali je paljenje prskalice za zadnje staklo... Ja sam zbog ovog pomislio da je mozda problem u pumpi za vetrobransku tecnost (tj. da ona daje signal racunaru da pokrene brisace) jer prednji brisaci rade taman u tom ritmu. Dodatno, ne znam da li je do pumpe, ali prskalice nekad rade, nekad ne rade, (zadnja skoro nikad ne radi), kao da pumpa nema snage i da pod malim pritiskom salje tecnost.

Ako si imao slican problem, molio bih da das neki savet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...