Jump to content

Recommended Posts

Delta4x4 Isuzu D-Max Tyrannos

Isuzu D-Max je u fabričkom izdanju samo još jedan u nizu pick-up vozila, ali nemački Delta4x4 u svojoj ponudi ima novi paket koji ga čini daleko atraktivnijim.

U Tyrannos paketu su između ostalog komplet novih točkova i guma, proširenja blatobrana, bul-bar, povišeni klirens, dodatna svetla, kao i novi izduvni sistem.

delta_4x4_isuzu_1.jpg

delta_4x4_isuzu_11.jpg

Autoblog.rs

Link to post
Share on other sites
  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Od 01.09.2013. godine preduzeće TRIO motors d.o.o. iz Novog Sada, zvanično je nastupilo na teritoriji republike Srbije kao autorizovani prodavac i serviser vozila japanskog brenda ISUZU od strane ital

Odlično. Manje troše, Euro 6 jedini bez AdBlue, tiši, lakše se voze, jedino im fali malo daha između 100-130 km/h ubrzanja, ali to je kamion pre svega.. Ima onih koji hoće samo veliko, za nj

Isuzu D-MAX na Bođani Offroad 2016 I ove godine, krajem decembra, održan je već tradicionalni Bođani Offroad, na kojem su, između ostalih, učešće uzeli i Isuzu D-MAX terenci... http://isuzu.

Posted Images

Izvršili smo montažu dodatne opreme na dva Isuzu D-Max pikap vozila u "ASH beige i silver" boji. Oba modela koja će biti isporučena preduzeću u čijem će vlasništvu biti su u PREMIUM paketu opreme sa automatskim menjačima.

Ugrađena je LED rasveta, snorkel, kuke, čelični roll barovi, patosnice.

Vozila pripremljena za najzahtevnije puteve i uslove, kao i aktivnosti - počevši od prevoza ljudstva, vuče opreme, nošenja glomazne aparature i dr., pomoćiće ovom preduzeću koje je odigralo veoma bitnu ulogu u zaštiti od poplava da u budućnosti bude još spremnije za sve redovne i ekstremne aktivnosti.

Vozila su isporučena klijentu od momenta poručivanja za 4 dana.

IMG_1997.jpg

image hosting free

a_6.jpg IMG_1995.jpg IMG_1996.jpg IMG_1997.jpg

IMG_1999.jpg IMG_2000.jpg IMG_2001.jpg IMG_2002.jpg

IMG_2004.jpg IMG_2005.jpg IMG_2006.jpg IMG_2008.jpg

Link to post
Share on other sites

Imam par pitanja u vezi D-Max-a uopste, nadam se da je ovo pravo mesto za to jer odvojenu temu nisam nasao.

 

 

Prvo, vezano upravo za ugradnju snorkela: koliki je zvanicni wading depth, odnosno visina vode koju ovo vozilo moze bezbedno da gazi bez posledica, u originalu i sa dodatnom adaptacijom kao ovom koja je odradjena gore?

Nisam uspeo da nadjem zvanican podatak na internetu pa pretpostavljam da niko nece dati tacniju informaciju od ovlascenog prodavca.

 

 

Drugo, vezano vise za starije modele: od koje godine je Isuzu krenuo da ugradjuje DPF filter u D-MAX?

 

 

Trece, kakva je sigurnost prtljaga pozadi uz dodatni poklopac tovarnog prostora? Mogu li se vrata prtljaznika zakljucati centralnom bravom kao ostala vrata?  Znam da je VW Amarok slab po tom pitanju.

 

 

 

Od nedavno sam poceo da se zanimam za pikap vozila kao zamenu za SUV uglavnom zbog mogucnosti registracije kao teretno vozilo i manjih troskova, mada iako jesu skocili dosta po luksuzu i udobnosti u voznji, sem Dodge RAM-a Longhorn koji sam probao zaista nisam nasao jos nesto slicno sto bi me definitivno ubedilo da SUV treba zameniti za pikap.

 D-MAX me jeste zainteresovao vise nego ostali, doduse, ali i dalje nisam siguran da je vreme za tranziciju.

Link to post
Share on other sites

Ovo je prava tema za sva tvoja pitanja, a ja cu ti dati odgovor:

 

1. Zvanicno koliko Dmax roni je 600 mm, bez adaptacija. Ja licno sam najvise isao ovoliko(ipak je test auto koji treba da se proda posle godinu dana, a moj je vec prodat):

 

post-18-0-98353900-1401699001_thumb.jpg

 

Sto se tice snorkela, posto se time izmesta usis gore, ono sto je realno(a da je koliko toliko bezbedno), jeste visina haube..Medjutim, u tom slucaju ce ti voda uci i u kabinu, i izaci iz nje, elektronika i svi ostali elementi su dobarno ususkani, i nece im biti nista, ali iskreno, ne poznajem nijednog vlasnika Dmaxa (osim sluzbenih i ekstremnih offroadera), da su toliko uronili svoja kola..Znaci, to je delom estetski, moze da pomogne itekako, ali nije cilj da potopis auto...

