VladaBCS Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 Taj 1.6 motor je odličan za svoju kubikažu, ali mislim da je qq ipak prevelika kanturina za taj motor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitros Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 OK, hvala. Kad je već zapeo za Nisana, valjda neće imati problema sa malo istrošenim primerkom. Bitno je da nemaju neku izraženu falinku.Mada, za 10-ak % više može CRV da ubode, ali to je već moje razmišljanje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nine Posted February 14, 2015 Report Share Posted February 14, 2015 dobar dan ljudi dobri imam hodu civih 1988 god 3 1330 kb 52 kw prosle godine menjao vetile gumice ceo gornji sklop motora auto ok radio par meseci i poceo opet isti kvcar rad na tri klipa podigao potrosnju za 100 posto odem kod majstora kaze kapa ruka promenimo sve to i u trenutku vrati se u normalu posle nekih 30 km opet ista stvar ima li ko neku ideju odakle sta da radim ili majstora da menjam hvala unapred Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niksaklecak Posted February 18, 2015 Report Share Posted February 18, 2015 Cao Trio, Opet ja, i opet isti problem. U proslom postu sam te pitao vezano za ECU. I ispostavilo se da nije problem do kompjutera. Poenta mi je da razumem problem da ne bi dosao u situaciju ponovo da mi majstori naprave problem. Zato bi opisao ponovo problem. Ne verujem ni da se secas. Dakle, kada vozim i pritisnek kvacilo, skazaljka obrtomera se prvo pomeri na gore, a onda padne ispod 680 obrtaja, i auto zadrhti. To mi se desava po ugradnji plina. Naime, da objasnim, izmene koje sam uradio na automobilu su: ugradio plin i zamenio svecice i ocistio dizne. Prvo sam ugradio plin i tu nisu lepo vratili dizne i nasta je problem sa vakumom(Pocinju da mi padaju obrtaji- mislim) a vozio sa mojim starim svecicama. Pa sam na nagovor majstora ipak zameni svecice, jer "sa NGK su imali probleme, i sistem za paljenje je napet, potrebna veca voltaza za varnicu itd... " Pa sam stavio Brisk silver svecice. Tada pocinjem da primecujem problem sa obrtajima.(ovde sam siguran da je problem postojao) Odlazim do njih i oni mi menjaju gumice, i ujedno kao gratis mi ciste dizne. Tada vise nema vakuma. I ja tako vozim prvo na benzin, pa onda na plin sve ukupno oko 1000 km. Problem ne nestaje. Odlazim kod njih ponovo i onda ostavljam auto na 3 dana da napokon rese problem. Sve sto su uspeli da odrade je da ociste usisne klapene, i da zamene dizne za plin. Na trenutak se problem kao ublazio, ali se posle opet pojavljuje. Problem i dalje postoji. Pitanje: Ono sto meni pada na pamet, je da je problem ili do dizni ili do svecica? Da napomenem da je auto sasvim ok radio pre plina. Molim vas pomozite mi barem da vidim ide li moja logika u pravom smeru. Da li je moguce da neoriginalne svecice mogu da mi naprave ovakav problem. Jos jedna stvar. Kada palim auto nekad mi nece odma da upali, nekako se produzi ovo paljenje. Pozdrav, Niksa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kabe Posted February 18, 2015 Report Share Posted February 18, 2015 Druze, tesko da se auto moze popraviti preko foruma. Mozemo da pricamo o nekim osnovnim stvarima, ali za bilo koju ozbiljnu rabotu, valja auto detaljno pregledati u servisu i krenuti od 0. Ne vidim u tvom profilu lokaciju, ali mislim da bi valjalo da odes kod nekog "krstenog" majstora kako bi krenuo redom od simptoma do resenja problema. Na osnovu svega sto si izneo, ako ja auto normalno radio pre plina, postoji mogucnost da je sa njime nesto zeznuto prilikom ugradnje (svesno ili nesvesno), te treba ici u tom pravcu. Postoji mogucnost da je problem sa paljenjem, ali to je sada kompleksnija prica, od struje preko ubrizgavanja itd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niksaklecak Posted February 18, 2015 Report Share Posted February 18, 2015 Upravu si Kabe, Kad imam bolesnu glavu. Iz Beograda sam, i bio sam kod Mugena. I kod Mite. Ali poprilicno sam razocaran majstorima. Mugen je cudan, on hoce kad on hoce da popravlja auto. A - je decko jako pedantan. I najverovatnije cu kod njega da oteram auto. Pa cemo da vidimo. Kabe 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackbird Posted February 18, 2015 Report Share Posted February 18, 2015 Nista , mora da se namesti da na benzinu radi kao doxa , a onda da se proveri sta je sa plinom.. Ne znam , iskreno , sta bih drugo mogao da ti predlozim da uradis , a vidim da se mucis , jbg u q.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Propeler Posted February 25, 2015 Report Share Posted February 25, 2015 Pitanje za TRIO motors.. treba mi zadnji lezaj tocka za celicu TS, ne znam tačno dal je levi ili desni ali se čuje od pozadi. Jel bitno koja je strana ili su identični. Zanima me da li postoji samo ležaj (wheel bearing) da se poruči, da ne mora cela glavčina (wheel hub)? Koja je cena i vreme isporuke? Fala u napred Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VladaBCS Posted February 25, 2015 Report Share Posted February 25, 2015 Kada prosviraju zadnji lezajevi obicno se cuje onaj koji na tocku koji je u spoljašnjem delu krivine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marxon Posted February 25, 2015 Report Share Posted February 25, 2015 Pozdrav Trio, Trenutno sam u potrazi za farom sa suvozaceve