Jump to content

Recommended Posts

Ima, uz 3.0 V6 dCI u Navari su najjaci dizeli koje nose ovi srednji pikapovi.


Samo, mislim da cak i nisu homologovani(govorim za Ranger), za Nissan znam da jeste, ali je prodat do sada zvanicno samo JEDAN, i to taj koji je uvezen za homologaciju.

Razlog je sto mu je cena(govorim za Ranger), preko 44k evra, sad trenutno 38k na popustu, i dolazi iskljucivo u WILDTRAK opremi, koja je stvarno atraktivna i bogata.


No, ja mogu da dovedem sa opremom Dmaxa, koji ima malo slabiji motor, i opet cu biti dobrih 5k evra jeftiniji od Forda.. :). 400Nm je nesto sto je vise nego iskoristivo u uslovima voznje u Evropi, zato je i vecina pikapova sa 2.0-3.0 motorima i do tog nivoa..Amerika je druga prica.

Link to comment
Share on other sites

Imam jos jedno pitanje kog sam se setio,pa da iskoristim priliku posto je tema aktivna.

Za Amarok sam cuo da je jedan od retkih pikapova srednje velicine u ciji tovarni prostor mogu da stanu cak dve palete sa teretom,jer je u mogucnosti da kao produzetak iskoristi vrata tovarnog prostora koja kad su oborena mogu da izdrze tezinu znatno vecu od konkurencije.

Kakva je situacija sa DMAX-om,odnosno ima li podataka sa koliko kilograma se mogu bezbedno opteretiti njegova vrata kad se obore u horizontalu?

Link to comment
Share on other sites

Stvar je marketinga.


Istu stvar moze i Dmax, posto vrata trpe do 150 kg(ja licno od 118 kg se obicno popnem na sajmovima na vrata i onda skacem demonstracije radi po njima.. :P).

 

U sustini, nijedan pikap na trzistu ne moze vezano dve palete da preveze sa zatvorenim vratima, jer mu smetaju unutrasnji blatobrani zadnjih tockova. Ali, kad se obore vrata tovarnog prostora, onda staje i druga euro paleta.

 

Onda se mora posebno obelezavati tovar, da te policija ne gnjavi..


A Dmax je svasta nosio, od starog gvozdnja 1000 kg teskog, robe, opreme, pa cak i behaton preko 1600 kg tezine(to vec nije preporucljivo za stalno, ali sam hteo da vidim kako ce se onda ponasati). Kao i uvek, neka slike govore vise od 1000 reci...

 

post-18-0-56786600-1401885181_thumb.jpg

 

post-18-0-38127700-1401885245_thumb.jpg

 

post-18-0-23919600-1401885262_thumb.jpg

 

post-18-0-01383400-1401885287_thumb.jpg

 

post-18-0-00209900-1401885470_thumb.jpg

 

post-18-0-87466700-1401885495_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hm....puno para, puno para! :)


Ajmo korak po korak, jedan brend, razradim, drugi brend, razradim... :).

 

Za sada mi je vise nego dovoljno da budem samo diler za Novi Sad, a mislim da u skorije vreme se nece nista menjati u vezi Honde na nasem trzistu, Delta je jaka kao zemlja, i ima ogroman finansijski kapacitet iza sebe, a Stojanov je najveci nezavisni diler vozila u zemlji (990 raznih modela prodatih prosle godine), tako da Honda ostaje ovako kako je sigurno jos dugo...

Link to comment
Share on other sites

Iskreno,ocekivao sam vise,jer mi tih 150kg opterecenja izgleda malo,pogotovo za pikap i uzevsi u obzir da je tailgate povecih dimenzija i povrsine, tako da kad se obori i nesto malo gabaritnije stavi,mislim da se lako moze pretovariti.

Mislim da se za konkurente navodi vise.

Cak i za donji deo tailgate-a za BMW X5 koji je daleko od radnog vozila maksimalna tezina kojom se preporucuje da se moze opteretiti je 200kg.

Ali svakako je pametno znati ogranicenja svakog vozila.