 

Jer, auto dokle god dobija svez vazduh direktno, i izbacuje ga kroz izduvni sistem, on ce ici. Ako ti se ugasi, napunice se izduvni sistem vodom i gotovo..

 

2. DPF filter, ili DPD kako ga Isuzu zove, krenuo je sa Euro V normom (zajedno sa dva EGR ventila), sto ce reci od ovog aktuelnog modela. To jeste specificnije i potencijalno kasnije skuplje, ali je neminovost koju sva konkurencija ima, veliki dizeli bez te pomoci nemaju sanse da ispune stroge ekoloske zahteve.

 

Ja uz svaki isporuceni automobil odrzim detaljnu prakticnu obuku kako se prati sistem regeneracije, tako da ja recimo nikad nisam imao problema(a auto ima 37k km za 11 meseci), dok recimo jedan bordo prodat u BGD na sajmu je vec posle 8k km imao 1L vise ulja u karteru, jer se vozi samo po gradu i ne obraca se paznja na regeneraciju.

 

3. Svaki canopy koji mi prodajemo ima kljuc uz to. Naravno, ako ti neko razbije staklo, tu pomoci nema, ali ti je isti problem kao i sa staklima od karoserije.

 

Recimo, ovo je top of the line canopy, koji ima centralno zakljucavanje, LED svetla, tapaciranu unutrasnjost, daljinsko zaljucavanje, grejace stakla, itd. Ovde jos nije ofarban u boju karoserije:

 

post-18-0-56578600-1401699408_thumb.jpg

 

post-18-0-17284100-1401699433_thumb.jpg

 

post-18-0-47686100-1401699449_thumb.jpg

 

Ako te ovakva vozila ozbiljno zanimaju, mozemo upriliciti test voznju bez ikakvih troskova i obaveza, jer provereno znam da moja konkurencija niti poseduje test vozilo (maksimalno je sto mozes da sednes u salonski primerak, ili provozas par metara), a bez lazne skromnosti nemaju ni 1000 km za volanom ovakvog automobila u test voznji.. :)

 

Jer, ovakva vozila moras da probas da bi mogao da doneses sud o njima, imaju svoje prednosti i mane, kao i specificnosti, a nije mala para da se olako uzimaju..

Link to post
Share on other sites

Hvala puno na detaljnom odgovoru, pogotovo na slikama.

 

 

Vezano za dubinu vode, tih 60cm je vise manje standard za vecinu ozbiljnijih offroad vozila i sasvim je dobar rezultat. Sa ostalim se takodje slazem, odlicno receno i objasnjeno,mislim da zaista nema svrhe uranjati vozilo u vodu preko donje ivice farova jer se rizikuje dosta. Znam da se za Ford Ranger i Range Rover navodi i 80cm, ali sumnjam da vlasnici posle toga nemaju problem sa vlagom u farovima i slicnim sitnim ali iritirajucim posledicama.

 

Cuo sam za problem sa DPF-om ali samo za prve generacije vozila i da je to u medjuvremenu reseno.  Jako je korisna informacija o tome da se ipak moze desiti problem ako se ne prate instrukcije vezano za regeneraciju i voznju u gradu, hvala i za iskren odgovor.

 

Taj canopy zaista izgleda bolje i po opisu funkcionalnije od ostalih slicnih koje sam na pikapima vidjao, a i slike su puno pomogle.

 

 

 

Hvala na pozivu za test voznju, voleo bih ako budem u prilici, mada iskreno sumnjam da sam ovog trenutka kandidat za pikap, jer verujem da bi mi u odnosu na ono sto sada vozim puno toga nedostajalo, pogotovo performanse, ponasanje na putu, luksuz i neki detalji koji po konstrukciji kabine pikap stavljaju uvek u podredjenu poziciju u odnosu na klasican SUV, da ne kazem SAV u mom slucaju.

 

Nemam preterane zahteve u offroad-u a ni potrebe radnog vozila trenutno ali priznajem da me je u veliku dilemu bacila cinjenica da je registracija za ovako svestrano vozilo kao sto je ovaj Isuzu pikap jako povoljna i prakticno najvazniji argument da sa onog sto sada vozim predjem na pikap.

