Jump to content

Recommended Posts

Synyster, opet kazem da je ocigledno imamo bitno drugacije poglede iz Evrope i Amerike, i po pitanju dimenzija, estetike i rentabilnosti.

 

U Americi imate kredite i uzimate nove automobile a ovde si stavio sliku upravo najnovijeg F150. Ne kazem da ni ovde nema mogucnosti za kredit ali kupovina auta takve klase ovde ni izbliza nije niti povoljna niti pametna zbog nepovoljnih kredita.

 

Dalje, ja licno kupujem po principu: nemam para - ne kupujem, ustedim pa imam - kupim. Kredit ovde me ne zanima. Iz istog razloga i prethodnih koje sam naveo za 40000 eura cu pre kupiti stan ili apartman ili nekretninu koja mi donosi pare nego novi pikap, da ne kazem F150.

 

Diskutujemo o necemu sa potpuno razlicitih pozicija i mozda zivotnih filozofija: u Evropi su ljudi svesniji oskudnijih resursa i vole da kapital gomilaju, materijalizuju i stede i racionalizuju tako da im auto, barem vecini nije primarni zivotni motiv niti svojina. A u Americi gde se ne razmislja da mozda necega uskoro nece biti ili da ce da nedostaje, kredit za kupovinu auta vam je dostupan kao mleko u prodavnici a mortgage za kucu vam je senka skoro ceo radni vek i to je tamo normalno. Pare se ne gomilaju vec trose i obrcu, kupuje se novo, baca staro - sustina potrosackog drustva. Ovde se ne zivi tako, posebno ne u Srbiji, mada ni ostatak da kazemo razvijene Evrope ne moze da sebi dozvoli americki opusteni nacin zivota.

 

U mom konrektnom slucaju, zanimalo me polovno vozilo cenovnog ranga od 15 do 20 hiljada eura uvezeno is USA. Dakle prve generacije Tundre ili RAM-a sa pocetka poslednjeg facelifta i sa 80% onoga sto imaju nihove najnovije verzije, a koje je nisam ni izbiza lud da placam duplo vise. Iako te top verzije nisu jos sve u tom cenovnom rangu, za godinu ili dve ce biti i zato ih navodim.

 

Meni se dopada izgled najnovijeg F150 ali o njemu ne komentarisem jer mi je za moje potrebe nepotrebno skupo vozilo. Komentarisao sam F150 koji je vrsnjak Tundre iz 2008 e i RAM-a 2010 koji mi po izgledu i dodacima tih generacija odgovaraju. F150 tih godista mi se prosto ne dopada a druga stvar, na polovnom trzistu je znatno skuplji od prethodna dva.

 

 

Donekle se slazem s Triom, GM i FORD nije na ovim prostorima sinonim kvaliteta, mozda u nekim manjim aplikacijama porodicnih automobila, ali nove tehnologije, turbine, Ecoboost, i to sve u GM-u, ja licno nisam odusevljen.

Link to comment
Share on other sites

Mixi, ne razumem nesto - sta to imaju Ram i Tundra sta nema F-150 po pitanju dimenzija, estetike i rentabilnosti? U jednom momentu kritikujes F-150 kako nema smisla u Evropi, a onda u drugom kazes da zelis Ram/Tundru ... Neznam jeli ja nesto ne razumem, ali pricas o tri pickupa koji nemogu biti slicniji nego sto jesu - ispade da jedan nema smisla, a druga dva su idealna. :dontknow:

 

Sto se tice generalno pickupa, samo kazem da sam imao prilike da ih vozim vecinu i da ih poznajem odlicno. Pitao si za savet, a posto se srecem sa takvim vozilima svakodnevno ja sam ga i dao. Ja sam Fordovac, ali Ram i Tundru nebi ni pogledao pored Chevrolet Silverada. Jednostavno, dzaba Toyotina oznaka kad su novi u toj klasi dok GM ima 100 godina iskustva proizvodnje pickupe. Na kraju tvoje pare pa samim tim i tvoj izbor ... Ja samo kazem, u klasi pickupa F-150 i Silverado su daleko bolji nego Tundra i Ram.

