Jump to content

Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis? - mi smo tu zbog vas...


Recommended Posts

Sada sam probao sa drugim kljucem,i nema promena. Mislim da znam sta je problem. Kada dam kontkt,necuje se rele koji ukljucuje benzinsku pumpu. E sad,sta je problem ne znam,da li je rele crko,ili sama pumpa,a moze biti i osigurac,njega cu prvo proveriti.Svaka pomoc je dobrodosla.

Link to comment
Share on other sites

Problem rešen !!!!

Bio je loš kontakt na releu benzinske pumpe. Veoma je komplikovano skinuti kutiju sa osiguračima i releima, ali sam privremeno rešio kvar, tako što sam malo prodrmao rele, i auto je upalio. Videću sa Žiletom,da kada dodjem do NS-a,skinemo kutiju, i proverimo sve kontakte.

Ovo je primer,kako zbog banalne stvari,auto postaje neupotrebljiv.

Pozdrav svima.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav Žile, nadam se da si se bar malo odmorio. Verovatno si pročitao predhodne postove, i upoznao se sa problemom koji sam imao. Da li je problem da kad dođem do servisa (na proleće), skinemo kutiju sa releima i osiguracima, i detaljno sve očistimo i proverimo kontakte, kako bi se smanjila mogućnost pojave ovakvog kvara?

Link to comment
Share on other sites

Vratio se problem sa Jazzom. Danas opet neće da upali,i definitivno je problem sa relejom benzinske pumpe. Sad da li je sam rele, ili neka veza u prekidu,nisam još skontao.Kada dam kontakt, čuje se glavni rele,ali onaj za pumpu, ne reaguje. Pokušavao sam da nađem kvar po servisnom uputstvu,ali je veoma teško skinuti kutiju sa osiguračima, kako bih prišao relejima. Uspeo sam da ga izvadim, i otvorim,ali ne vidim nikakav problem, a ne mogu da ispitam instrumentom,jer u tom položaju kutije, kad sve demontiram, ne mogu da priključim konektore,kako bih dobio napajanje. Rešenje je da se zavučem skroz ispod volana,a to mi mojih 100 kg, i 185 cm, ne dozvoljavaju. Ne znam šta da radim,pokušaću sutra ponovo,bar da ga osposobim,da može da se dovuče do NS,do servisa.

Trio, kakvo vam je radno vreme preko praznika? Moraću što pre da dođem,pa da rešavamo problem. Jel možeš da proveriš,da li ima negde da se kupi taj rele? Ne znam sad oznake,javiću se sutra.

Danas sam zvao i servis i prodavnicu,ali su mi rekli da si u BG. Pričao sam sa Danijelom,i rekao mi je da do sada niste imali ovakav problem. Ako ti nije problem, javi mi se sutra 060 7034 856,ako mi možeš pomoći.

Link to comment
Share on other sites

OK, cucemo se posle 08.01. Sad auto radi,jednostavno, nekad hoce,nekad nece. Ja imam Honda program, i malo sam ispitivao korak po korak,ali sam stao kada sam trebao da ispitam vezu izmedju ECM i releja. Tu je problem jer se sheme u programu ne poklapaju sa Bosch elektronikom,koja je u mom Jazz-u.

Lepo se provedi veceras, i zelim ti sve najbolje u Novoj Godini.

Žile, ja sam voljan da dodjem do servisa u subotu 12.01., ali šta ako mi auto stane negde na putu do NS? Da li postoji mogućnost da , ako se tako nešto desi, neko dođe po mene sa šlepericom,pa da auto odvezemo do servisa? Rekao sam da auto ovih dana pali i nemam problema, ali mi se desilo u subotu,da je stao posle 100m vožnje, i onda nije hteo da pali,tj. da uključi rele benz. pumpe. Posle nekog vremena je opet sve OK. Glupo mi je da ga šlepam od SM do NS, ako bude hteo da upali,ali postoji šansa da stane na pola puta, šta onda da radim?