Link to comment
Share on other sites

Ima,naravno. Jedan od najmocnijih modernih dizela u pikapima ako izuzmemo Cummins u Americkim vozilima a da li ga ima u ponudi na nasim prostorima, to mi vec nije poznato. ПоÑлато Ñа GT-I9000

 

Cummins je dobar, ali trenutno najjaci dizel u Americkim vozilima (ako ne racunamo kamione) je Fordov 6.7L PowerStroke V8 dizel, koji se ugradjuje u SuperDuty pickupe. Razvija 440 ks i 1,165 Nm obrtnog momenta.

 

2015-Ford-f-series-king-ranch-line-up-front-view.jpg

Link to comment
Share on other sites

Iskreno,ocekivao sam vise,jer mi tih 150kg opterecenja izgleda malo,pogotovo za pikap i uzevsi u obzir da je tailgate povecih dimenzija i povrsine, tako da kad se obori i nesto malo gabaritnije stavi,mislim da se lako moze pretovariti. Mislim da se za konkurente navodi vise. Cak i za donji deo tailgate-a za BMW X5 koji je daleko od radnog vozila maksimalna tezina kojom se preporucuje da se moze opteretiti je 200kg. Ali svakako je pametno znati ogranicenja svakog vozila.

 

Ja sam rekao koliko u praksi je 100%, a pogledacu bas i fabricki podatak, sad si me zainteresovao.. :).

 

U sustini, samo pogledas sistem sarki i kacenja na svakom pikapu i odmah znas koliko je ozbiljno napravljen. U praksi, ja koji stvarno koristim pikap i za nosenje svega, mozda sam 5 puta da sada vozio vangabaritnu robu, tako da voznja sa otvorenim gepekom se jako retko desava u praksi. Naravno, ako je cisto radno vozilo (Classic), onda verovatno i cesce, ali odnos je 9 prodatih Premiuma na 1 Classic za sada.

Link to comment
Share on other sites

U sredu, 11. juna 2014. godine u 12h na stazi Mišeluk je održana konferencija za novinare.

Na konferenciji je istaknut plan i program trke. Bilo je reči o bezbednosti na kojoj je stavljen najveći akcenat.

Ulazak na prvi dan trka u subotu biće besplatan, dok ulaz sledećeg dana iznosi 300 dinara za sve posetioce, od kojih će jedan deo biti rezervisan za ugrožene od poplava.

Isuzu prodavac je spreman za ovaj događaj.

IMG_9111.jpg

IMG_9095.jpg IMG_9096.jpg IMG_9097.jpg IMG_9100.jpg

IMG_9101.jpg IMG_9102.jpg IMG_9103.jpg IMG_9104.jpg

IMG_9106.jpg IMG_9111.jpg IMG_9112.jpg IMG_9117.jpg

IMG_9119.jpg IMG_9120.jpg IMG_9121.jpg IMG_9126.jpg

Link to comment
Share on other sites

Današnji trening na Velikoj nagradi Grada Novog Sada 2014. je uspešno završen. Puni utisaka sa nestrpljenjem očekujemo sutrašnji dan. Posetiocima nudimo model Isuzu D-Max PREMIUM sa manualnim menjačem po sniženoj ceni od 27 450 e, uz besplatnu ugradnju parking senzora i patosnica. Posetite naš stand.

IMG_4185.jpg

IMG_4060.jpg IMG_4185.jpg IMG_4226.jpg

Link to comment
Share on other sites

Posle višegodišnje pauze, ponovo su se stekli uslovi za održavanje menifestacije pod imenom – Velika nagrada Novog Sada 2014. Organizator – ASK Petromax iz Novog Sada nam je predložio da učestvujemo u sponzorisanju ovog događaja, čemu smo se sa zadovoljstvom odazvali.

http://www.isuzu.co.rs/vesti-i-desavanja/dogadjaji/velika-nagrada-novog-sada-2014-miseluk/

Kompletnu galeriju fotografija možete pogledati na ISUZU FACEBOOK stranici:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.269372733246839.1073741858.172578759592904&type=1

10382528_269375513246561_225176636721096

10353343_269374153246697_116174705481160 10362747_269375633246549_306816363131730 10365392_269372773246835_221000168547108 10368941_269375746579871_771480506470215

10397111_269372876580158_373396970408201 10467135_269375646579881_602993213112022