strane (obican, ne ksenon) za Accord 2.0 2007 (restyle). Prvenstveno pokusavam da nadjem polovan OEM far ali nisam imao srece... (pokusali da mi prodaju polovan TYC-ov kao polovan OEM i sl.) Sve sam blizi da uzmem u razmatranje i Tajvanske proizvodjace DEPO ili TYC, ali naravno tada bih uzimao nov (jer i kosta otprilike ko polovan OEM), recimo kod vas (danas sam slao upit prodaji). Da li imate neka iskustva sa njima u unformacije kako su se pokazali? Majstor me plasi da magle, a i sam sam naleteo na neke review-e koji se zale na svetlo koje bacaju takvi farovi i sl... Unapred hvala na pomoci. Srdacan pozdrav, Marko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted February 25, 2015 Author Report Share Posted February 25, 2015 Znam, ja sam prosledio email prodaji.. U sustini, vise nego zadovoljavajuci. OEM far niko ne kupuje cim auto izadje iz garancije, ili ako nije kasko osiguran, ja sam mozda prodao 1% originalnih farova u tim situacijama.Sama plastika i kvalitet jesu nijasnu slabije u odnosu na original, ali razlika u ceni je tolika da se apsolutno isplati, i zato 99% uzima zamene ako zeli novo.Original jeste uvek najbolja solucija, ako nadjes odlicno ocuvan primerak po ceni aftermarket novog fara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dadinho Posted February 27, 2015 Report Share Posted February 27, 2015 Pozdrav Žile, Da li postoji mogucnost da se doveze neki automobil da ga pregledate pre kupovine, voleo bih da cujem Vase misljenje o automobilu pre nego sto bih ga kupio? Rec je o Nissan Note 1.6 2013 god. Hvala unapred, veliki pozdrav. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted March 2, 2015 Author Report Share Posted March 2, 2015 Postoji naravno, to je cak stavise jedna od cestih usluga koje nudimo.To se zove pregled pred kupovinu, kosta 1300 dinara i dobijes kompletan izvestaj o uocenim nedostacima, kao i predracun odmah za popravku tih istih, sto ti je onda realna osnova za obaranje cene.Naravno, pod uslovom da je auto uopste za preporuku, jer ukoliko vidimo da treba previse ulaganja, mi uvek kazemo da li se upustati ili ne u tu pricu. 99% klijenata nas poslusa i ne pokaje se. Pregled zakazujes direktno u servis: 021/504-441 ; 069/504-4411. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlnikolic Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Doslo je vreme da se menja ulje, u pitanju je Honda Jazz 2008. sa 70000km. Konkretno treba da razresim dilemu oko izbora Eneos ili Motul i da li gradacija 5w30 ili 5w40 ili nesto trece. Predlozite nesto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted March 16, 2015 Author Report Share Posted March 16, 2015 Koja je Honda u pitanju, motor i godiste? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlaki Type S Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Zile ne citas.Jao jao opet si se zaljubio Pise Jazz 2008.god 70000km na satu.Ne pise samo koji je motor u pitanju... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlnikolic Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Honada jazz II, 2008. 1.4 iDsi. Osam svecica osam bobina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kabe Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Ni manje ni vise Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlnikolic Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Jes ni manje ventila ni vise bobina Nego manite se zaebancije koje ulje da sipam B-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlaki Type S Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Full sintetiku slobodno,a da li ces Motul ili Eneos to je na tebi.Neces pogresiti ni sa jednim.Slobodno uzmi koje ti prvo padne pod ruku.Neki hvale Eneos neki Motul,a vecina i jedno i drugo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VladaBCS Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Motul ti je bolja opcija po mojim iskustvima... e sad ima i drugačijih iskustava... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted March 17, 2015 Author Report Share Posted March 17, 2015 Eneos 5w40, to mi sipamo i nemamo problema. Ako przis u obrtaje i vadis mu dusu, Motul ce biti bolja solucija posle 7k km, ali kosta vise. vlnikolic 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlnikolic Posted March 17, 2015 Report Share Posted March 17, 2015 Eneos 5w40, to mi sipamo i nemamo problema. Ako przis u obrtaje i vadis mu dusu, Motul ce biti bolja solucija posle 7k km, ali kosta vise. Rado bih dosao do vas ali nikako ne mogu u narnih mesec dana a zamenu ulja bi trebalo uraditi za nekih 100-200km, dobih i savet od clana Stalkera da je i 0w40 dobra varijanta ako se ima para. Ima li te gradacije kod Eneosa ili mozda Mobile 1? Inace ne vrtim auto u obrtaje, posteno ga nisam ni izvezao iz grada za ovih par meseci koliko je kod mene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted March 17, 2015 Author Report Share Posted March 17, 2015 0w40 nema, ima 0w50, ali moje licno misljenje iz prakse je da je nepotrebno, tj. da 5w40 zavrsava posao odlicno. A imam sigurno 20-30 GD Jazzica na odrzavanju.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobe Posted March 17, 2015 Report Share Posted March 17, 2015 Da li mozete da nabavite deflektore za civic 8.gen 4d i ako moze po kojoj ceni? hvala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.