Jump to content

Recommended Posts

Sto se tice Trio servisa hteo bih da kazem sledece:

1. Ljubaznost 0 , samo drskost i nadrndanost radnika

2. Nisam dobio racun jer im je "stampac u kvaru"

3. Uradili su mi mali servis i promenu senzora pritiska ulja. Senzor nisu dobro namestili i tokom namestanja su zeznuli neki saraf tako da dok sam dosao do kuce koja je 40km od NS. je iscurilo pola novog ulja koje su nasuli u motor! Morao sam da vozim kod drugog majstora da popravi to, motor mi je bio sav od ulja.

4. Zaboravili su da mi vrate servisnu knjizicu koju su uzeli iz kola, morao sam da se vracam 40 km u NS po nju.

5. Trazili su mi za remont turbine od 200 do 500e a NOVA turbina za moj auto kosta 200e!! U soku sam bio kada sam nazvao da pitam drugi servis koliko kosta.

Koji auto je u pitanju?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Link to post
Share on other sites
  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da se oglasi i tkz. "druga strana".. Ovo i jeste na neki način tema gde se piše o svojim iskustvima (samo ime kaže teme), no objasniću kasnije zašto je uvek bolje direktno okrenuti servis za rekl

Vidim da se to zakuvalo ovde ozbiljno, a kgb i ja smo nastavili normalnu prepisku preko PP i sve ok. Elem, da pojasnim zasto tako insistiram:   Prvo, broj sasije od vozila mi ne znaci da bih kasni

Ljudi koji nisu u toj materiji (nabavke delova) nisu ni svesni koliko znaci br sasije. A u jednom modelu vozila cak i pod istim brojem sasije postoji mogucnost da se promasi trazeni deo, tako da svak

Posted Images

11 hours ago, Ironhide said:

nema sta da ti je krivo, u srbiji 95% privatnika se vodi parolom kvantitet iznad kvaliteta... mi smo jednostavno takavi...

 

Kad tako traze musterije... Mogao bih navesti brdo primera iz licnog iskustva kad sam ljudima rekao da cu uraditi kvalitetno ali da traje mozda 1 dan duze ili da treba platiti 20% vise iako sam dao napomenu da sadrzi veci broj delova, naravno odu kod drugog, ali dosta njih je moralo da plati "duplu cenu" pa da ja resavam ponovo. Ili kad kupe deo kod nas jer nece da plati 5% vise da mu nabavim garantovano originalan deo iz inostranstva direktno.

Link to post
Share on other sites

Pošto sam ja kvotovan u prvom spotu Suzukija, iako ne znam zašto, samo da kažem da sve što sam  napisao stoji. 

Bio sam dva puta kod njih, radio i takozvani veliki servis na 120.000, prema meni su bili i ljubazni i ispoštovali sve što je dogovoreno, čak i preko toga. 

Meni je žao ako si ti imao bilo kakvih problema, nadam se da će se to rešiti sve kako treba. 

Samo mislim da nema potrebe da mene kvotujes pre nego što ispises svoje probleme, ispada da sam ja lagao, a ako čitaš i pre toga, imaš dosta zadovoljnih mušterija, nisam bio jedini...uostalom i poenta teme je da svako iznese svoje mišljenje... Nekome je dobro iskustvo, nekome ne, sve je transparentno.

Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Suzuki said:

1. Ljubaznost 0 , samo drskost i nadrndanost radnika

Obzirom da poznajem Trio porodicu skoro 10 godina i tvog prvog posta na forumu, u tvoje pisanije ne verujem.

Pri čitanju prve stavke shvatio sam da je u pitanju jedna velika LAŽ sa tvoje strane. Ja takvima ne bi ni odgovarao. Svako može da se registruje na forum, i napakosti nekom iz lične koristi ili osvetoljubivosti.

Link to post
Share on other sites

Ja se stvarno ne razumem koliko kosta nova turbina ali mi je decko iz Krusevca koji se bavi remontom turbine rekao da je neka najvisa cena za remont turbine kod mog motora 1.3 ddis na suzukiju 160e a da kod njega novu mogu da kupim za 200e. Ja sam samo naveo svoje iskustvo, ne zelim da kvarim niciji odnos sa Trio servisom, ko je imao samo pozitivna iskustva zelim mu da tako i ostane. Ja nisam i to je to.