 

Ako verujes glasinama ljudi u Srbiji o (ne)kvalitetu Forda, onda veruj i meni kao bivsem vlasniku F-150. Od 2005-2013 godine = 0 problema. Kupio sam ga novog za $21,000, prodao 8 godina kasnije za $14,000. Takvu preprodajnu vrednost nijedan drugi auto nema.

 

F-1502_zps96f1c05f.jpg

Link to comment
Share on other sites

Malo si nesto od onoga sto sam naveo izvukao iz konteksta pa posto znam da cesto poduze pisem i davim pa da ne ponavljam odjednom sve sto je u mojim prethodnim odgovorima bilo vec samo ono najbitinij koje je mozda promaklo.

 

 

 - trazim luksuzan, peformantan i veliki pikap zbog povoljnosti pri registraciji i ekskluzivnosti i jeftinije voznje na autogas.

 - iako mogu, ne zelim da kupujem nov jer u Srbiji dati tako velike pare na nesto cemu opada vrednost rapidno i ne proizvodi novac je suludo i nerazumno, da sam u USA mozda bih mislio drugacije

- Cenovni rang za koji kupujem svoja kola je obicno oko 20000 eura i preferiram staro par godina jer smatram iz razloga koji je delom vezan za ovo gore a i cinjenica da takve kupovine daju najvise za ulozen novac uklopio sam se u pikap uvezen iz USA a tome odgovaraju upravo RAM  i Tundra stari oko 4 do 5 godina, ajde i da ne zapostavimo Silverado i F150

- Estetitka na autu mi je bitna, a po izgledu najvise mi se dopada RAM, tu i tamo Tundra moze da prodje, Ford i Silverado- ukratko, previse kockasti i neinventivnii tome slicno, u prevodu , ne dopadaju mi se. Time sto su cak i mallo skuplji na trzistu, jos me manje zanimaju .Da ponovim, pricam o kolima starim 5 godina.

- razlike u kvalitetu o kojima govoris u korist Forda, ako ih objektivno uopste i i ma, meni su akademske. Niti cu auto da zlostavljam i teram na gradiliste i vucem 4 tone cesto, niti mi treba da takav auto unistavam svakodnevno. Naravno da vodim aktivan zivot i da cu prakticnosti pikapa koristiti sto vise, ali daleko od toga ce mi kupovina F150 u tome biti neka prednost prema Tundri i RAM-u , u prevodu, svaki korektan auto koji ima urednu istoriju mi odgovara.

- zaista mi, iako se veruj mi trudim na silu da to shvatim, ne ide u glavu da jedna Toyota moze da bude inferiorna u odnosu na Ford

-100 godina proizvodnje  i istorije nisu garancija nizasta u danasnje vreme niti potvrda kvaliteta, stavise, pre daju mogucnost da se proizvodjac uljuljka i opusti i da ga drugi prestignu, sto se GM-u i desilo, nazalost. A tek to ga jedan Fiat vadi iz bankrota, mislim da je tuzno i komentarisati.

 

 

  Nisam rekao da F150 nema smisla u Evropi, rekao sam da je stanovniku Srbije pa i Evrope zbog cena goriva i ekonomske situacije cak i ako ima pare suludo da da pare za nov F150 ili uopste takvo novo vozilo sem ako se njima ne razbacuje. Ako ima zelju da ga preradi na plin ili uzme za duplo manje pare kad je van garancije i tako koristi. Ti si naveo najnoviji model F150 kao odgovor na moj komentar na njegovu anonimnu estetiku iz generacija 2010. 

 

A sto se ove slike koju si postavio tice, bez zelje da te uvredim ako je bila namera da slika sluzi kao argument u korist njegove estetike, ali mi auto izgleda jako jednostavno i anemicno, plasticno i jeftino. Ne vidim ni izbliza kako moze da izgledom konkurise RAM-U 4 godine starom cije sam slike postavio pre par odgovora.

 

 

Ali dobro, o ukusima ne treba raspravljati, svakako.

 

Nadam se da smo se konacno razumeli.