 

Nisu mi problem ni troskovi registracije koje sada placam koliko mi se dopala ideja toliko svestranog i luksuznog vozila uz male godisnje troskove odrzavanja i opet, cinjenica da ne dozvoljavam drzavi da mi neracionalno uzima pare kao sto to sada radim.

 

 

Kazem, iz perspektive onoga sto sada vozim, mislim da bih se pokajao kad bih ga zamenio za pikap .

 

Da kupujem auto ove klase po prvi put, ovaj Isuzu bi mi bio medju prvima na listi, to je definitivno. Dopada mi se kao brend jer nije toliko poznat kod nas, ali medju poznavaocima je to ime garant kvaliteta od ranije i realno mislim da je u pitanju najbolji izbor po pitanju ulozeno-dobijeno.

 

Jedini takmac kojeg vidim ovom Isuzu-u je novi Ford Ranger, koji mi se takodje jako dopada.

 

VW Amarok je odlicno vozilo , ali mislim da ima par propusta i da ce cena kao kod svakog nemackog vozila ostati premijum i da nece biti toliko pametna kupovina u odnosu na Isuzu.

 

 

Trenutno idem u detalje da bih D-MAX-u nasao potencijalne mane, jer mi se vecina toga za sada jako dopada. :)

 

Hvala puno na odgovorima i drago mi je da Isuzu kod nas ima kvalitetnog i predusretljivog dilera.

Link to post
Share on other sites

Ja licno volim kada me ljudi pitaju pametne stvari, onda imam elana i da odgovorim.. :)


Elem, nije samo povoljna registracija prednost, mnogo veca usteda je povrat PDV, tj. na samo vozilo, gorivo, dodatnu opremu, itd. Naravno, firma mora biti u sistemu PDV.

 

Dmax je uvek bio robustan i izuzetno izdrzljiv, ali su se konacno dozvali pameti, tako da sad i eksterijer i enterijer su mnogo vise blizi putnickom ili SUV takmacu negoli kamionu, sto oni ustvari i jesu.


Pogotovo u Premium opremi sa automatskim menjacem:

 

post-18-0-43528400-1401715968.jpg

 

Licno, ja sam vec servisirao i provozao svakog svog konkurenta, pa cak i Amaroka, i slobodno mogu reci da su Toyota i Isuzu vrh, malo ispod toga Mazda i Mitsubishi, pa Ford, a da se na kraju svega nalaze Nissan i VW.

 

VW je najlosiji, samo ima jak marketing i privatnu banku iza sebe, i ogromnu mrezu. Medjutim, kad pogledas da se vecina voze po gradu kao putnicka vozila, a da su pravi radnici na njivama, gudurama i rudnicima neke druge marke, sve ti bude jasno..


Sto se tice Rangera, cenovno je tu negde sa Dmaxom, ali kad budes seo u njega, provozao ga, videces da ipak nisu tu negde..2.2 motor sa 375 NM, naspram 2.5 twin turbo sa 400 NM..A ukupan utisak je da ako vec hoces Ford, uzmi F150 i amin, a ne njegovu manju kopiju.

 

Neka slike kazu vise od reci:

 

post-18-0-30385800-1401716040_thumb.jpg

 

post-18-0-87477400-1401716053_thumb.jpg

 

post-18-0-88453300-1401716077_thumb.jpg

 

post-18-0-17054500-1401716094_thumb.jpg

 

post-18-0-51053300-1401716112_thumb.jpg

 

post-18-0-34515000-1401716129_thumb.jpg

 

post-18-0-42058100-1401716144_thumb.jpg

 

post-18-0-37160000-1401716160_thumb.jpg

 

post-18-0-79653600-1401716171_thumb.jpg

 

post-18-0-92714800-1401716207_thumb.jpg

 

post-18-0-48155600-1401716229_thumb.jpg

 

post-18-0-07520000-1401716245_thumb.jpg

 

post-18-0-38192400-1401716258_thumb.jpgpost-18-0-16995900-1401716271_thumb.jpg

 

post-18-0-03765800-1401716286_thumb.jpg

 

U sustini, najbolji test je 1 na 1 u svim uslovima, mogu slobodno da kazem da Dmax trenutno ima najmoderniji motor u klasi, sa aspekta snage, potrosnje, vucne sile..

 

Ova kombinacija (2t vucno vozilo sa 3 putnika i prljagom + 650 kg prikolica + 2t vuceno vozil), pri 90 km/h na tempomatu, od Kopra do Beograda trosio je 8.5l, a ima automatski menjac koji povecava potrosnju...ako to nije povoljno, onda stvarno ne znam sta je.. :)

 

post-18-0-32182600-1401716585_thumb.jpg

 

Mislim da sam razjasnio jos neke dileme... :)

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...