Link to post
Share on other sites

Da se oglasi i tkz. "druga strana"..

Ovo i jeste na neki način tema gde se piše o svojim iskustvima (samo ime kaže teme), no objasniću kasnije zašto je uvek bolje direktno okrenuti servis za reklamaciju, bilo na telefon ili email.

Da se osvrnem na konkretne pritužbe:

- srećom, kod mene se sve prati, od sistema, kamera, programa, tako da u svakom momentu mogu da nađem trag o čemu se radi. Ovde konkretno je klijent uslužen od strane ljudi za pultom koji će sada uskoro napuniti skoro 8 godina rada kod mene, tako da opis kakav je naveden je nemoguć. Eventualno opravdanje mogu da nađem u činjenici da su u toku godišnji odmori, te da je prisutno dva umesto redovna tri servisna savetnika, a pritisak je popriličan (svi sređuju vozila za more), no sigurno ne može da se opiše gore navedenim rečima..

- s obzirom da su građevinski radovi u vezi proširenja servisa u toku (kupili smo objekat u Jablaničkoj 6, plac pored), rezano je drvo koje se nalazilo ispred, i grana je pala na strujni kabl, što je izazvalo kratkotrajni nestanak struje, ali je na moju žalost u tom momentu nagrabusio štampač..A s obzirom da ja insistiram da svaki klijent mora da dobije račun da bih ja lično ispratio šta mi se dešava u servisu putem statistike, sigurno nije motiv da se uštedi na PDV. Ukoliko je to problem, zatraži se račun da se pošalje poštom, nikakav problem.

- Pominje se senzor, a ja po radnom nalogu (u prilogu) vidim da je urađen mali servis, te da se nigde ne pominje senzor. Ispadne da smo častili senzor, a moram priznati da generalno nismo baš darežljivi po tom pitanju..Tako da mi je misterija koji senzor je u pitanju.

- Servisna knjižica je sigurno nenamerno zadržana, nama prvima to predstavlja glavobolju, jer moramo da pazimo kad će klijent doći sledeći put. Dovoljno je bilo da je kontaktiran servis, poslali bismo poštom o našem trošku.

- Pošto vidim da se nigde u servisnom nalogu ne pominje turbina, osećam da je to bilo onako odokativno pitanje. Kao što se ranije povela priča na forumu zašto tražimo broj šasije, slično je i ovde. Ne dajemo ocenu stanja turbine dok je ne pošaljemo u specijalizovani servis, koji onda da dijagnozu i predračun. Tek onda kažemo tačnu cenu. 

U zavisnosti od stanja turbine, ide i cena. Mi radimo 14 azijatskih brendova, a sve češče i ostale evropske, te je nemoguće da iz glave znamo za svaki. Poslednja recimo koja je došla sa remonta je za Navaru 2.5 2011, koštala je popravka 450 evra, jer je bila totalno krš.

Da zaključim: da smo kontaktirani direktno na telefon, ili makar na email, sigurno bismo izašli u susret. Ja dobijam kopije svih emailova koji su upućeni bilo prodaji delova, vozila ili servisu, baš da bih reagovao u slučaju reklamacija.

Ujedno, hvala i svim prijateljima i klijentima koji su ovde napisali svoje iskreno mišljenje. Kao što se primećuje, od nekad forumaša sa najviše postova i redovne baba-Savete sam jako retko na forumu, a o skupovima i druženjima da ne pominjem.

Pored toga što mi se porodica proširila za još jednog člana, posao je ozbiljno narastao, a dan ima samo 24h...

Ja sam lično više fokusiran sada na prodaju vozila, ove godine završićemo sa očekivanih 50 novih Isuzua, i 10-15 polovnih vozila. Samo u naredna 3 meseca zaposlićemo još 4 nova zaposlena, a sada dupliramo sve u servisu, da bismo za koju godinu imali 11 radnih mesta i kompletan auto centar. To je prebrz rast koji ne mogu da kontrolišem, tako da se dešavaju propusti na uštrb kvaliteta rada.

Svestan sam toga, i narednih pola godine će mi fokus biti da utegnem firmu, jer ne želim da izgubimo reputaciju koju gradimo skoro 30 godina.