Link to comment
Share on other sites

Ok, nema problema. Ja sam ti samo dao svoje misljenje kad si pitao o pickupima jer se svakodnevno srecem sa njima. Kao sto sam spomenuo ranije - nemoj se iznenaditi kad hromirani branici krenu da rdjaju na 5 godina starom Ramu. Ali tvoja odluka, meni ni iz dzepa ni u dzep, ako ti mozes da zivis sa tim - more power to you.

 

I da te ispravim povodom necega - Fiat nije povezan sa GM-om vec sa Chryslerom. I nije Fiat vadio Chrysler iz bankrota, Chrysler je vec izasao iz bankrota kada se Fiat umesao u celu pricu. Fiat je dobio % Chryslera u zamenu da im pomogne oko razvoja manjih automobila (Dodge Dart, novi Chrysler 200, Jeep Renegade ...). Potrazi brojeve po netu - od svih Fiatovih divizija samo Chrysler i Ferrari imaju profit. Fiat, Lancia, Alfa i Maserati posluju sa gubitcima, a najveci profit kompanije donosi upravo Chrysler. Iz tog razloga je Sergio Marchionne u potpunosti zanemario novitete iz Fiata i Alfa (iako oba brenda su bas zrela za novitete) i ulaze novac u Chryslerove nove proizvode.

 

Sto se tice F-150, postoji razlog zasto zadrzava na vrednosti bolje od Tundre i posebno bolje od Rama. Dodge nudi po $10,000 popusta na Ram da ih se resi, a cesto znaju dati i jos jedan dodatni auto ako kupis novi Ram po punoj ceni - u proslosti su cesto nudili Dodge Caliber i Chrysler PT Cruiser.

 

Moj F-150 je bio osnovni XL model. Ja sam samo trazio da ima 4 vrata, 4x4 i V8. Ja sam koristio svoj F-150 za posao, za kampovanje, za off-road voznju i slicno i meni nije trebala nikakva fancy oprema - ja nisam hteo da recimo imam kozni enterijer i onda kad idem na terensku voznju za udjem u takav enterijer sav od blata.

Ali ko hoce - postoji i F-150 sa fancy opremom, sta-vise F-150 King Ranch je sigurno najluksuzniji pickup u klasi (ovo na slikama je Limited).

 

f1501_zps80ff7de5.jpg

 

f1502_zpse18ceae3.jpg

Link to comment
Share on other sites

   Nema razloga da me ispravljas, jer i nigde nisam naveo da je Ford deo GM grupacije, vec si ti naveo Silverado uz F150 kao repere kvaliteta. Zato sam ja naveo zasto to ne mora biti tacno. U Americi se kola trose i bacaju kada ostaraju i upravo ta hiperprodukcija je tog istog GM-uspavala a dovela u zamku, kada su poceli da mu konkurisu jeftiniji a kvalitetniji Japanci, a i Koreanci u skorije vreme.

 

   Pricu o  Fiatu i GM-naravno svako moze da tumaci na svoj nacin a naravno jasno mi je potpuno na koji nacin ce posrtanje ikone zemlje automobila da tumaci jedan Amerikanac,tako da u to necu dalje da ulazim, jer vec zloupotrebljavamo ovde prostor koji je covek platio za promociju svoje firme. 

 

Priznajem samo, da mi jeste simpatican nacin na koji grcevito branis Ford-a ali prema RAM-u i Toyoti, Ford nikada nece biti "my cup of tea", a slika smo obojica stavili dovoljno pa ce svako ko ovu temu bude pratio formirati svoje misljenje.

 

Svakako hvala na prethodno recenom jer mi je pomoglo da izvedem zakljucke kojima sam zadovoljan.