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ova manifestacija slavi kraj žetve, te se već više od 100 godina taj trenutak proslavlja uz poseban kolač, napravljen od tog žita, a kao jedna od propratnih manifestacija već duži niz godina jesu i konjičke trke na Hipodromu u Subotici, u organizaciji KK Bačka.

http://www.isuzu.co.rs/vesti-i-desavanja/dogadjaji/druzijanca-2014-subotica/

IMG_0171.jpg

Kompletnu galeriju fotografija sa manifestacije možete pregledati na našoj Facebook Stranici:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.290297817820997.1073741867.172578759592904&type=1

Sledeći događaj na kome ćemo prisustvovati je Temerninski Sajam na kome ćemo uz redovnu podršku izložiti naša vozila, a svi zainteresovani moćiće na licu mesta da isprobaju vozne i vučne karakteristike Isuzu D-Max modela. Za buduće kupce, odobren je i sajamski popust za kupovinu vozila za vreme trajanja događaja.

Link to comment
Share on other sites

Trio,

 

bilo bi mi korisno misljenje znalca o dva fullsize pikapa koji su mi zanimljivi: Toyota Tundra 5.7 V8 2007- i Dodge RAM 1500 5.7 hemi 2009-.,dakle, licno misljenje i iskustva ako ih je bilo iz voznje, servisiranja... Posebno me zanima da je je neko pokusao ugradnju plinske instalacije i kakvi su utisci.

Link to comment
Share on other sites

Ja ti mogu reci par reci o oba jer sam imao prilike da se sretnem sa oba ovde u Americi.

 

Sve zavisi za sta ces koristiti pickup. Jeli ti plan da ga vozis svakodnevno do posla i ponekad da sidjes sa asfalta ili povuces prikolicu? Tu je velika razlika jer se Tundra i Ram mnogo razlikuju povodom toga.

 

Ram je uradjen bas za posao. Mocan je, mehanicki je bas kvalitetno uradjen, nesto kao "radni konj" - nikad te za posao nece izneveriti. Sa druge strane, vidjao sam i 5 godina stare Ramove ciji hromirani branici rdjaju. E sad, ja zivim u Wisconsinu, koji ima bas mnogo snega, ali opet ... Unutra je plastika losijeg kvaliteta i zavrsna obrada je katastrofa (ove mane su popravili kada ih je Fiat preuzeo). Ram je uvek bio za posao i za ljude kojima je bitniji kvalitet mehanike nego kvalitet plastike i hroma. Zato i jesu jeftiniji - meni je jedan Dodge diler pre par godina nudio nov Ram 1500 sa Hemi motorom i 4x4 za $26,000, sto je neverovatno niska cena.

 

Tundra je potpuno obrnuta. Ima daleko bolju zavrsnu obradu, kvalitetnije materijale, ali se mehanicki ta generacija nije pokazala najbolje. Ta 2007 godina je bila prva za tu generaciju Tundre i jednostavno ih je skupo kostalo neiskustvo, trebale su proci godine pre nego sto se sve mehanicke boljke uklone. Tundra jeste mocna i odlicno ide kada je prazna, ali sam vozio oba sa zakacenom prikolicom i Ram se mucio daleko manje iako ima poprilicno slabiji motor (340 vs 381 ks).

 

Iz tog razloga kazem da je bitno za koju svrhu ces koristiti pickup. Tundra je bolja za svakodnevnu voznju - enterijer je kvalitetnije uradjen, tisa je, udobnija je, manje i trosi. Ram je bolji po poslove pickupa - sa zakacenom prikolicom ili sa prikolicom tereta puno manje se muci i jednostavno imaju iskustvo iza sebe i samim tim su mehanicki kvalitetniji. Toyotin prvi full-size pickup je debitovao tek 2000. godine i Toyoti je dugo vremena trebalo da shvati da nemoze da pravi Tundru kao Corollu i Camry jer kupci nisu isti.

 

Sta ja preporucujem od ta dva? Neces se zeznuti ni sa jednim od njih. Ako im je cena ista - ja bi pre izabrao Tundru, samo proveri dve stvari - camshaft i shaft joint (neznam kako se kaze na nasem, potrazi na netu). To su im bile velike mane te 2007 godine, ali je Toyota imala opoziv za oba problema tako da problema nebi trebalo biti.