Cilj jeste da moja deca budu treća generacija moje porodice koja će nastaviti posao, a ako želim to a postignem, osim krvavog rada, nužno je da se održi obraz. Da smo prevaranti, ne bismo toliko opstali, a da ne pominjem da smo od 2013. do sada skočili u prometu 4 puta što je pomalo zastrašujuć rast..

I mi smo ljudi, grešimo, ali ono što je moja matrica poslovanja, a time i svoje zaposlene usmeravam jeste da je klijent uvek u pravu, da moramo dati kvalitet i da nema kompromisa kombinacijama i bahatosti.. Mali problem jeste što se ljudi opuste kad ima para i posla, ali ja znam da se živi od pojedinačnog klijenta, poput gore navedenog, i da tu moramo da se trudimo max..

Primer je da smo danas završili auto kao reklamaciju, koja me je koštala 500 evra, kao i zamenski auto na 2 nedelje..Splet čudnog auta (Dodge Caliber sa 2.0 VW TDI motorom), loša kombinacija delova, brzina rada, određen alat, itd..i pukao je nov zatezač. Klijent sigurno nije ostao oštećen, a 500 evra je meni mala cena zarad dobre reputacije. Dešava se i uračunato je u kalkulacija poslovanja..

Ubuduće bih zamolio samo da se kontaktira servis na email ili telefon, i biće odgovoreno brzo. Ovako, od momenta izlaska iz servisa 20.06. do sada je prošlo skoro mesec dana, i tek sada saznajemo da postoji problem, na koji bismo reagovali do 21.06.

 

Radni nalog.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Link to post
Share on other sites

Možda je član mislio da mu je imao problema sa osiguračem (a ne senzorom) za filter ulja, no nebitno. Iz mog ličnog iskustva, nevezano samo samo za Trio Motors, treba se žaliti odmah, čim se uoči problem sa nečim što je urađeno nekorektno. Iznenadili biste se koliko je servisera spremno da odmah interveniše, skloni zakazane mušterije u stranu i završi posao/ispravi grešku. Na kraju dana velika je i konkurencija a loš glas se dalje čuje od onog dobrog tako da...

Istini za pravu svuda sam išao sa preporukom i iistina je takođe da ima puno onih koji i dalje imaju taj ošljarski stil i zavrću mušterije, i ne propadaju jer ima ovaca (to je slučaj sa 90% ovlašćenih servisa), ali iznenadili biste se koliko ima dobrih primera kad je reklamacija u pitanju. Imao sam i loših iskustava sa reklamacijom naravno.

Link to post
Share on other sites

Meni se desilo prošle godine da su grešku majstora ispravljali (naravno) na svoju štetu, dali su mi i uslužnog Swifta za po NS dok se to ne reši.
Svako ima pravo na grešku, ali i obavezu da je otkloni.
Dva vozila održavamo u Trio, iako smo iz BG, i za sada nemamo nameru da tu nešto menjamo, jer nam jednostavno sve odgovara i zadovoljni smo uslugom.

Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se ako nije taj nalog, ali to je jedini Swift dizel 1.3 (jako redak generalno model, Fiat unutra), koji se uklapa po opisu posla, kao i datumu kad je rečeno.

Naš sistem retko greši, tako da bih te zamolio da pošalješ broj šasije automobila na PP, pa ćemo odmah naći koji je upit u pitanju, sa svim pratećim informacijama.

Kod nas se sve prati, po raznim osnovama, a pošto mora da postoji pisani trag, lako ću ga naći.

@Heinz Swift je prodat, ali upravo sam uzeo Getz 2007 5dr klima sa plinom za te stvari.. ;-)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

moja iskustva sa trio prodavnicom su odlicna...zao mi je sto mi vreme ne dozvoljava i sto nisam blize definitivno bi posetio i servis...osoblje je ljubazno i strpljivo (bar su bili prema meni)cene su im manje nego u prodavnicama u apatinu a uopste nesumljam u kvalitet delova...to je neko moje iskustvo...evo sad sam narucivao za mali servis filtere i ulje,svecice itd...,cuo sam se telefonom i u dve reci sve dogovorio...a neznam koliko se zivko seca jos davno me ugostio kad mi se zena porodila u novom sadu pa sam tri dana spavao u autu u betaniji tad sam vozio nekog starog civic-a pa sam bez veze naisao do prodavnice u futoskoj...to mi je ostalo u secanju kao neko prijatno iskustvo pa mi je mozda zato i ostalo ovakvo misljenje...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...