 

Izvinjenje TRIO-u na zloupotrebi njegove teme i placenog prostora, a ako smatra za bolje resenje, mozda moze da ove odgovore izdvoji u posebnu temu.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam rekao ranije, meni ni iz dzepa ni u dzep, tako da mi nepravi nikakvu razliku sta ti kupio. Ja sam kazem - zivim u Americi, srecem se sa njima svakodnevno, vozio sam ih vecinu i znam vrline i mane svakog. Nebi trebalo da donosis zakljucke o Fordu na osnovu 30 godina starih Sierra i Escorta u Srbiji, ali dobro - to je tvoja odluka. Mogao bi da ti pricam dugu pricu zasto Ford ima najbolje pickupe, kao recimo da ima najvecu vernost medju kupcima od 65%, dok Ram ima samo 30%, ali nema veze, vidim da si odavno doneo odluku i postavio si pitanje da ljudi podrze tu odluku. Ja sam samo hteo da te upozorim na ceste mane Rama i Tundre i zelim ti svu srecu da tvoj Ram/Tundra nemaju iste probleme.

 

Samo nemoj biti iznenadjen ako ti se ovo desi na Ramu ... Ovo je 6 godina star Ram sa 44,000 milja na satu i poprilicno je cesta slika na putevima.

 

d680be1a-d4fb-1031-b743-4c3114d2dee3r.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

U toku prošle nedelje i vikenda, učestvovali smo kao izlagač na sajmu automobila u Novom Sadu. Prenosimo vam utiske

http://www.isuzu.co.rs/vesti-i-desavanja/sajam/sajam-automobila-2014-u-novom-sadu/

Kompletnu galeriju fotografija sa sajma možete videti na našem Facebook profilu

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.316311848552927.1073741870.172578759592904&type=1

sajam_automobila_ns_isuzu_vozila_naslovn

IMG_7517.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Iz programa prodaje "staro za novo" izdvajamo model Isuzu D-Max (2008) sa radnom garancijom i pređenih 40 000 kilometara koji je redovno održavan u našem servisu:

http://www.polovniautomobili.com/oglas5461295/isuzu_d-max_bez_pdv_sa_garanc/

Dodatna galerija fotografija vozila:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.801027446631212.1073741869.429263673807593&type=1

IMG_1186.jpg

IMG_1189.jpg IMG_1190.jpg IMG_1202.jpg IMG_1214.jpg

IMG_1216.jpg IMG_1219.jpg IMG_1236.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Klijentu koji poseduje Isuzu D-Max Classic Double Cab iz Kikinde, montirali smo: patosnice, CD uređaj, tipske presvlake, cisternu u tovarnom prostoru. Izvršili smo povezivanje napajanja GPS uređaja.

Vozilo inače služi za potrebe tankovanja velikih bagera koji čiste kanale i prevoze ljudstvo. Ima kapacitet od 1000 litra goriva.

IMG_20140505_165629.jpg IMG_20140505_165649.jpg IMG_20140505_165713.jpg VPD_Banat_Kikinda_1.jpg

VPD_Banat_Kikinda_5.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Gledaoci avanturističkog duha, kao i svi oni koji vole prirodu, imaće priliku da uživaju u drugoj sezoni dokumentarnog serijala “ANDREJ MARIČIć: Život sa prirodomâ€

Andrej Maričić - pobednik VIP Survivora na Filipinima, potrudiće će se da sa gledaocima podeli zanimljive situacije i iskušenja u koja dolazi krećući se raznim lokalitetima. Jedini prijatelj od koga se ne razdvaja do trenutka kada se otisne sopstvenim korakom u prirodu je pikap Isuzu D-Max.

http://www.isuzu.co.rs/vesti-i-desavanja/akcije-i-promocije/saradnja-isuzu-vozila-i-emisije-andrej-maricic-zivot-sa-prirodom/

1801136_10152851401977930_21829602940531

10620134_10152844856162930_7851832206537

zivot_sa_prirodom_isuzu_vozila_11.jpg

Link to comment
Share on other sites

Za pocetak, ovo je samo otvaranje salona. Posto se planira jos jedna poslovna akvizicija, koja ce biti smestena pored Isuzua u ovom salonu od januara 2015 godine, kada bi trebalo i Kia (partnerska firma), da dodje u salon sa nama, onda cemo praviti zvanicno otvaranje kao kad je otvaran servis.. :)

 

P.S. Ja sam i dalje kul lik, samo se karoserija ofucala.. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...