Iskreno rečeno, nisam baš voljan da mi svako čačka po kolima,tako da mi se ne ostavlja auto ovdašnjim majstorima, koji samo znaju da kažu : "eto ti kad hoćeš japanca...,što nisi kupio VW,nebi imao problema...." razumeš šta hoću da kažem.

Čućemo se posle Božića,ako do tad sam ne skontam u čemu je problem. Čekam da se opet desi, pa da malo detaljnije ispitam situaciju.

Pozdrav.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Zdravo Živko, dugo se nismo čuli.

Evo trenutno sam u pripremama za hydro E-brake setup i još neke izmene na uljnom razvodu kako bih obezbedio dovoljne sile kočenja na zadnjim točkovima.

Ideja je da se koriste pristupačni materijali a ne kupovina kit-kompleta.

Konkretno mi je potrebna cena za glavni (gornji) cilindar kvačila za hondu civik iz recimo 1996 trebalo bi da je jako sličan ovom sa linka http://www.wilwood.com/MasterCylinders/MasterCylinderProd.aspx?itemno=260-6089

I potrebna mi je informacija o ovom delu http://www.wilwood.com/MasterCylinders/MasterCylinderProd.aspx?itemno=260-12627

I naravno ako imaš nekog iskustva ili znaš nekog ko je radio javi ili daj linak da se edukujem

Veliki pozdrav

Link to comment
Share on other sites

Pravo da ti kazem, nisam se sretao sa ovakvim kombinacijama do sada..

Nijedan cilindar od Honde nije bas slican tom, najpriblizniji jeste od Civica, ali imao bi i tu dosta prerada...Svi ostali su dosta razliciti..

Mislim da ne treba da se ogranicis na Hondu, vec mi je najjednostavnije ako budes u NS, da zaronimo u magacin i nadjes najpribliznije, jer ovako opcije su nepresusne, koliko modela ima...

Onaj mali ventil nisam nikad prodavao, niti nabavljao, ne od Wilwood vec uopste...

Link to comment
Share on other sites

Žile,pogledaj ovo:

post-2788-0-38544100-1358550019_thumb.jpgpost-2788-0-41647300-1358550039_thumb.jpegpost-2788-0-79645200-1358550048_thumb.jpegpost-2788-0-16800200-1358550055_thumb.jpegpost-2788-0-52630400-1358550064_thumb.jpeg

Mislim da sam našao ono što nam treba vezi sa Bosch ECU, koji je kod mene u Jazz-u. Ovde imaš slike konektora, i šemu svakog posebno, a kompletnu šemu veza sa bojama žica, i šta svaka povezuje imaš u programu Honda ESM.

Evo ti putanja,da lakše nadješ:

Engine / Fuel and emissions / Others / Fuel and Emissions System Description Circuit Diagram (5MT-KG/KE/KR) i Fuel and Emissions System Description (5MT-KG/KE/KR)

Ovde imaš šemu veza svih konektora na ECU, i opis u tabeli šta koji pin povezuje, i koliki treba da bude napon u različitim slučajevima.

To bi trebalo da je to,ako ti nije problem, malo prostudiraj, a ja ću proveriti da li se boje žica poklapaju sa šemom,pa se javljam.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Zile imas li i kakva su ti iskustva sa proizvodima nemacke firme FEBEST?

 

""FEBEST" company determined its marketing line of development as the manufacture of spare parts for Japanese and Korean cars. The company logo is "German efficiency for Japanese cars". This means that every assembly of the car should have its own repair kit!"

 

Danas sam slucajno saznao za njih, putem nekog ruskog civicshuttle-foruma, trazeci onaj unutrasnji zglob poluosovine. Trebalo bi i oni da ga imaju u ponudi (http://fe-best.de/index.php?page=catalog&pid=7120&details=1), mada mi se ne slaze lista kompatibilnih hondinih modela.  

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...