 

Ako su u izboru i ostali pickupi iz tog perioda, definitivno zaobidji oba jer General Motors i Ford prave daleko bolje pickupe. General Motorsovi blizanci Chevrolet Silverado i GMC Sierra pruzaju nesto izmedju Tundre i Rama, oba su solidna u svim kategorijama bez vecih nedostataka. I nije sto sam ja Fordovac, ali Ford F-150 je apsolutni sampion pickupa, posebno iz te generacije i posebno ako ima neki od Triton (4.6 i 5.4) motora. Ti motori su neunistivi - ja sam imao 2005 F-150 4.6 od 2005-2013 godine sa 0 problema. Za rent-a-car cesto bi me dopao Ford E-Series, koji je van verzija od F-150. Jednom me je dopao neki E-Series van iz ranih 1990tih sa 750,000 milja na satu (oko 1.2 miliona km). Bio je pun tereta i jos je vukao prikolicu iza sebe sa Ford Mustangom na njoj. Presao je celu Ameriku, od Idaha do Wisconsina, bez ikakvih problema. E sad, nije ni F-150 bez mane - ima ubedljivo najcvrscu sasiju i zbog toga je dosta tezak, tako da je znacajno sporiji od ostalih pickupa kada je prazan.

 

Sretno pri kupovini i javi svoje utiske.

Link to comment
Share on other sites

Hvala na ovako preciznom i kvalitetnom odgovoru.

 

Ja sam se trenutno licno ohladio malo od ovoga i vise se raspitujem za prijatelja koga sam zarazio ovom pricom o pikapima, ali ocekujem da za par godina kada budem menjao to sto sada vozim da ce isti modeli biti u pitanju i ista dilema.

 

  Iako je F150 nesumnjivo kvalitetan, otpao je iz izbora zbog izgleda i vece cene, a onda su na red dosli RAM pa zatim Tundra sto se istih kriterijuma tice u odnosu na ostale.

 

  RAM sam inace probao na kratko u voznji i naravno da sam bio odusevljen prvim utiskom, ali nisam mogao da ga uporedim sa necim slicnim.

 

  Pikap bi trebalo da bude zamena za luksuzan SUV, dakle udoban i dopadljiv, a namena radnog vozila mu nije primarna, stavise, na poslednjem je mestu. S tim u vezi, bitniji je prostor za putnike nego velicina tovarnog prostora, dakle crew max verzija karoserije. 

RAM kako mi se cini nema opruge pozadi ali ne znam da li je zbog toga osetno udobniji u odnosu na ostale.

 

 Verujem da je svakako lakse ovde potraziti dizel pikap srednje velicine, ali misljenja sam da ti motori, pogotovu novi Toyotini dizeli nisu izdrzljivi kao ranije i da su skupi za odrzavanje.

 

 Veliki pikapi rasterecenih benzinskih motora velike zapremine koji su preradjeni da trose autogas su po mojoj nekoj racunici bolje resenje. Uvoz moze da bude problematican ali mislim da moze da se izvede kada se dobro isplanira. Direktan uvoz ovde i homologacija nije opcija, auto bi se uvozio iz USA  preko Nemacke.

 

 U vezi s plinom, cuo sam svakakva misljenja. Od ranije su mi poznate glasine da se Toyota i plin ne slazu najbolje a opet negde sam procitao da je RAM-ov 5.7 hemi radi na plin dosta pouzdano.

 

  Racunica je jasna: taj auto se zbog cene goriva ovde svakakvo ne isplati voziti na benzin, ali na plinu je situacija bitno povoljnija,gotovo i konkuretnija od voznje dizel pikapa srednje velicine.

 

 Ono sto je najbitnije bi se svelo dakle na pouzdanost, udobnost, luksuz i mogucnost povremenog offroad-a. Po onome sto sam pratio, mislim da je Tundra malo skuplja. Za starije verzije Hillux-a je isao glas da su medju najpouzdanijim vozilima napravljenim ikada, pa je za ocekivati bilo da je Tundra kao veci model sve to i jos vise, mada mi se sad posle svega procitanog cini da je RAM u prednosti.

 

  U svakom slucaju, hvala jos jednom, drago mi je da se javio neko ko je upravo licno probao oba vozila.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...